Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » czw gru 06, 2012 2:12 pm
slavok pisze:Czy SJ413 to zawsze wąski most ?
W hamerykańskiej wersji wręcz przeciwnie

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » pt gru 07, 2012 10:09 am
A jak z nazewnictwem?
Nie było np. tak, że w hameryce wcześniej niż w reszcie świata były szerokie mosty i wcześniej posiadacz owych nazywał się samurai?
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » pt gru 07, 2012 10:46 am
Didymos pisze:A jak z nazewnictwem?
Możesz się doktoryzować z nazewnictwa.
W Australii Samurai nazywa się np Sierra

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » pt gru 07, 2012 11:29 am
tak też jest, od 86 w stanach już był "samurai" na szerokich i gaźniku, temu też pytam stricte od SJ413

Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
Zonk
-

- Posty: 226
- Rejestracja: ndz sty 07, 2007 5:14 pm
- Lokalizacja: wrocław
Post
autor: Zonk » sob gru 08, 2012 10:17 am
Kuzyn posiada hamerykański 88 rok. Na plakietkach wszędzie jak wół SJ413 i do tego szeroki most i gaźnik.
-
maxus101
- jestem tu nowy...

- Posty: 94
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:47 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: maxus101 » sob gru 08, 2012 5:51 pm
Co moze byc przyczyna wyskakiwania reduktora z pozycji 4h na 2h, przy czym dzieje sie to po przejechaniu kilku metrow. 4l nie wyskakuje. Pisze bez polskich znakow bo umarl mi 'alt' w notebooku.
Samurai 1,6td, 31'Silverstone
Subaru Legacy
Mitsubishi L300 4wd
-
ŁeLeK
-

- Posty: 1463
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 10:54 pm
- Lokalizacja: Tczew
Post
autor: ŁeLeK » sob gru 08, 2012 5:53 pm
A nie wyciągałeś reduktora czasem przypadkiem ?
4x4 Tczew
-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » sob gru 08, 2012 5:57 pm
krzywa łapa, uderzanie drążka reduktora o budę, zerwane poduszki reduktora, rozsypana tuleja dystansowa pod lewarkiem, brak kulki blokującej wodzik, zużyta koronka załączająca napęd, wywalone łożyska... itd.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
maxus101
- jestem tu nowy...

- Posty: 94
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:47 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: maxus101 » sob gru 08, 2012 6:41 pm
Reduktora nie wyciagalem. Kulka jest, bo raczej nog nie dostala. Obejrze poduszki i łape. Dzieki za szybka odpowiedz.
Samurai 1,6td, 31'Silverstone
Subaru Legacy
Mitsubishi L300 4wd
-
Wiarus

- Posty: 645
- Rejestracja: pt lis 19, 2010 10:38 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Wiarus » sob gru 08, 2012 6:59 pm
U mnie była wygięta dźwignia zmiany przełożeń reduktora.
Czasem zawias - ogólnie Dziadek
-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » sob gru 08, 2012 7:16 pm
o to też, trzeba sprawdzić po 2ch stronach bo czasami wygięta jest ta wewnętrzna końcówka i przełożenei nei wskakuje do końca.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
maxus101
- jestem tu nowy...

- Posty: 94
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:47 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: maxus101 » sob gru 08, 2012 7:28 pm
Wiarus pisze:U mnie była wygięta dźwignia zmiany przełożeń reduktora.
Mogła się sama wygiąć, jeszcze niedawno wszystko było ok.
Samurai 1,6td, 31'Silverstone
Subaru Legacy
Mitsubishi L300 4wd
-
Wiarus

- Posty: 645
- Rejestracja: pt lis 19, 2010 10:38 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Wiarus » sob gru 08, 2012 7:53 pm
Samo podobno nic się nie dzieje.
Czasem zawias - ogólnie Dziadek
-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » ndz gru 09, 2012 11:58 pm
Przypomni mi ktoś z jakich rurek powyginać klatkę ? główne pałąki/wzmocnienia, bo czas się za to zabrać...
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pn gru 10, 2012 12:54 am
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Marcel1989
-

- Posty: 195
- Rejestracja: ndz mar 16, 2008 6:30 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Marcel1989 » wt gru 11, 2012 5:10 pm
Podczas wymiany oleju w skrzyni biegów w samuraiu pomyliłem(złe oznaczenie) bańki i wlałem 0,8 przekładniowego syntetyka i 0,5 silnikowego syntetyka;/
Wylać to wszystko i lać nowe czy jeździć

Samurai 1,3i
PTO + 4,16 + Silverstone 31"
-
Wiarus

- Posty: 645
- Rejestracja: pt lis 19, 2010 10:38 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Wiarus » wt gru 11, 2012 7:47 pm
Ja bym zlał i zlany wykorzystał np.do zakonserwowania desek w płocie na działce.
Czasem zawias - ogólnie Dziadek
-
szerokimost

- Posty: 493
- Rejestracja: pn paź 13, 2008 12:52 pm
- Lokalizacja: Wawa/Łomianki
Post
autor: szerokimost » wt gru 11, 2012 8:46 pm
Wiarus pisze:Ja bym zlał i zlany wykorzystał np.do zakonserwowania desek w płocie na działce.
albo stalówki w windzie

Samiec
-
zuczek
-

- Posty: 109
- Rejestracja: ndz lip 10, 2005 10:14 am
- Lokalizacja: Olsztyn/Grajewo
Post
autor: zuczek » śr gru 12, 2012 8:13 am
Panowie jak mocno problematyczna jest wymiana wężyka spryskiwacza w SJ413? Trzeba zwalać deskę?
SJ-413
-
Wilku

- Posty: 639
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Pultusk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wilku » śr gru 12, 2012 8:20 am
Odchylasz szybę i masz wszystko na wierzchu - 4 śruby trzeba odkręcić i odpiąć 2 zatrzaski. Nie wiesz gdzie pytać?
pzdr, W
-
zuczek
-

- Posty: 109
- Rejestracja: ndz lip 10, 2005 10:14 am
- Lokalizacja: Olsztyn/Grajewo
Post
autor: zuczek » śr gru 12, 2012 8:34 am
Wilku pisze:Odchylasz szybę i masz wszystko na wierzchu - 4 śruby trzeba odkręcić i odpiąć 2 zatrzaski. Nie wiesz gdzie pytać?
pzdr, W
Zapomniałem, że przerabiałeś temat silniczka wycieraczek

więc sprawa jasna.
SJ-413
-
Wilku

- Posty: 639
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Pultusk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wilku » śr gru 12, 2012 8:50 am
Mało tego - jestem na bieżąco, bo niedawno zdejmowałem przednią szybę
pzdr, W
-
Łosiowy

- Posty: 424
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 9:45 pm
- Lokalizacja: Sopot
Post
autor: Łosiowy » śr gru 12, 2012 3:41 pm
Witam
Czym sie różnią silniki od ignisa o oznaczeniach
1.5 16V M15A M62 a 1.5 16V M15A M61
Czy to chodzi o VVTI

Pozdrawiam
-
cinekWRC
- jestem tu nowy...

- Posty: 3
- Rejestracja: czw lip 01, 2010 12:12 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: cinekWRC » pt gru 14, 2012 6:08 pm
Witam , mam takie pytanie co może powodować spalanie rzedu 18-20 litrów na 100km przynormalnie jeździe po czarnym w vitarce na jedno punktowym wtrysku 1.6 (wymieniony czujnik temp, swiece, przewody WN, kopułka i palec w aparacie zapłonowym, przepustnica sie nie blokuje) a trzyma ciagle za wysokie obroty ok 1500-1600obr/min nawet po rozgrzaniu?
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pt gru 14, 2012 7:19 pm
Lewe powietrze

i powiedzmy, sprawna sonda.
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości