Wal ok przyczyną jest jakaś krzywizna na wejściu wału tylnego mostu - albo flansza albo krzywy wałek atakujący
Na rolkach pod autem było dobrze widać
Co teraz dalej robić ? Kupować używana główkę czy robić flansze

Moderator: Albert_N
Żeby skrzywić atak to byś się musiał z czołgiem zderzyć.kociniak pisze:No i jest pierwsza diagnoza metmax grodzisko
Wal ok przyczyną jest jakaś krzywizna na wejściu wału tylnego mostu - albo flansza albo krzywy wałek atakujący
Na rolkach pod autem było dobrze widać
Co teraz dalej robić ? Kupować używana główkę czy robić flansze
nie, wystarczy przy zjeżdżaniu z lawety nie użyć najazdów i walnąć wałem o laweteKostuch pisze: Żeby skrzywić atak to byś się musiał z czołgiem zderzyć.
Może łożysko się rozpadło. Rozebrać dyfer i sprawdzić trzeba naocznie dlaczego jest krzywo. Sama flansza też się przecież nie wykrzywia sama z siebie...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość