JIMNY BODYLIFT + PODKŁADKI

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Koyot
Posty: 717
Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am

JIMNY BODYLIFT + PODKŁADKI

Post autor: Koyot » pn sie 13, 2012 8:15 pm

Vitam

1.
- pilnie potrzebuje info na temat trwałości podkładki gumowej /nie poliuretanowej !/ pod sprężyną ?
- przy 5 cm grubości zalecana jest wymiana lub przedłużenie amora, jakie inne kruczki należy wykonać obowiązkowo ? przewody itp.


2.
- czy robione są podkładki do BODYLIFT'u Jimasa z poliuretanu /nie interesują mnie firmowe produkty/
- czy można kupić śrubę "ala nakrętkę" do przedłużenia oryginalnych śrub w budzie ?
- czy może ktoś przerobił budę na śruby "przelotowo" ?
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ

Awatar użytkownika
lukassos
 
 
Posty: 835
Rejestracja: wt sty 18, 2011 11:52 pm
Lokalizacja: Kalisz

Re: JIMNY BODYLIFT + PODKŁADKI

Post autor: lukassos » wt sie 14, 2012 9:33 am

Nie kombinuj z ala nakrętkami. Lepiej wstawić całą nowa śrubę.
Jest dostępny zestaw tulei poliuretanowych do podniesienia Samuraia ( Paweł z Olkusza). Firma może zrobić wg wymiarów klienta.
W Samuraiu trzeba przedłużyć wlew paliwa, powiększyć dziurę przy dźwigni reduktora, w zależności od wysokości liftu przedłużyć przewody hamulcowe. Nie wiem jak kolumna kierownicza, u mnie bez problemów na wieloklinie rozciągnąłem.
U siebie podniosłem mocowanie przedniego zderzaka, żeby nie było przerwy między nadwoziem. Pomiędzy ramę i budę wstawiłem profil 40x40mm grubości 3.

Awatar użytkownika
Koyot
Posty: 717
Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am

Re: JIMNY BODYLIFT + PODKŁADKI

Post autor: Koyot » wt sie 14, 2012 3:08 pm

niestety przedłużenie szpilek w Jimnym jest niemal obowiązkowe !! są one wspawane/zgrzewane na stałe z budą !!

więc są 2 rozwiązania:

1. przedłużenie szpilek za pomocą takiej "śrubo/nakrętki - ten sposób jest stosowany przez firmowe zestawy - szukam samych przedłużek

2. hardcorowym rozwiazaniem jest zrobieniem na przelot ale !! meczarnia z demontażem szpilek + wiercenie podłogi bo szpilka zgrzana na profilu do ktorego aby sie dostać należy wywiercic w podłodze otwornicą spory krążek lub wycinać kwadrata :roll:
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: JIMNY BODYLIFT + PODKŁADKI

Post autor: Placek^ » wt sie 14, 2012 8:54 pm

[quote="Koyot"]Vitam

1.
Ja mam 2" body lift i 2" lift zawieszenia i mam standardowe przewody hamulcowe, jedynie troszkę inaczej zamontowane.

2.
http://www.4x4-shop.com/?53,zestaw-do-p ... mny-o-45mm
Wszystko pasuje, jedynie śruby na przód są za krótkie i trzeba dłuższe dokupić. Ogólnie z body liftem jest masa roboty - wszystkie kable, przewody i masę innych rzeczy trzeba odczepić. Nie jest to po prostu odkręcenie śrub, podniesienie body na koziołkach i założenie zestawu.
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości