Suza
Moderator: Albert_N
Są szersze, ale to zaleta (Suza jest stabilniejsza) Przy założeniu mostów ze sprężynami to jest to wygodniejsze od resorów w Suzie.majch_e21 pisze:Ale to nisko polozona masa i nie resorowana. Sporo szersze niz sukowe to tez wada.
Jeep Wrangler YJ 4.2 manual, SIMEX 30", Winch 9500 lbs i kinetyk w bagażniku 

Wywrotny ten twój potworekMichał_1989 pisze:Heh zbieg okoliczności bo
Vitara/Geo
5.125, lub 4.625 (Long V6)
U mnie jest troszkę węższy ale nie dużo mu brakuje do Uaz'owegohttp://tiny.pl/ct5w


Syf szeroki no ale.. różnie to bywa

Nie zawsze szersze to zaleta. Ja się suzą wciskam tam, gdzie inne samochody nie dają rady(właśnie przez szerokość). Dochodzi jeszcze większy promień skrętu który szczególnie w lesie jest dość ważny.McGary pisze:Są szersze, ale to zaleta (Suza jest stabilniejsza) Przy założeniu mostów ze sprężynami to jest to wygodniejsze od resorów w Suzie.majch_e21 pisze:Ale to nisko polozona masa i nie resorowana. Sporo szersze niz sukowe to tez wada.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
teraz nie wywrotny ...Wojtek-P pisze:Wywrotny ten twój potworekMichał_1989 pisze:Heh zbieg okoliczności bo
Vitara/Geo
5.125, lub 4.625 (Long V6)
U mnie jest troszkę węższy ale nie dużo mu brakuje do Uaz'owegohttp://tiny.pl/ct5w
![]()
![]()
Syf szeroki no ale.. różnie to bywa




Suzuki Samurai 2.0i
/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 


- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Napewno są dużo mocniejsze od suzukowych przy silniku omegi 2.0 i reduktorze 4.16 nie było z nimi żadnego problemu ,no morze oprocz tego że dyfry były pospawane i raz przy szarpaniu uazika z niezłej wtopy spaw na przodzie puścił ale to już nie wina konstukcyjna.McGary pisze:A jak się sprawowały?zwara pisze:oj robi robi w suzuce miałem takie
Znalazłem informację, że mosty uaza mają przełożenia 4,625 i 5,125, co w porównaniu z samurajem (3,727) powinno dać lepsze właściwości terenowe.
Słyszałem także, że mosty uaza mają tendencję do przeciekania na uszczelkach?
Z tego co pamiętam to mają mniejszy prześwit pod dyrami o pare cm od suzukowych.
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Ok tylko po co do samuraia pakowaćwest pisze:Komplet sprzedałem jakiś tydzień temu za 900 zł (stan super).Michał_1989 pisze:a ile kosztują mostybo felgi+dystanse to około 1500zł na szybko licząc...
A i na pewno to lżejsze rozwiązanie...
Jeśli chodzi o wytrzymałość to 150 - 180 koni i maxicrossy dają rade .

Suzuki Samurai 2.0i
/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 


Ja mam suze na waskich mostach i probowalem ja wywrocic (mialem taka potrzebe) i nie jest to wcale takie proste. Bylo to dla mnie spore zaskoczenie po tym jak naczytalem sie na forum, ze suza to sie na prostej wywraca. W terenie z kolei przy zjezdzie do rzeczki mialem wrazenie, ze za chwile legne na boku i nie ma juz dla mnie ratunku a okazalo sie (na fotkach), ze suza tylko troche przechylona byla, wiec z ta wywrotnoscia suzuki to bym dyskutowal.
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...
no to pojedz w teren to podyskutuje z tobą o tej NIEwywrotnej suzuce
na wąskich mostach kładła się jak stara [cenzura] pod latarnią.
trzeba jej było prawie 20cm dołożyć żeby jeździła i nie doprowadzała mnie do zawału.
o zmianie rozstawu osi już nie wspominam.
te mosty z uaza zamiast fabrycznych to nie jest najgłupszy pomysł ale jakiś uprzedzony jestem do ruskiej materii

na wąskich mostach kładła się jak stara [cenzura] pod latarnią.
trzeba jej było prawie 20cm dołożyć żeby jeździła i nie doprowadzała mnie do zawału.
o zmianie rozstawu osi już nie wspominam.
te mosty z uaza zamiast fabrycznych to nie jest najgłupszy pomysł ale jakiś uprzedzony jestem do ruskiej materii

Jak juz chcesz podawac wytrzymlosc mostow to nalezaloby podac moment obrotowy i ilosc kg na nichwest pisze:Komplet sprzedałem jakiś tydzień temu za 900 zł (stan super).Michał_1989 pisze:a ile kosztują mostybo felgi+dystanse to około 1500zł na szybko licząc...
A i na pewno to lżejsze rozwiązanie...
Jeśli chodzi o wytrzymałość to 150 - 180 koni i maxicrossy dają rade .

Ja nie mowie ze one beda sie ukrecac pod suka tylko tak ogolnie ze sa slabe

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
Ale mówisz o wąskich czy szerokich mostach?? Moja poszerzona tylko na mangelsach( 7' ET-12) nie ma żadnych problemów z wywrotnością. Jest mniej wywrotna niż LR TOMCATleszek pisze:no to pojedz w teren to podyskutuje z tobą o tej NIEwywrotnej suzuce![]()
na wąskich mostach kładła się jak stara [cenzura] pod latarnią.
trzeba jej było prawie 20cm dołożyć żeby jeździła i nie doprowadzała mnie do zawału.
o zmianie rozstawu osi już nie wspominam.
te mosty z uaza zamiast fabrycznych to nie jest najgłupszy pomysł ale jakiś uprzedzony jestem do ruskiej materii
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Hmm.. az tak to bym nie powiedzial 
Mnie sie Kozy obalic definitywnie nie udalo, pare podporek juz bylo, ale pelnego boka nigdy. Kola 8" ET -25, dystans 20mm. Dodam, ze subiektywnie - zalozenie sprezyn poprawilo stabilnosc auta na trawersach. Niby sie suzanka bardziej buja, ale sprezyna nie podbija gwaltownie kola do gory, jak robi to resor.

Mnie sie Kozy obalic definitywnie nie udalo, pare podporek juz bylo, ale pelnego boka nigdy. Kola 8" ET -25, dystans 20mm. Dodam, ze subiektywnie - zalozenie sprezyn poprawilo stabilnosc auta na trawersach. Niby sie suzanka bardziej buja, ale sprezyna nie podbija gwaltownie kola do gory, jak robi to resor.
Mówisz o mojej wypowiedzi co do TOMCATA??Misiek Bielsko pisze:Hmm.. az tak to bym nie powiedzial![]()
Sprawdzane na Kaszubii(mówię o oryginalnym TOMCACIE). Jeździłem już na kilku imprezach z nim w teamie i trochę widziałem

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości