jaki silnik można wsadzić do vitary?

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Emer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: sob lip 22, 2006 9:14 am
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

jaki silnik można wsadzić do vitary?

Post autor: Emer » pn sie 28, 2006 10:08 am

Mam taki mały problem. Musze kupić nowy silnik do vitary gdyż w staryk korbowód wyszedł miską olejową :cry: , chciałem coś wiekrzego teraz wcisnąć np.3.3L TD od patrola :evil: tylko czy wejdzie? może wy macie jakieś inne pomysły które ewjdą do vitarki ??

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » pn sie 28, 2006 10:17 am

silnik patrola jest fajny tylko vitara sie złamie :D
gg 6157522

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » pn sie 28, 2006 10:30 am

slaw211 pisze:silnik patrola jest fajny tylko vitara sie złamie :D
no, 3.3TD. :)2 :)21
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

jacenty
Posty: 788
Rejestracja: pt sie 13, 2004 10:21 pm
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: jacenty » pn sie 28, 2006 10:42 am

Do vitary najlepiej pasuje silnik od ......vitary. :wink:
Wstawienie innego silnika od swifta lub czegoś zupełnie obcego to dużo motania , koszty ogromne,a efekt nie zawsze pozytywny.
Silniki vitarowskie drogawe są , ale jak kupisz tani silnik dość zbliżony (swift) to i tak roboty sporo i trza opłacić fachowców (chyba że znasz sie na wszystkim od komputera po mechanikę precyzyjną i masz tęgi warsztat z obrabiarkami).
Jak policzysz koszty to orginał tani jest i naprawa szybka, a sezon jesienny się zaczyna. 8)
suzuki vitara 1.6 (SZARA EMINENCJA)
Suzuki Vitara 2.0 (BŁĘKITNY GROM )
T4 syncro -wyprawowy.

Awatar użytkownika
Kwadrat
 
 
Posty: 851
Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
Lokalizacja: Warka
Kontaktowanie:

Post autor: Kwadrat » pn sie 28, 2006 10:44 am

Każdy :wink: Tylko jedna kwestia Gdzie ma wejść i po co inny?

Emer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: sob lip 22, 2006 9:14 am
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Emer » wt sie 29, 2006 2:00 pm

a wiecie może gdzie można kupić silnik 2.0 V6 do vitary?? nigdzie go niemoge znaleść

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kozioU » wt sie 29, 2006 3:32 pm


Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » wt sie 29, 2006 4:20 pm

Tak to bym se kupił 2.5 V6 - ciekawe czy dałoby sie go pożenić ze skrzynią 2.0
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » wt sie 29, 2006 4:42 pm

Emer pisze:a wiecie może gdzie można kupić silnik 2.0 V6 do vitary?? nigdzie go niemoge znaleść
Rozumiem, ze wiesz ze wymiana silnika to wymiana calej wiazki przedniej, komputera zapewne poduszek no i co wazne przelozen w mostach, no chyba ze chcesz zalozyc wieksze opony to wtedy ok. no i polosie z przodu i glowka mostu to slabiutkie wtedy beda do tych nowych mocy :)21
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
X90
Posty: 620
Rejestracja: sob maja 27, 2006 11:23 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: X90 » wt sie 29, 2006 10:00 pm

Piotrek, a czy vitara 2.0 krótka nie miała tych samych półosi co 1.6?
"Pisarz miłości mówią mi..."

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » wt sie 29, 2006 10:40 pm

pewnie te same tyko one były robione do silnika 1,6 a reszta to przróbki :D
gg 6157522

Awatar użytkownika
X90
Posty: 620
Rejestracja: sob maja 27, 2006 11:23 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: X90 » wt sie 29, 2006 10:45 pm

No ale tak było fabrycznie :-?
Powinno wszystko wytrzymywać :roll:
Np. focus 1.4 ma te same przeguby i półosie co 2.0. I jest oki. Ktoś to liczył i testował.
"Pisarz miłości mówią mi..."

jacenty
Posty: 788
Rejestracja: pt sie 13, 2004 10:21 pm
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: jacenty » śr sie 30, 2006 8:49 am

Zobaczcie jednak jakie różnice są w przełożeniach mostów.
Mniejsze przełożenia powoduja iż moment na kołach jest nie wiele większy mimo mocniejszego silnika .
Przy istniejacym silniku na reduktorze zmielić przedni most jest bardzo łatwo, zwłaszcza na dużych kołach.
Do mocniejszych silników trza jakiś inny przód motać.
Na razie pare osób mota prototypy , ale co wyjdzie nikt nie wie.
suzuki vitara 1.6 (SZARA EMINENCJA)
Suzuki Vitara 2.0 (BŁĘKITNY GROM )
T4 syncro -wyprawowy.

Awatar użytkownika
X90
Posty: 620
Rejestracja: sob maja 27, 2006 11:23 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: X90 » śr sie 30, 2006 9:22 am

Na forum Zooki World jest opisana taka przeróbka. Gość włożył przedni dyfer i skrócone półosie z eksplorera. Koła 35" :lol:
"Pisarz miłości mówią mi..."

jacenty
Posty: 788
Rejestracja: pt sie 13, 2004 10:21 pm
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: jacenty » śr sie 30, 2006 10:49 am

X90 pisze:Na forum Zooki World jest opisana taka przeróbka. Gość włożył przedni dyfer i skrócone półosie z eksplorera. Koła 35" :lol:
Jakiś link może bo ja z angola to tylko pismo obrazkowe czytam. :wink:
suzuki vitara 1.6 (SZARA EMINENCJA)
Suzuki Vitara 2.0 (BŁĘKITNY GROM )
T4 syncro -wyprawowy.

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » śr sie 30, 2006 11:41 am

jacenty pisze:Zobaczcie jednak jakie różnice są w przełożeniach mostów.
Mniejsze przełożenia powoduja iż moment na kołach jest nie wiele większy mimo mocniejszego silnika .
Przy istniejacym silniku na reduktorze zmielić przedni most jest bardzo łatwo, zwłaszcza na dużych kołach.
Do mocniejszych silników trza jakiś inny przód motać.
Na razie pare osób mota prototypy , ale co wyjdzie nikt nie wie.
no dokladnie o to chodzi. zwykla 1,6 ma mosty 5,125 a 2,0 ma cos kolo 4,6 - 4,8. wiec momenty na kolach sa zupelnie inne.

a o polosiach wspomnialem w przypadku pozostawienia 5,125 przy nowym silniku.
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość