jakie mosty do SJ

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
marekuaz
 
 
Posty: 119
Rejestracja: pt cze 23, 2006 1:31 pm
Lokalizacja: Częstochowa

jakie mosty do SJ

Post autor: marekuaz » ndz gru 03, 2006 2:32 pm

Witam,

Powiedzcie mi jakie mosty mozna by zaadoptować do SJ z silnikiem 1.3
wiem ze z GR sie nadają a czy są jakieś inne?
wymagania:Muszą mieć blokady mogą być mechaniczne lub pneumatyczne

pozdro.
Suzi z 87r 1.3 red 1.3 oponki 215/80R15 Sahara
GG 3181422
4x4.czest.pl zapraszamy do Częstochowy

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » ndz gru 03, 2006 2:44 pm

przegladnij stare posty.
Z twoich kryteriow to tylko mosty z G , jednak koszt, skomplikowanie , robota powoduje ze wiekszosc konczy na etapie kupna mostow i reduktora a czasami nawet silnika.
Na gieldzie co jakis czas pojawia sie bardzo fajny zielony samurai na mostach z G chyba za ok 20 tys co jest cena smieszna w stosunku do wlozenej pracy i szpeju.
Zeby zbudowac taka zmote ( nie majac full zaplecza serwisowego ) trzeba miec z 50 tys i dobrego mechanika pasjonata

Awatar użytkownika
marekuaz
 
 
Posty: 119
Rejestracja: pt cze 23, 2006 1:31 pm
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: marekuaz » ndz gru 03, 2006 2:54 pm

no to ten pomysł odpada .. :(

kolejny to czy da sie zrobić blokady oryginalnych mostów od SJ?
ale nie chodzi mi o jakies ez-locker tylko mechaniki pneumatyka odpada bo to zbyt droga zabawa :(
Suzi z 87r 1.3 red 1.3 oponki 215/80R15 Sahara
GG 3181422
4x4.czest.pl zapraszamy do Częstochowy

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » ndz gru 03, 2006 3:42 pm

Naucz sie jezdzic bez blokad, wyjdzie duzo taniej :)21

protetyk
 
 
Posty: 3646
Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: protetyk » ndz gru 03, 2006 4:56 pm

Drako pisze: Z twoich kryteriow to tylko mosty z G
Coraz częściej takie myśli zaczynają mnie nachodzić :roll:

Awatar użytkownika
sebek000
Posty: 417
Rejestracja: czw maja 04, 2006 5:28 am
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Post autor: sebek000 » ndz gru 03, 2006 5:17 pm

ja miałem z tyłu orginalną blokade ale to lipa i teraz mam zespawane na sztywno i to teraz robi :)2 na czarnym troche ciezko sie zawraca ale w błocie to robi duzo lepiej :D

Awatar użytkownika
marekuaz
 
 
Posty: 119
Rejestracja: pt cze 23, 2006 1:31 pm
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: marekuaz » ndz gru 03, 2006 10:27 pm

Misiek Bielsko pisze:Naucz sie jezdzic bez blokad, wyjdzie duzo taniej :)21
Brak słów !! :)



Tylni spaw to raczej nie wchodzi w gre bo czasem musze dojechac gdzieś do terenu - nawet do 20km co weekend
no chyba ze to nie jest jakoś strasznie duzo ?
Suzi z 87r 1.3 red 1.3 oponki 215/80R15 Sahara
GG 3181422
4x4.czest.pl zapraszamy do Częstochowy

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » ndz gru 03, 2006 11:29 pm

zalezy ile masz zakretów :wink:
gg 6157522

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn gru 04, 2006 4:19 pm

LockRight ok 1400zł i bez problemów jeździ się po asfaldzie po małym kursie
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Re: jakie mosty do SJ

Post autor: leszek » pn gru 04, 2006 4:56 pm

marekuaz pisze:Witam,

Powiedzcie mi jakie mosty mozna by zaadoptować do SJ z silnikiem 1.3
najlepiej z sj albo samuraja wersja druga ma kilka zalet szczególnie w wersji pajęczej :)21

a blokady to można sobie dwa "araby" kupić albo twardym być i besterloockera :)21

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn gru 04, 2006 6:15 pm

Ja teraz szukam jakiejś blokady na przód. Ma ktoś jakieś pomysły rozsądne( bez besterlockera i ARB). Podobno ktoś założył LockRighta i chodziło to(ktoś z Wawy). Najlepszym rozwiązaniem byłaby 100% załanczana z kabiny
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

protetyk
 
 
Posty: 3646
Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: protetyk » pn gru 04, 2006 6:22 pm

ARB wyszukane za wielką wodą - właśnie jestem w trakcie poszukiwań.

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn gru 04, 2006 6:23 pm

protetyk pisze:ARB wyszukane za wielką wodą - właśnie jestem w trakcie poszukiwań.
Napisałem wcześniej że oprócz ARB i besterlockera :wink: Aha i jeszcze jedno: Półosie będą grubości tylnich także można zaadaptować rozwiązania z tylniego mostu.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

protetyk
 
 
Posty: 3646
Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: protetyk » pn gru 04, 2006 6:26 pm

To wiem, ja tylko napisałem, że najrozsądniej jest tam poszukać w ludzkich pieniądzach.

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Salata123 » pn gru 04, 2006 8:08 pm

Adam.Ż pisze:
protetyk pisze:ARB wyszukane za wielką wodą - właśnie jestem w trakcie poszukiwań.
Napisałem wcześniej że oprócz ARB i besterlockera :wink: Aha i jeszcze jedno: Półosie będą grubości tylnich także można zaadaptować rozwiązania z tylniego mostu.
a co zlego w arbie? czemu niet? ??
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn gru 04, 2006 8:11 pm

Jest jedna wada: cena :wink: , ale jak nic innego nie przypasi to trzeba będzie zamontować. hmm mam drugą sztukę LockRighta to może najpierw z tym spróbuję.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

protetyk
 
 
Posty: 3646
Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: protetyk » pn gru 04, 2006 8:39 pm

Dobra, tutaj jest rozmowa o blokadach, to nie będę nowego tematu
zakładał.
Może ktoś rozwieje moje wątpliwości.
Wg tej tabelki
http://www.drivetrain.com/arb.html
do samuraja na tył jest model RD72, a RD88 Suzuki Sidekick/Vitar
a tutaj
http://cgi.ebay.com/ARB-Air-Locker-Suzu ... dZViewItem
i tu
http://www.rocky-road.com/zukarb.html
RD88 jest do samuraia.
O co biega, bo widzę sprzeczność?
Ostatnio zmieniony pn gru 04, 2006 8:48 pm przez protetyk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn gru 04, 2006 8:40 pm

Michał 1989 ma i na przód i na tył blokady i na tył ma nr RD88
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

protetyk
 
 
Posty: 3646
Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: protetyk » pn gru 04, 2006 8:47 pm

W takim razie co to jest za model RD72?
Adam na przód orginalnie jest RD73 na 22 frezy.
Nie mieszaj tego, bo Wy macie zmienione półosie.

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn gru 04, 2006 8:53 pm

Nie mieszam, napisałem że na tył ma numer RD88, a nie pisałem nr przodu :wink:
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

protetyk
 
 
Posty: 3646
Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: protetyk » pn gru 04, 2006 8:55 pm

Adam.Ż pisze:Michał 1989 ma i na przód i na tył blokady i na tył ma nr RD88
:wink: [/u]

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn gru 04, 2006 9:10 pm

Nio, i jest napisane że ma 2szt blokady: na tył i na przód, a ta co ma na tył ma RD88
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

protetyk
 
 
Posty: 3646
Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: protetyk » pn gru 04, 2006 9:24 pm

No dobra.
Czyli RD88 jest to tylna blokada do samuraia i takiej trzeba szukać.
Jednak dalej mnie interesuje ten model RD72 - on stary jakiś czy jak?

Awatar użytkownika
romaniec tomasz
Posty: 497
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 9:57 pm
Lokalizacja: koszalin

Post autor: romaniec tomasz » pn gru 04, 2006 10:17 pm

no ja widzę ze u piotrusia ząbki schodzą na biegu i kolejki emerytów go nawiedzają, mota i mota kasiasty być musi :)21
jak tam kolego winda już jest czy jeszcze jej nie ma?
ja swojego jeszcz e z miejsca nie ruszyłem
pozdrawiam wszystkich off road-owiczów (509564911)

protetyk
 
 
Posty: 3646
Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: protetyk » pn gru 04, 2006 11:18 pm

Taa... , mów mi bankrut :)21
Ja tylko tak się w temacie chcę zorientować :wink:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości