Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Michalisko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz cze 12, 2011 10:48 pm

Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?

Post autor: Michalisko » ndz sie 05, 2012 11:35 am

Witam,

Mozecie polecic kogos z Lodzi do wymiany mostu przedniego w krotkiej Vitarce 1.6/16v na stalowy z GV? Padl mi juz trzeci z gownolitu i nie chce kolejnego.

Jaki jest orientacyjnie koszt calkowity takiej przekladki?

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Re: Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?

Post autor: BABCIA I » czw mar 21, 2013 7:51 pm

Czeka mnie taka sama przeróbka. Nie pamiętam, stalowy most do starej, krótkiej Viertarki pasuje tylko z Grand V. 2.5 benzyna ? Czy również z 2.0 ?
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
NuVo
 
 
Posty: 1284
Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne

Re: Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?

Post autor: NuVo » pt mar 22, 2013 6:52 am

Od GV 1 2,5 benzyna i Vitara Long/GV1 2.0 Dizel.

Potrzebujesz cały most, może być bez przełożeń lub nawet kosza bo wrzucasz je z mostu alu.Przerabiasz tylne mocowanie mostu do belki, w przypadku mostu z GV zaślepiasz wejście podciśnienia włączającego napęd. Jak chcesz mieć mocniejszy dyfer to adaptujesz kosz 4-ro satelitowy z samuraja + dystans pod talerz. A jak chcesz mieć supernapędsuper to montujesz do tego półosie od GV1 2,5b.

Temat wałkowany tu i tam zylion razy.

Koszty przeróbki 1000 - 2000 w zależności od cen części u hienów i wyboru konfiguracji. Do tego robocizna pana Kazia co będzie w tym rzeźbił.
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Re: Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?

Post autor: BABCIA I » pt mar 22, 2013 7:23 am

Czy dając półosie z GV należy spodziewać się jeszcze jakichś niespodzianek ?
Dzięki za info.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
Art_ZGL
 
 
Posty: 187
Rejestracja: sob sty 19, 2008 12:07 pm
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin

Re: Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?

Post autor: Art_ZGL » pt mar 22, 2013 8:53 am

BABCIA I pisze:Czy dając półosie z GV należy spodziewać się jeszcze jakichś niespodzianek ?
Dzięki za info.
Zalozenie polosi od GV wiaze sie z wymiana przednich wahaczy na dluzsze. Jest tez opcja niskobudzetowa mozna przedluzyc standartowe wahacze. Znowu te zmiany wymuszaja przerobienie lap trzymajacych przedni most.
Vitara1.6 8v 90r.Zawiecha +4", bodylift +2", KL-71 31", 4.24, LockRight-tyl, cdn.

Awatar użytkownika
radzik071
 
 
Posty: 111
Rejestracja: pt kwie 06, 2007 7:22 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?

Post autor: radzik071 » pt mar 22, 2013 6:36 pm

Art_ZGL pisze:
BABCIA I pisze:Czy dając półosie z GV należy spodziewać się jeszcze jakichś niespodzianek ?
Dzięki za info.
Zalozenie polosi od GV wiaze sie z wymiana przednich wahaczy na dluzsze. Jest tez opcja niskobudzetowa mozna przedluzyc standartowe wahacze. Znowu te zmiany wymuszaja przerobienie lap trzymajacych przedni most.
A po co przerabiać łapy mostu do dłuższych wahaczy ? :o

Awatar użytkownika
Art_ZGL
 
 
Posty: 187
Rejestracja: sob sty 19, 2008 12:07 pm
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin

Re: Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?

Post autor: Art_ZGL » sob mar 23, 2013 12:16 am

Piszac przerabic lapy mialem na mysli przedluzycz je zeby opuscic most.
Vitara1.6 8v 90r.Zawiecha +4", bodylift +2", KL-71 31", 4.24, LockRight-tyl, cdn.

Awatar użytkownika
radzik071
 
 
Posty: 111
Rejestracja: pt kwie 06, 2007 7:22 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Zmiana mostu na stalowy w Vitarce w Łodzi - gdzie?

Post autor: radzik071 » sob mar 23, 2013 5:40 pm

Art_ZGL pisze:..... Znowu te zmiany wymuszaja przerobienie lap trzymajacych przedni most.
Przerobienie/obniżenie przedniego mostu nie jest niezbędne do założenia dłuższych/przedłużenia wahaczy przednich pod półosie 2.5 V6.
W zasadzie to łapy mostu nie ma z tym nic wspólnego.
Obniżenie mostu jest wymagane TYLKO przy zakładaniu dystansów amortyzatorów przednich.
NuVo pisze:......Przerabiasz tylne mocowanie mostu do belki, w przypadku mostu z GV zaślepiasz wejście podciśnienia włączającego napęd...........
Są mosty stalowe od GV, które są identyczne jak w vitarze czyli bez podciśnienia i bez innej tylnej łapy na belce.
Identyczne mosty jak aluminiowe są też oczywiście w vitarach diesel.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość