Może już nikt się nie zdziwi że włożenie reduktora z samuraia do jimniasa VVT dało w rezultacie pojazd wolnobieżny

Jimny G13BB/Jimny M13A, przed faceliftem (do 2005):
Mosty: 3,909
Reduktor: 1,32/2,145
Skrzynia biegów:
1: 3,652
2: 1,947
3: 1,423
4: 1,000
5: 0,864
R: 3,166
Jimny M13A VVT, czyli po liftingu (od 2005):
Mosty: 4,300
Reduktor: 1,000/2,000
Skrzynia biegów:
1: 4,425
2: 2,304
3: 1,674
4: 1,190
5: 1,000
R: 5,151
Jimny K9K z elektrycznym reduktorem
Mosty: 3,416
Reduktor:1,000/2,000
Jimny G13BB/Jimny M13A, przed faceliftem (do 2005), automatyczna skrzynia biegów:
Mosty: 4,090
Reduktor: 1,32/2,145
Jimny M13A VVT, czyli po liftingu (od 2005), automatyczna skrzynia biegów:
Mosty: 4,090
Reduktor: 1,32/2,643
1: 2,875
2: 1,568
3: 1,000
4: 0,696
R: 2,300