Vitam
1.
- pilnie potrzebuje info na temat trwałości podkładki gumowej /nie poliuretanowej !/ pod sprężyną ?
- przy 5 cm grubości zalecana jest wymiana lub przedłużenie amora, jakie inne kruczki należy wykonać obowiązkowo ? przewody itp.
2.
- czy robione są podkładki do BODYLIFT'u Jimasa z poliuretanu /nie interesują mnie firmowe produkty/
- czy można kupić śrubę "ala nakrętkę" do przedłużenia oryginalnych śrub w budzie ?
- czy może ktoś przerobił budę na śruby "przelotowo" ?
JIMNY BODYLIFT + PODKŁADKI
Moderator: Albert_N
JIMNY BODYLIFT + PODKŁADKI
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ
Re: JIMNY BODYLIFT + PODKŁADKI
Nie kombinuj z ala nakrętkami. Lepiej wstawić całą nowa śrubę.
Jest dostępny zestaw tulei poliuretanowych do podniesienia Samuraia ( Paweł z Olkusza). Firma może zrobić wg wymiarów klienta.
W Samuraiu trzeba przedłużyć wlew paliwa, powiększyć dziurę przy dźwigni reduktora, w zależności od wysokości liftu przedłużyć przewody hamulcowe. Nie wiem jak kolumna kierownicza, u mnie bez problemów na wieloklinie rozciągnąłem.
U siebie podniosłem mocowanie przedniego zderzaka, żeby nie było przerwy między nadwoziem. Pomiędzy ramę i budę wstawiłem profil 40x40mm grubości 3.
Jest dostępny zestaw tulei poliuretanowych do podniesienia Samuraia ( Paweł z Olkusza). Firma może zrobić wg wymiarów klienta.
W Samuraiu trzeba przedłużyć wlew paliwa, powiększyć dziurę przy dźwigni reduktora, w zależności od wysokości liftu przedłużyć przewody hamulcowe. Nie wiem jak kolumna kierownicza, u mnie bez problemów na wieloklinie rozciągnąłem.
U siebie podniosłem mocowanie przedniego zderzaka, żeby nie było przerwy między nadwoziem. Pomiędzy ramę i budę wstawiłem profil 40x40mm grubości 3.
Re: JIMNY BODYLIFT + PODKŁADKI
niestety przedłużenie szpilek w Jimnym jest niemal obowiązkowe
są one wspawane/zgrzewane na stałe z budą
więc są 2 rozwiązania:
1. przedłużenie szpilek za pomocą takiej "śrubo/nakrętki - ten sposób jest stosowany przez firmowe zestawy - szukam samych przedłużek
2. hardcorowym rozwiazaniem jest zrobieniem na przelot ale
meczarnia z demontażem szpilek + wiercenie podłogi bo szpilka zgrzana na profilu do ktorego aby sie dostać należy wywiercic w podłodze otwornicą spory krążek lub wycinać kwadrata 


więc są 2 rozwiązania:
1. przedłużenie szpilek za pomocą takiej "śrubo/nakrętki - ten sposób jest stosowany przez firmowe zestawy - szukam samych przedłużek
2. hardcorowym rozwiazaniem jest zrobieniem na przelot ale


GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ
Re: JIMNY BODYLIFT + PODKŁADKI
[quote="Koyot"]Vitam
1.
Ja mam 2" body lift i 2" lift zawieszenia i mam standardowe przewody hamulcowe, jedynie troszkę inaczej zamontowane.
2.
http://www.4x4-shop.com/?53,zestaw-do-p ... mny-o-45mm
Wszystko pasuje, jedynie śruby na przód są za krótkie i trzeba dłuższe dokupić. Ogólnie z body liftem jest masa roboty - wszystkie kable, przewody i masę innych rzeczy trzeba odczepić. Nie jest to po prostu odkręcenie śrub, podniesienie body na koziołkach i założenie zestawu.
1.
Ja mam 2" body lift i 2" lift zawieszenia i mam standardowe przewody hamulcowe, jedynie troszkę inaczej zamontowane.
2.
http://www.4x4-shop.com/?53,zestaw-do-p ... mny-o-45mm
Wszystko pasuje, jedynie śruby na przód są za krótkie i trzeba dłuższe dokupić. Ogólnie z body liftem jest masa roboty - wszystkie kable, przewody i masę innych rzeczy trzeba odczepić. Nie jest to po prostu odkręcenie śrub, podniesienie body na koziołkach i założenie zestawu.
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości