Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Cybm
-

- Posty: 834
- Rejestracja: sob cze 03, 2006 10:12 am
- Lokalizacja: Poznań-Szamotuły-Tuchola
Post
autor: Cybm » ndz paź 01, 2006 6:06 pm
Witam!!
Ubywa mi wody w chlodnicy,ale tylko po jezdzie. Nigdzie nie cieknie bo nic nie widac.Jak auto stoi to poziom plynu jest ok. Ale po przejechaniu 200 km trzeba dolac z 200 ml? Co to moze byc? Gdzie ta woda znika?Czy to moze normalne i stwarzam sobie problemy z nudow

-
Żona GRUZINA

- Posty: 742
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 1:28 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Żona GRUZINA » ndz paź 01, 2006 6:10 pm
A co mówi wskaźnik temperatury??
"niedaleko pada z woza... baba w woza konie w smiech"
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » ndz paź 01, 2006 6:15 pm
Cybm pisze:Witam!!
Ubywa mi wody w chlodnicy,ale tylko po jezdzie. Nigdzie nie cieknie bo nic nie widac.Jak auto stoi to poziom plynu jest ok. Ale po przejechaniu 200 km trzeba dolac z 200 ml? Co to moze byc? Gdzie ta woda znika?Czy to moze normalne i stwarzam sobie problemy z nudow

Nie widać bo może odparowuje.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Cybm
-

- Posty: 834
- Rejestracja: sob cze 03, 2006 10:12 am
- Lokalizacja: Poznań-Szamotuły-Tuchola
Post
autor: Cybm » ndz paź 01, 2006 6:17 pm
Wskaźnik temperatury dochodzi do połowy. Jak jade na trasie tak do 90km/h to jest ok. Przy wiekszych predkosciach idzie delikatnie wyzej tak ze zakrywa te dwie fale

ale jak zwolnie to znow spada i "fale" sie odkrywaja. A jesli chodzi o autko to SJ413 na gazniku i instalacja LPG.
-
Żona GRUZINA

- Posty: 742
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 1:28 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Żona GRUZINA » ndz paź 01, 2006 6:22 pm
Cybm pisze:Wskaźnik temperatury dochodzi do połowy. Jak jade na trasie tak do 90km/h to jest ok. Przy wiekszych predkosciach idzie delikatnie wyzej tak ze zakrywa te dwie fale

ale jak zwolnie to znow spada i "fale" sie odkrywaja. A jesli chodzi o autko to SJ413 na gazniku i instalacja LPG.
A wisko działa jak należy?
"niedaleko pada z woza... baba w woza konie w smiech"
-
Cybm
-

- Posty: 834
- Rejestracja: sob cze 03, 2006 10:12 am
- Lokalizacja: Poznań-Szamotuły-Tuchola
Post
autor: Cybm » ndz paź 01, 2006 6:32 pm
Żona GRUZINA pisze:
A wisko działa jak należy?
A jak mam sprawdzic czy wisko dziala jak nalezy?Jak powinno dzialac? I jaki to ma zwiazek z ubywaniem wody?Czy taka temp na wskazniku jak pisalem jest normalna?
-
Żona GRUZINA

- Posty: 742
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 1:28 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Żona GRUZINA » ndz paź 01, 2006 6:40 pm
Cybm pisze:Żona GRUZINA pisze:
A wisko działa jak należy?
A jak mam sprawdzic czy wisko dziala jak nalezy?Jak powinno dzialac? I jaki to ma zwiazek z ubywaniem wody?Czy taka temp na wskazniku jak pisalem jest normalna?
Wisko po nagrzaniu silnika powinno sie kręcić z taka prędkością jak silnik.Jesli mozesz zatrzymać witrak przy pracujacym silniku tzn., że cos jest nie tak (tylko nie próbuj tego robić ręką

) Nie ma to bezpośredniego znaczenia przy ubywaniu wody ale jeśli wisko jest padniete to temperatura bedzie wzrastać .
"niedaleko pada z woza... baba w woza konie w smiech"
-
suzus
-

- Posty: 993
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm
Post
autor: suzus » ndz paź 01, 2006 7:25 pm
jaka oczytana

landwarsztat
" i tak warto żyć"
-
Żona GRUZINA

- Posty: 742
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 1:28 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Żona GRUZINA » ndz paź 01, 2006 7:39 pm
suzus pisze:jaka oczytana

"rybeńko"....doświadczona... a oczytany to jest tu taki jeden teoretyk...

"niedaleko pada z woza... baba w woza konie w smiech"
-
slaw211
-

- Posty: 963
- Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: slaw211 » ndz paź 01, 2006 7:41 pm
nawet wiem kto

gg 6157522
-
Gruzin

- Posty: 1734
- Rejestracja: czw cze 16, 2005 7:09 pm
- Lokalizacja: Kielce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Gruzin » ndz paź 01, 2006 7:44 pm
mam dylemat - myślę o dwóch - którego macie na myśli

-
Cybm
-

- Posty: 834
- Rejestracja: sob cze 03, 2006 10:12 am
- Lokalizacja: Poznań-Szamotuły-Tuchola
Post
autor: Cybm » ndz paź 01, 2006 7:51 pm
A wracajac do tematu

Co z ta znikajaca woda? I czy temp to norma czy powinna byc nizsza i nie wzrastac przy szybszej jezdzie po czarnym?
-
Gruzin

- Posty: 1734
- Rejestracja: czw cze 16, 2005 7:09 pm
- Lokalizacja: Kielce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Gruzin » ndz paź 01, 2006 7:56 pm
Ze nikającą wodą to nie wiem posprawdzać trzeba
temperatura nie powinna wzrastać na czarnym, chyba, że w dużym korku w lecie stoisz - to ewentualnie
-
piotr_z
-

- Posty: 1494
- Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: piotr_z » ndz paź 01, 2006 8:01 pm
Żona GRUZINA pisze:suzus pisze:jaka oczytana

"rybeńko"....doświadczona... a oczytany to jest tu taki jeden teoretyk...

ale Ci pojechala, Jacek nie daj sie

-
piotr_z
-

- Posty: 1494
- Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: piotr_z » ndz paź 01, 2006 8:03 pm
Cybm pisze:A wracajac do tematu

Co z ta znikajaca woda? I czy temp to norma czy powinna byc nizsza i nie wzrastac przy szybszej jezdzie po czarnym?
to wyglada tak: temperatura powinna utrzymywac sie na w miare stalym poziomie (po to jest termostat). jesli sie zmienia jak u Ciebie to swiadczyc moze o zasyfionej chlodnicy. Co do ubywajacej wody to gdzie sprawdzasz jej poziom?
-
Cybm
-

- Posty: 834
- Rejestracja: sob cze 03, 2006 10:12 am
- Lokalizacja: Poznań-Szamotuły-Tuchola
Post
autor: Cybm » ndz paź 01, 2006 8:09 pm
poziom sprawdzam po odkreceniu tego korka na chlodnicy? A gdzie indziej mam sprawdzac? A zasyfiona jest napewno bo stara juz

-
tom108
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: pt wrz 02, 2005 9:52 pm
- Lokalizacja: Małopolska
Post
autor: tom108 » ndz paź 01, 2006 8:10 pm
Sprawdz jaki jest olej, zobacz na wlew oleju czy przypadkiem nie ma troszku bialego osadu. Byc moze poszla uszczelka pod glowica. Tak sobie mysle.
-
piotr_z
-

- Posty: 1494
- Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: piotr_z » ndz paź 01, 2006 8:11 pm
Cybm pisze:poziom sprawdzam po odkreceniu tego korka na chlodnicy? A gdzie indziej mam sprawdzac? A zasyfiona jest napewno bo stara juz

a zbiorniczka wyrownawczego nie masz? musisz rozebrac i wyczyscic chlodnice. postaraj sie zanabyc zbiorniczek wyrownawczy to tez moze pomoc.
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » ndz paź 01, 2006 8:11 pm
Żona GRUZINA pisze:Cybm pisze:Wskaźnik temperatury dochodzi do połowy. Jak jade na trasie tak do 90km/h to jest ok. Przy wiekszych predkosciach idzie delikatnie wyzej tak ze zakrywa te dwie fale

ale jak zwolnie to znow spada i "fale" sie odkrywaja. A jesli chodzi o autko to SJ413 na gazniku i instalacja LPG.
A wisko działa jak należy?
rybeńko a co ma piernik do wiatraka
skoro temperature ma w normie a tylko gubi wode to trzeba jej poszukać.
może cieknie nagrzewnica, może wali lekko wodą w wydech co raczej było by widać, może do oleju. możliwości jesd dużo no chyba że kolega tak zdrowo upala że tyle mu odparowuje.
to gdzie sprawdzasz ten poziom wody.

-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » ndz paź 01, 2006 8:14 pm
Cybm pisze:Wskaźnik temperatury dochodzi do połowy. Jak jade na trasie tak do 90km/h to jest ok. Przy wiekszych predkosciach idzie delikatnie wyzej tak ze zakrywa te dwie fale

ale jak zwolnie to znow spada i "fale" sie odkrywaja. A jesli chodzi o autko to SJ413 na gazniku i instalacja LPG.
Moim zdaniem to albo masz pompe do wymiany, albo visko. Z tego co piszesz to raczej pompe. Sprawdz po paru minutach przytrzymania silnika na wysokich obrotach czy aby na pewno nigdzie ne kapie.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
Żona GRUZINA

- Posty: 742
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 1:28 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Żona GRUZINA » ndz paź 01, 2006 8:15 pm
piotr_z pisze: wyczyscic chlodnice.
brzeszczotem

"niedaleko pada z woza... baba w woza konie w smiech"
-
Cybm
-

- Posty: 834
- Rejestracja: sob cze 03, 2006 10:12 am
- Lokalizacja: Poznań-Szamotuły-Tuchola
Post
autor: Cybm » ndz paź 01, 2006 8:16 pm
Zbiorniczek wyrownawczy jest. Ale ja zawsze patrzylem na poziom po odkreceniu korka i tam dolewalem...a mam dolewac do zbiorniczka wyrownawczego i wtedy tam kontrolowac....o sory ale ze mnie lamer

-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » ndz paź 01, 2006 8:28 pm
Nigdy nie okrecaj korka od chlodnicy i zawsze sprawdzaj poziom w zbiorniczku wyruwnaczym przy tej samej temperaturze.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
Cybm
-

- Posty: 834
- Rejestracja: sob cze 03, 2006 10:12 am
- Lokalizacja: Poznań-Szamotuły-Tuchola
Post
autor: Cybm » ndz paź 01, 2006 8:35 pm
Biga pisze:Nigdy nie okrecaj korka od chlodnicy i zawsze sprawdzaj poziom w zbiorniczku wyruwnaczym przy tej samej temperaturze.
Dlaczego nigdy nie odkrecaj? Ja nigdy nie odkrecalem jak auto bylo na chodzie. Ale jak postoi kilka godzin i ostygnie to odkrecalem i tam sprawdzalem poziom. To wode tez mam wlewac w zbiorniczek wyrownawczy??
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » ndz paź 01, 2006 8:39 pm
Cybm pisze:Biga pisze:Nigdy nie okrecaj korka od chlodnicy i zawsze sprawdzaj poziom w zbiorniczku wyruwnaczym przy tej samej temperaturze.
Dlaczego nigdy nie odkrecaj? Ja nigdy nie odkrecalem jak auto bylo na chodzie. Ale jak postoi kilka godzin i ostygnie to odkrecalem i tam sprawdzalem poziom. To wode tez mam wlewac w zbiorniczek wyrownawczy??
Oczywiscie, ze tak.
Okrecac mozesz, tak tylko napisalem. Ale nie ma takiej potrzeby gdy w zbiorniczku jest jeszcze plyn.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość