Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?
Moderator: Albert_N
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 20
- Rejestracja: ndz cze 12, 2011 10:48 pm
Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?
Witam,
Mozecie polecic kogos z Lodzi do wymiany mostu przedniego w krotkiej Vitarce 1.6/16v na stalowy z GV? Padl mi juz trzeci z gownolitu i nie chce kolejnego.
Jaki jest orientacyjnie koszt calkowity takiej przekladki?
Pozdrawiam.
Mozecie polecic kogos z Lodzi do wymiany mostu przedniego w krotkiej Vitarce 1.6/16v na stalowy z GV? Padl mi juz trzeci z gownolitu i nie chce kolejnego.
Jaki jest orientacyjnie koszt calkowity takiej przekladki?
Pozdrawiam.
Re: Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?
Czeka mnie taka sama przeróbka. Nie pamiętam, stalowy most do starej, krótkiej Viertarki pasuje tylko z Grand V. 2.5 benzyna ? Czy również z 2.0 ?
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
Re: Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?
Od GV 1 2,5 benzyna i Vitara Long/GV1 2.0 Dizel.
Potrzebujesz cały most, może być bez przełożeń lub nawet kosza bo wrzucasz je z mostu alu.Przerabiasz tylne mocowanie mostu do belki, w przypadku mostu z GV zaślepiasz wejście podciśnienia włączającego napęd. Jak chcesz mieć mocniejszy dyfer to adaptujesz kosz 4-ro satelitowy z samuraja + dystans pod talerz. A jak chcesz mieć supernapędsuper to montujesz do tego półosie od GV1 2,5b.
Temat wałkowany tu i tam zylion razy.
Koszty przeróbki 1000 - 2000 w zależności od cen części u hienów i wyboru konfiguracji. Do tego robocizna pana Kazia co będzie w tym rzeźbił.
Potrzebujesz cały most, może być bez przełożeń lub nawet kosza bo wrzucasz je z mostu alu.Przerabiasz tylne mocowanie mostu do belki, w przypadku mostu z GV zaślepiasz wejście podciśnienia włączającego napęd. Jak chcesz mieć mocniejszy dyfer to adaptujesz kosz 4-ro satelitowy z samuraja + dystans pod talerz. A jak chcesz mieć supernapędsuper to montujesz do tego półosie od GV1 2,5b.
Temat wałkowany tu i tam zylion razy.
Koszty przeróbki 1000 - 2000 w zależności od cen części u hienów i wyboru konfiguracji. Do tego robocizna pana Kazia co będzie w tym rzeźbił.
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
Re: Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?
Czy dając półosie z GV należy spodziewać się jeszcze jakichś niespodzianek ?
Dzięki za info.
Dzięki za info.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
Re: Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?
Zalozenie polosi od GV wiaze sie z wymiana przednich wahaczy na dluzsze. Jest tez opcja niskobudzetowa mozna przedluzyc standartowe wahacze. Znowu te zmiany wymuszaja przerobienie lap trzymajacych przedni most.BABCIA I pisze:Czy dając półosie z GV należy spodziewać się jeszcze jakichś niespodzianek ?
Dzięki za info.
Vitara1.6 8v 90r.Zawiecha +4", bodylift +2", KL-71 31", 4.24, LockRight-tyl, cdn.
Re: Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?
A po co przerabiać łapy mostu do dłuższych wahaczy ?Art_ZGL pisze:Zalozenie polosi od GV wiaze sie z wymiana przednich wahaczy na dluzsze. Jest tez opcja niskobudzetowa mozna przedluzyc standartowe wahacze. Znowu te zmiany wymuszaja przerobienie lap trzymajacych przedni most.BABCIA I pisze:Czy dając półosie z GV należy spodziewać się jeszcze jakichś niespodzianek ?
Dzięki za info.

Re: Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?
Piszac przerabic lapy mialem na mysli przedluzycz je zeby opuscic most.
Vitara1.6 8v 90r.Zawiecha +4", bodylift +2", KL-71 31", 4.24, LockRight-tyl, cdn.
Re: Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?
Przerobienie/obniżenie przedniego mostu nie jest niezbędne do założenia dłuższych/przedłużenia wahaczy przednich pod półosie 2.5 V6.Art_ZGL pisze:..... Znowu te zmiany wymuszaja przerobienie lap trzymajacych przedni most.
W zasadzie to łapy mostu nie ma z tym nic wspólnego.
Obniżenie mostu jest wymagane TYLKO przy zakładaniu dystansów amortyzatorów przednich.
Są mosty stalowe od GV, które są identyczne jak w vitarze czyli bez podciśnienia i bez innej tylnej łapy na belce.NuVo pisze:......Przerabiasz tylne mocowanie mostu do belki, w przypadku mostu z GV zaślepiasz wejście podciśnienia włączającego napęd...........
Identyczne mosty jak aluminiowe są też oczywiście w vitarach diesel.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość