Placek^ pisze:Jak się ma kasę to wszystko jest łatwe.
a jak się nie ma to lepiej sobie "jedną dziurę" odpuścić bo tutaj szkłem dupy nie podetrzesz na robić musi kosztować to nie kebab od turka że tani syf a dobry

p.s nie twierdze że nie masz


Moderator: Albert_N
Placek^ pisze:Jak się ma kasę to wszystko jest łatwe.
Wilku pisze:Po ośmiu stronach wyszło, że do Suzuki najlepsze są mosty z Suzuki
Dobrze podsumwane, heheWilku pisze:Po ośmiu stronach wyszło, że do Suzuki najlepsze są mosty z Suzuki
pzdr, W
MerciSalata123 pisze:TG
No właśnie dokładnie z tych samych względów zacząłem się zastanawiać czy to przypadkiem nie jest jakaś ściema.KSikorski pisze:Po jednej stronie zrobili 33 zęby, po drugiej wciąż jest 26 zębów... czy zatem przypadkiem najsłabsze ogniwo łańcucha nie zostało takie samo jak w przypadku poprzedniej wersji? Po za tym średnica półosi przecież nie urosła...
Nie spidertraxy tylko TG. Są z 26 oraz 33 zębami w przegubie, pierwsze za 1800, drugie za 2400.Didymos pisze: Btw. gdzie masz te spidertraxy tańsze o szeset od tg, bo póki co znalazłem tylko drożej?
Jak się dobrze policzy, to przeguby spidertraxa i trailtough mają 25 a nie 26 frezów w przegubiePlacek^ pisze:Nie spidertraxy tylko TG. Są z 26 oraz 33 zębami w przegubie, pierwsze za 1800, drugie za 2400.Didymos pisze: Btw. gdzie masz te spidertraxy tańsze o szeset od tg, bo póki co znalazłem tylko drożej?
i Właśnie to potrzeba wzmocnić bo we wszystkich poprzednich przegubach pękały koszyki.KSikorski pisze:Jedyne co się zmienia z powodu zwiększenia ilości zębów to zmniejszają się naprężenia jednostkowe w wielowypuście. Nie można jednak zapomnieć że gdy zębów jest więcej to muszą być mniejsze... nie przeceniałbym cudownej mocy 33 zębów
Więc jedyne co jest wzmocnione z powodu zastosowania 33 wypustów, to wewnętrzny koszyk przegubu. Moim zdaniem jednak to lepiej żeby pękł wewnętrzny koszyk niż żeby doszło do rozerwania zewnętrznej odkuwki przegubu (pęknięcie zewnętrzne może zablokować skręcanie) lub do uszkodzenia mechanizmu różnicowego. Dobrym pytaniem byłoby: Co stanowi w tym przypadku punkt krytyczny, który jako pierwszy się podda?
HisteryzujeszSalata123 pisze: W przegubie gdzie rozrywało koszyk kończyło się na wymianie półosi i przegubu... bo frez na półosi był zniszczony.
Z jednym. To właśnie był ten przypadek że się słabo skręcałoSalata123 pisze:a Ty z iloma rozerwanymi przegubami jeździłeś?
Tobie pękł ale nie obmielił... JeszczeKostuch pisze:HisteryzujeszSalata123 pisze: W przegubie gdzie rozrywało koszyk kończyło się na wymianie półosi i przegubu... bo frez na półosi był zniszczony.![]()
Chyba z pół roku jeździłęm z rozerwanym koszykiem i dopiero przy demontażu wysypały się kawałki. Frez półosi jak nowy.
A moja osobista opinia jet taka,że przegub w suzuce i tak powinien być na przegubie kardana.
Kupię te z 33 zębami, bo mi Sałat żyć nie daKSikorski pisze: No ale teraz czysto teoretycznie sobie gdybamy - Placek kupi to co będzie chciał kupić
Mi uznali gwarancję "no question asked" w USA na podstawie zdjęć.Salata123 pisze: Oraz dodatkowy plus, jak Kupisz u polskiego przedstawiciela, to masz normalna gwarancje
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość