Most SJ mostologia

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
harakiri
 
 
Posty: 1013
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 11:42 pm
Lokalizacja: Radom

Most SJ mostologia

Post autor: harakiri » pn lis 06, 2006 1:13 pm

Chce kupic od kolegi tylny most z blokada manualna. Mam obecnie mosty SJ413 waskie. Kto wie jakie byly typy mostow? Czy byl tylko jeden typ z blokada? Waski?

Awatar użytkownika
Grzegorz K.
Posty: 387
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 5:40 pm
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Grzegorz K. » pn lis 06, 2006 1:50 pm

A te fabryczne blokady nie byly li czasem jeno w 410?
Suzuki Samurai '88.
Obrazek

Awatar użytkownika
harakiri
 
 
Posty: 1013
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 11:42 pm
Lokalizacja: Radom

Post autor: harakiri » pn lis 06, 2006 2:53 pm

No wlasnie... Wg mnie 410 ale kolega ma 413. Moze byl motany? No nie wiem. Kto wie niech sie dzieli wiedza!!

Awatar użytkownika
kisiel
 
 
Posty: 213
Rejestracja: pn lis 29, 2004 10:07 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kisiel » pn lis 06, 2006 3:04 pm

ja mam 413 z '86 waskie mosty i fabrycznie blokada na tyl, tez sie zdziwilem jak kupowalem. Jeszce mialem oryginalna naklejke obslugi blokady :D
SJ413, SPOA, winch by STAR przód-tył, 4.16 Hand Made, Diff Lock Hand Made, 31x10.5
gg:1669312

Awatar użytkownika
Grzegorz K.
Posty: 387
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 5:40 pm
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Grzegorz K. » pn lis 06, 2006 3:10 pm

I jak ci robi ta blokada? Bo tu psów na fabryczne blokady powieszali co niemiara :)

A i skoro temat o mostach. To czy do mojego samuraia z 88 podejdą mosty z końca lat 90?
Suzuki Samurai '88.
Obrazek

Awatar użytkownika
kisiel
 
 
Posty: 213
Rejestracja: pn lis 29, 2004 10:07 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kisiel » pn lis 06, 2006 3:32 pm

calkiem niezle, tylko trzeba uwazac przy zalaczaniu bo jak raz wypadnie to juz bedzei sie caly czas pieprzyc. jezeli sensownie sie ja uzywa to przetrwa dlugi czas :)
SJ413, SPOA, winch by STAR przód-tył, 4.16 Hand Made, Diff Lock Hand Made, 31x10.5
gg:1669312

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn lis 06, 2006 3:59 pm

Ja tam wole LockRighta. Przynajmniej nie mam dylematu kiedy i czy załączyć 8)
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » pn lis 06, 2006 4:44 pm

harakiri pisze:No wlasnie... Wg mnie 410 ale kolega ma 413. Moze byl motany? No nie wiem. Kto wie niech sie dzieli wiedza!!
Były w 410 i niektórych 413 -> raczej rzadko spotykane
Oczywiście na wąskich mostach
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
romaniec tomasz
Posty: 497
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 9:57 pm
Lokalizacja: koszalin

Post autor: romaniec tomasz » pn lis 06, 2006 5:50 pm

sprawdź przełożenia dyfrów, 410 to 4,11 a 413 to 3,73, powinny się pokrywać.
pozdrawiam wszystkich off road-owiczów (509564911)

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » pn lis 06, 2006 7:41 pm

romaniec tomasz pisze:... 413 to 3,73, powinny się pokrywać.
lub 3,909 w niektórych..... :wink:
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » pn lis 06, 2006 8:33 pm

3.7 to samurai, 413 to 3.9

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości