Lift budy w Samuraiu

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Lift budy w Samuraiu

Post autor: Jogi4x4 » pt paź 06, 2006 7:32 am

Na wiosnę chcę przeprowadzić mały remont podwozia w mojej Suzie, jednocześnie myślę o podniesieniu budy. Ktoś może wykonywał taką operację ? Ile kolumna kierownicza pozwoli mi podnieść budę od ramy tak aby obeszło się bez dodatkowego motania ? Pozdrawiam :lol:

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Post autor: Bury » pt paź 06, 2006 4:29 pm

10 cm

Awatar użytkownika
Daniel Stachurski
 
 
Posty: 268
Rejestracja: pn mar 08, 2004 11:35 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Lift budy w Samuraiu

Post autor: Daniel Stachurski » pt paź 06, 2006 4:49 pm

Jogi4x4 pisze:Ile kolumna kierownicza pozwoli mi podnieść budę od ramy tak aby obeszło się bez dodatkowego motania ?
Najwyzej dolozysz drugi pierscien gumowy do kolumny (przy przekladni) i skrecisz dluzszymi srubami.
Samurai 1.6/16V Baleno, 33x10.50, przod sprezyny, tyl SPOA, 4.56, 4.16, HS9500
http://suzuki.run4x4fun.com

Awatar użytkownika
Franz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 2:01 pm
Lokalizacja: Gliwice/Strzebowiska

Post autor: Franz » pt paź 06, 2006 8:08 pm

to sie podepne ... sa jakies minusy tego zabiegu czy tez operacji ??

Awatar użytkownika
tszewc
Posty: 495
Rejestracja: sob sie 06, 2005 3:04 pm
Lokalizacja: Zamość

Post autor: tszewc » ndz paź 08, 2006 8:40 pm

Auto buja się bardziej na boki w zakrętach i gorzej radzi sobie z trawersami - wyższy środek ciężkości.
Chociaż (chyba) można temu częściowo zaradzić - szerszy rozstaw kół.
Samurai2 - on gada!

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » pn paź 09, 2006 9:51 am

Dystanse chyba wystarczą , mam założone opony 195/80R15 MT bez rewelacji ale w terenie idą całkiem całkiem no i są tanie.

Awatar użytkownika
Daniel Stachurski
 
 
Posty: 268
Rejestracja: pn mar 08, 2004 11:35 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Daniel Stachurski » pn paź 09, 2006 11:06 am

Jogi4x4 pisze:Dystanse chyba wystarczą , mam założone opony 195/80R15 MT bez rewelacji ale w terenie idą całkiem całkiem no i są tanie.
Czy na pewno potrzebujesz do nich lift (27"?)? Jesli na prawde sie nie mieszcza, to moze lepiej podetnij nadkola, bo to na pewno nie podnosi srodka ciezkosci i buda nie bedzie narazona na dodatkowe naprezenia, skutkiem ktorych szybciej zacznie sie rozlazic.
Samurai 1.6/16V Baleno, 33x10.50, przod sprezyny, tyl SPOA, 4.56, 4.16, HS9500
http://suzuki.run4x4fun.com

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » pn paź 09, 2006 8:49 pm

ee no przecież 195/80-15 mieszczą się bez problemu, podobnie jak np 205/75-15

belfegor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 8:42 am
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski/Krotoszyn

Post autor: belfegor » pn paź 09, 2006 10:19 pm

Tanie, to znaczy po ile i jakiej firmy?

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: rort_ » pn paź 09, 2006 10:34 pm

Liftujesz budę? To jak moją będe 'deliftował' :lol: to chętnie oddam dystanse w 'dobre ręce'... Też jakoś tak na wiosnę...
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » wt paź 10, 2006 9:51 am

Jakie i za ile ? Nalewki Uragano MT .

belfegor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 8:42 am
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski/Krotoszyn

Post autor: belfegor » wt paź 10, 2006 2:21 pm

Dzięki.

Awatar użytkownika
marekuaz
 
 
Posty: 119
Rejestracja: pt cze 23, 2006 1:31 pm
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: marekuaz » pt paź 13, 2006 2:08 pm

a czy 30/9.5 R15 wejdą do SJ ? i czy nie bedzie to przesada na silniku 1.3 i oryginalnym reduktorze ?
Suzi z 87r 1.3 red 1.3 oponki 215/80R15 Sahara
GG 3181422
4x4.czest.pl zapraszamy do Częstochowy

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » pt paź 13, 2006 3:11 pm

marekuaz pisze:a czy 30/9.5 R15 wejdą do SJ ? i czy nie bedzie to przesada na silniku 1.3 i oryginalnym reduktorze ?
Do mnie weszły simeksy 35/10,5 tylko musiałem wyjąć tylnie fotele i zdjąć plandekę :)21

Opcja szukaj działa :evil:
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
oblesnik
Posty: 676
Rejestracja: pt gru 30, 2005 7:18 pm
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: oblesnik » sob paź 14, 2006 8:06 pm

marekuaz pisze:a czy 30/9.5 R15 wejdą do SJ ? i czy nie bedzie to przesada na silniku 1.3 i oryginalnym reduktorze ?
U mnie wlazły bez podcinania nadkoli, bez odwracania felg, bez obcierania o cokolwiek (tylko zdezaka z przodu nie mam orginalnego) A te opinie na forum, że nie wejdą to chyba ludzi z wąskimi mostami bo inaczej tego nie umiem wytłumaczyć, że komuś obcierały o cokolwiek.
Samurai - seria :wink: - na serio :)25

Pacierza i piwa nie odmawiam!

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » sob paź 14, 2006 8:23 pm

W ten sposob zazwyczaj wchodza 215/15, czyli prawie 30".
Moze masz dosc mocno podklepane resory?

motopaco
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 7:32 pm

Post autor: motopaco » pn paź 16, 2006 12:36 pm

witam to dziwne bo ja ma 31 cali i przy pelnym skrecie trze o resor z tylu

Awatar użytkownika
Karol L
Posty: 351
Rejestracja: śr lut 13, 2002 1:00 am
Lokalizacja: wawa

Post autor: Karol L » pn paź 16, 2006 3:14 pm

motopaco pisze:witam to dziwne bo ja ma 31 cali i przy pelnym skrecie trze o resor z tylu
Masz 31" przy seryjnym aucie i jedyny problem to tarcie o resor przy pelnym skrecie?

Karol
Samurai 1.6TD, 31x10.50

motopaco
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 7:32 pm

Post autor: motopaco » pn paź 16, 2006 3:54 pm

tak ale o przedni resor z tylu tzn z tylu przedniego resora ale tylko jedno kolo moze suka jest po paciaku , a ogulnie to juz chyba nie jest samurai tylko rama i maska i troche kabiny

motopaco
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 7:32 pm

Post autor: motopaco » pn paź 16, 2006 3:55 pm

o ku.... ogolnie przez Ó taka gafa

Awatar użytkownika
Karol L
Posty: 351
Rejestracja: śr lut 13, 2002 1:00 am
Lokalizacja: wawa

Post autor: Karol L » pn paź 16, 2006 6:38 pm

Aha, czyli jednak nie jest to seryjny Samuraj. Juz myslalme ze to tylko moj jakis dziwny i do 31x10.50 to calkiem niemalo trzeba bylo dziabnac ;-)

Karol L
Samurai 1.6TD

motopaco
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 7:32 pm

Post autor: motopaco » pn paź 16, 2006 9:48 pm

teraz wkladam 235.85.16 wysokosc kola bedzie 85 cm ogrom ale zachowuje sie jak trial inne auta musza cisnac ogniem a ty sobie pyrkasz na wolnych obrtotach tylko podzespoly dostaja strasznie po dupie , i brak mocy ale wkladam silnik o witarki ze skrzynia od vitary wersja ameryka z napedem na tyl i reduktor od 410 ale tez do przerobki i bedzie ok , 2 razy w sezonie wymiana lozysk w piastach to i tak mala cena za krolowanie w grupie a i opona 16 jest lzejsza od 15 przy takiej wysokosci kola to tez zaleta

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » pn paź 16, 2006 11:06 pm

To może być złe dla twojich półosi chyba że spokojnie bedziesz jeździł a nie but w podłodze :lol:
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » wt paź 17, 2006 3:02 pm

Michał_1989 pisze:To może być złe dla twojich półosi chyba że spokojnie bedziesz jeździł a nie but w podłodze :lol:
Półosie pękają nie tylko jak jest pedał w podłodze. Przy trialu są duże opory idące na koła i wtedy też mogą pękać.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

motopaco
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 7:32 pm

Post autor: motopaco » wt paź 17, 2006 3:12 pm

hhmmm jak beda pekac mam w magazynie mosty od lj70 toyoty tylko ta waga mi zaczyna sie nie zgadzac z zalozeniem konstrukcyjnym . mam pytanko kolega Trasek to reduktory przerabia od 413 czy 410 na wolniejsze ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość