Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » pt paź 06, 2006 7:32 am
Na wiosnę chcę przeprowadzić mały remont podwozia w mojej Suzie, jednocześnie myślę o podniesieniu budy. Ktoś może wykonywał taką operację ? Ile kolumna kierownicza pozwoli mi podnieść budę od ramy tak aby obeszło się bez dodatkowego motania ? Pozdrawiam

-
Bury

- Posty: 462
- Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm
Post
autor: Bury » pt paź 06, 2006 4:29 pm
10 cm
-
Daniel Stachurski
-

- Posty: 268
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 11:35 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Daniel Stachurski » pt paź 06, 2006 4:49 pm
Jogi4x4 pisze:Ile kolumna kierownicza pozwoli mi podnieść budę od ramy tak aby obeszło się bez dodatkowego motania ?
Najwyzej dolozysz drugi pierscien gumowy do kolumny (przy przekladni) i skrecisz dluzszymi srubami.
-
Franz
- jestem tu nowy...

- Posty: 74
- Rejestracja: czw wrz 07, 2006 2:01 pm
- Lokalizacja: Gliwice/Strzebowiska
Post
autor: Franz » pt paź 06, 2006 8:08 pm
to sie podepne ... sa jakies minusy tego zabiegu czy tez operacji

-
tszewc

- Posty: 495
- Rejestracja: sob sie 06, 2005 3:04 pm
- Lokalizacja: Zamość
Post
autor: tszewc » ndz paź 08, 2006 8:40 pm
Auto buja się bardziej na boki w zakrętach i gorzej radzi sobie z trawersami - wyższy środek ciężkości.
Chociaż (chyba) można temu częściowo zaradzić - szerszy rozstaw kół.
Samurai2 - on gada!
-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » pn paź 09, 2006 9:51 am
Dystanse chyba wystarczą , mam założone opony 195/80R15 MT bez rewelacji ale w terenie idą całkiem całkiem no i są tanie.
-
Daniel Stachurski
-

- Posty: 268
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 11:35 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Daniel Stachurski » pn paź 09, 2006 11:06 am
Jogi4x4 pisze:Dystanse chyba wystarczą , mam założone opony 195/80R15 MT bez rewelacji ale w terenie idą całkiem całkiem no i są tanie.
Czy na pewno potrzebujesz do nich lift (27"?)? Jesli na prawde sie nie mieszcza, to moze lepiej podetnij nadkola, bo to na pewno nie podnosi srodka ciezkosci i buda nie bedzie narazona na dodatkowe naprezenia, skutkiem ktorych szybciej zacznie sie rozlazic.
-
cornholio78

- Posty: 1882
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm
Post
autor: cornholio78 » pn paź 09, 2006 8:49 pm
ee no przecież 195/80-15 mieszczą się bez problemu, podobnie jak np 205/75-15
-
belfegor
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: ndz sie 13, 2006 8:42 am
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski/Krotoszyn
Post
autor: belfegor » pn paź 09, 2006 10:19 pm
Tanie, to znaczy po ile i jakiej firmy?
-
rort_

- Posty: 1681
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: rort_ » pn paź 09, 2006 10:34 pm
Liftujesz budę? To jak moją będe 'deliftował'

to chętnie oddam dystanse w 'dobre ręce'... Też jakoś tak na wiosnę...
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » wt paź 10, 2006 9:51 am
Jakie i za ile ? Nalewki Uragano MT .
-
belfegor
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: ndz sie 13, 2006 8:42 am
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski/Krotoszyn
Post
autor: belfegor » wt paź 10, 2006 2:21 pm
Dzięki.
-
marekuaz
-

- Posty: 119
- Rejestracja: pt cze 23, 2006 1:31 pm
- Lokalizacja: Częstochowa
Post
autor: marekuaz » pt paź 13, 2006 2:08 pm
a czy 30/9.5 R15 wejdą do SJ ? i czy nie bedzie to przesada na silniku 1.3 i oryginalnym reduktorze ?
Suzi z 87r 1.3 red 1.3 oponki 215/80R15 Sahara
GG 3181422
4x4.czest.pl zapraszamy do Częstochowy
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » pt paź 13, 2006 3:11 pm
marekuaz pisze:a czy 30/9.5 R15 wejdą do SJ ? i czy nie bedzie to przesada na silniku 1.3 i oryginalnym reduktorze ?
Do mnie weszły simeksy 35/10,5 tylko musiałem wyjąć tylnie fotele i zdjąć plandekę
Opcja szukaj działa

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
oblesnik

- Posty: 676
- Rejestracja: pt gru 30, 2005 7:18 pm
- Lokalizacja: Jaworzno
Post
autor: oblesnik » sob paź 14, 2006 8:06 pm
marekuaz pisze:a czy 30/9.5 R15 wejdą do SJ ? i czy nie bedzie to przesada na silniku 1.3 i oryginalnym reduktorze ?
U mnie wlazły bez podcinania nadkoli, bez odwracania felg, bez obcierania o cokolwiek (tylko zdezaka z przodu nie mam orginalnego) A te opinie na forum, że nie wejdą to chyba ludzi z wąskimi mostami bo inaczej tego nie umiem wytłumaczyć, że komuś obcierały o cokolwiek.
Samurai - seria
- na serio
Pacierza i piwa nie odmawiam!
-
Misiek Bielsko
-

- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Misiek Bielsko » sob paź 14, 2006 8:23 pm
W ten sposob zazwyczaj wchodza 215/15, czyli prawie 30".
Moze masz dosc mocno podklepane resory?
-
motopaco
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 7:32 pm
Post
autor: motopaco » pn paź 16, 2006 12:36 pm
witam to dziwne bo ja ma 31 cali i przy pelnym skrecie trze o resor z tylu
-
Karol L

- Posty: 351
- Rejestracja: śr lut 13, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Karol L » pn paź 16, 2006 3:14 pm
motopaco pisze:witam to dziwne bo ja ma 31 cali i przy pelnym skrecie trze o resor z tylu
Masz 31" przy seryjnym aucie i jedyny problem to tarcie o resor przy pelnym skrecie?
Karol
Samurai 1.6TD, 31x10.50
-
motopaco
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 7:32 pm
Post
autor: motopaco » pn paź 16, 2006 3:54 pm
tak ale o przedni resor z tylu tzn z tylu przedniego resora ale tylko jedno kolo moze suka jest po paciaku , a ogulnie to juz chyba nie jest samurai tylko rama i maska i troche kabiny
-
motopaco
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 7:32 pm
Post
autor: motopaco » pn paź 16, 2006 3:55 pm
o ku.... ogolnie przez Ó taka gafa
-
Karol L

- Posty: 351
- Rejestracja: śr lut 13, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Karol L » pn paź 16, 2006 6:38 pm
Aha, czyli jednak nie jest to seryjny Samuraj. Juz myslalme ze to tylko moj jakis dziwny i do 31x10.50 to calkiem niemalo trzeba bylo dziabnac
Karol L
Samurai 1.6TD
-
motopaco
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 7:32 pm
Post
autor: motopaco » pn paź 16, 2006 9:48 pm
teraz wkladam 235.85.16 wysokosc kola bedzie 85 cm ogrom ale zachowuje sie jak trial inne auta musza cisnac ogniem a ty sobie pyrkasz na wolnych obrtotach tylko podzespoly dostaja strasznie po dupie , i brak mocy ale wkladam silnik o witarki ze skrzynia od vitary wersja ameryka z napedem na tyl i reduktor od 410 ale tez do przerobki i bedzie ok , 2 razy w sezonie wymiana lozysk w piastach to i tak mala cena za krolowanie w grupie a i opona 16 jest lzejsza od 15 przy takiej wysokosci kola to tez zaleta
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » pn paź 16, 2006 11:06 pm
To może być złe dla twojich półosi chyba że spokojnie bedziesz jeździł a nie but w podłodze

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » wt paź 17, 2006 3:02 pm
Michał_1989 pisze:To może być złe dla twojich półosi chyba że spokojnie bedziesz jeździł a nie but w podłodze

Półosie pękają nie tylko jak jest pedał w podłodze. Przy trialu są duże opory idące na koła i wtedy też mogą pękać.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
motopaco
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 7:32 pm
Post
autor: motopaco » wt paź 17, 2006 3:12 pm
hhmmm jak beda pekac mam w magazynie mosty od lj70 toyoty tylko ta waga mi zaczyna sie nie zgadzac z zalozeniem konstrukcyjnym . mam pytanko kolega Trasek to reduktory przerabia od 413 czy 410 na wolniejsze ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość