Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
+MaRciN+
-

- Posty: 1175
- Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: +MaRciN+ » pt sty 19, 2007 6:56 pm
witam;]
wiem ze temat byl walkowany 10000000000000000 razy na forum.. ale...
Mam banie od paru miesiecy co zrobic z moja zuzuka... zewnetrznie jest przygotowany wystarczajaco ale z reszta juz gozej...... zawiecha mi pada..sprezyny juz roba za amory ;] mysle nad jakimis zmianami... sprezyny i wachacze??? a moze cos innego?? seryjnie mam silnik 1.0 i pomalu zaczyna zdychac... ostatnio padla mi skrzynia i nie mam woogole wstecznego... zaczalem myslec nad zmiaana silnika... w glowie mialem wiele pomyslow m.in. omega 2.0, scorpio 2.9, 1.9 TDI 150hp , 1.9d, 1.6 vitara, silnik od siakiegos motoru, no i 1.3 samurajowski.... i doszlem do wniosku ze chyba najbardziej optymalne bedzie wsadzenie 1,3 na gazniku..i pomotaniu go troche..splanowac glowice itp.... co o tych moich pomyslach sadzicie... bo sezon juz na horyzoncie a ja dalej nie przygotowany

Jeep WK 4.7 v8
-
matchbox

- Posty: 1746
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 2:43 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: matchbox » pt sty 19, 2007 7:20 pm
Taniej, szybciej, pewniej wyjdzie sprzedac 410 i kupic 413 albo jakie inne auto juz na sprezynach

LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza

-
AndrzejS
-

- Posty: 285
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 9:09 pm
- Lokalizacja: 4x4 Nowa Ruda
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AndrzejS » pt sty 19, 2007 8:07 pm
A ja tam wolę dalej motać 410-tkę

Toyota Hilux 3,0
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » pt sty 19, 2007 9:00 pm
AndrzejS pisze:A ja tam wolę dalej motać 410-tkę

Tak z ciekawości co ci jeszcze zostało z 410

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
seba l200

- Posty: 398
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:08 pm
- Lokalizacja: przeworsk (podkarpackie)
Post
autor: seba l200 » pt sty 19, 2007 9:08 pm
L 200 2008r. bulwar

GR Y 60

BMW X5
-
+MaRciN+
-

- Posty: 1175
- Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: +MaRciN+ » sob sty 20, 2007 12:03 am
matchbox pisze:Taniej, szybciej, pewniej wyjdzie sprzedac 410 i kupic 413 albo jakie inne auto juz na sprezynach

przez chwile przeleciala mi przez glowe taka mysl

ale nie ma to sensu... bo za duzo juz w niego wsadzilem pracy i funfuszy

m.in klatka zewnetrzna. cala instalacja do halogenow.. z ktorej podlaczeniem zeszlo 2 dni i 32 m kabla

sportowa kiera. kubelki recaro pasy szelkowe i masa innych drobiazgow.. no i sentyment i wspomnienia ktore sa bezcenne

hehehe

Jeep WK 4.7 v8
-
+MaRciN+
-

- Posty: 1175
- Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: +MaRciN+ » sob sty 20, 2007 12:04 am
dobrze gadasz

Jeep WK 4.7 v8
-
harakiri
-

- Posty: 1013
- Rejestracja: pt wrz 03, 2004 11:42 pm
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: harakiri » sob sty 20, 2007 1:15 am
+MaRciN+ pisze:matchbox pisze:Taniej, szybciej, pewniej wyjdzie sprzedac 410 i kupic 413 albo jakie inne auto juz na sprezynach

przez chwile przeleciala mi przez glowe taka mysl

ale nie ma to sensu... bo za duzo juz w niego wsadzilem pracy i funfuszy

m.in klatka zewnetrzna. cala instalacja do halogenow.. z ktorej podlaczeniem zeszlo 2 dni i 32 m kabla

sportowa kiera. kubelki recaro pasy szelkowe i masa innych drobiazgow.. no i sentyment i wspomnienia ktore sa bezcenne

hehehe

Pytanie: Co jest najdroższe w naprawie samochodu, załóżmy, terenowego?
Odpowiedź: Sentyment, panie, sentyment.
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » sob sty 20, 2007 2:03 am
matchbox pisze:Taniej, szybciej, pewniej wyjdzie sprzedac 410 i kupic 413 albo jakie inne auto juz na sprezynach

Tylko, że 413 ma szybki red i szybkie mosty
a jak zapodasz 1.3 to masz to samo co w 413 tylko lepiej bo wolniej
a wsadzenie 1.3 do 410, jak wszytko masz skompletowane to 1 dzien roboty no może max 2..
410*
*minusem są słabsze przeguby niż w 413... ale od 413 pasują razem z półosiami

-
+MaRciN+
-

- Posty: 1175
- Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: +MaRciN+ » sob sty 20, 2007 10:25 am
no wlasnie mysle wsadzic sam silnik ze skrzynia.. mosty i reduktor oczywiscie zostaje ;]
Jeep WK 4.7 v8
-
tomasz sobkowiak
-

- Posty: 235
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 6:08 pm
- Lokalizacja: koszalin
Post
autor: tomasz sobkowiak » sob sty 20, 2007 11:03 am
Witam mam taki patent różnica jest wyczuwalna ,wydawać by się mogło że wszystko pasuje , no nie do końca . poduchy pod silnikiem należy prze robić , maska się nie domyka . przeguby należy wymienić razem z półośkami na 413 i wiele drobiazgów po drodze.
Pozdrawiam
2,8 Pajero MASTODONT MACHINE 4X4
-
rort_

- Posty: 1681
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: rort_ » sob sty 20, 2007 11:55 am
+MaRciN+ pisze:witam;]
bo sezon juz na horyzoncie a ja dalej nie przygotowany

Zaraz zaraz, jaki sezon? To teraz nie powinienem jeździć Uzuczkiem? Kurczę, ja jeszcze na moto śmigam, bo pogoda dopisuje (nie licząc ostatnich podmuchów), a tu Kolega mi pisze o sezonie... To jak śniego spadnie to dopiero będzie...

Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
-
+MaRciN+
-

- Posty: 1175
- Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: +MaRciN+ » sob sty 20, 2007 6:09 pm
mi chodzi o letni ;] bo jesienny hmmm jeszcze trwa..
a co z zawiecha..

jakies patenty ciekawe??
Jeep WK 4.7 v8
-
Wojtek-P
-

- Posty: 1177
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Wojtek-P » pn sty 22, 2007 3:14 am
Może pokusisz się o jakąś zawieche Trial Master albo OME?

Zobaczymy jak oryginalny zestaw się sprawuje

-
+MaRciN+
-

- Posty: 1175
- Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: +MaRciN+ » pn sty 22, 2007 10:22 am
hehe nie ma sprawy

zalatw mi sponsora i kupuje

Jeep WK 4.7 v8
-
Mazur
-

- Posty: 827
- Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
- Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ
Post
autor: Mazur » pn sty 22, 2007 10:59 am
+MaRciN+ pisze:
a co z zawiecha..

jakies patenty ciekawe??
...masz pytania odnośnie zawiech to dzwoń (...bo jak napisze to wykasują

)
-
AndrzejS
-

- Posty: 285
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 9:09 pm
- Lokalizacja: 4x4 Nowa Ruda
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AndrzejS » śr sty 24, 2007 6:53 pm
Michał_1989 pisze:AndrzejS pisze:A ja tam wolę dalej motać 410-tkę

Tak z ciekawości co ci jeszcze zostało z 410

Rama - częściowo
Karoseria - to co z niej zostało

Toyota Hilux 3,0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość