pierwsze kroki

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » śr lip 04, 2007 6:30 pm

Czaja nie pchaj sie w zadne smiexopodroby bo to przereklamowane badziewie
jak ty chcesz sie scigac to tylko MAXIBOBEK !!
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
michal_cobra
 
 
Posty: 973
Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Warszawa/Wesoła

Post autor: michal_cobra » śr lip 04, 2007 6:54 pm

Nie wiem czemmu tak uważasz ? Możesz to czymś uzasadnić

Co do tego ET to nie widziałem vitary na takich felgach ale nie zależnie od ET o zderzak nie będzie tarło. Co do błotnika też nie widze przeszkód.
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD :-)
gg 9559834; skype michal_cobra

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » śr lip 04, 2007 7:09 pm

Masmo pisze:Czyli ET gdzieś -40 :o Da się jeździć na takich felgach ?? :o
Będą zaj.....biście wystawać poza obrys auta. Nie zmieszczą się w tylne nadkola. Bez konkretnego bodylifta zapomnij.
Skoro na Mangelsach 8", ET -20 i MT 31" da się jeździć to na 5,5" feldze samurajowskiej, nawet przy większym ET również. :wink: Przy 235/75R15 simexopodobnych (ok. 30") oponach na tych odwróconych felach z samuraja obcierki o ramę nie będzie, wystarczy podciąć przednie błotniki i wklepać lekko nadkole od środka i będzie super śmigać. :)2
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » śr lip 04, 2007 7:11 pm

tu nie ma Michał co uzasadniać i dyskutować.
maxi cross jest zupełnie inną oponą i do innych celów stworzoną.

wracając do tematu.
wierzę Ci na słowo ze to się wszystko zmieści.
bo to ET może zrobić spustoszenie...
ale jak sie nie spróbuje to się nie będzie wiadomo.

czekam jeszcze na Koyota, bo on musiał to w Vitarce przerabiać :wink:

a generalnie to dyskusja czysto teoretyczna więc sie Paweł nie ekscytuj 8)

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » śr lip 04, 2007 8:44 pm

Eee myslalem ze sie na jakas runde szykujesz albo cos :)21
Kto jezdzil na MaxiBobach to wie o czym mowie i nie trzeba nic uzasadniac a simexpodrob jest dla mnie plackowa opona i juz :)3
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
michal_cobra
 
 
Posty: 973
Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Warszawa/Wesoła

Post autor: michal_cobra » śr lip 04, 2007 8:53 pm

No jeżeli chodzi o czasówki to simex odpada, ale jeśli o błoto i torfy to chyba jednak nie jest to zła opona. Miałem okazje widziej jak robi w terenie :)2
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD :-)
gg 9559834; skype michal_cobra

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » śr lip 04, 2007 8:57 pm

Pozycz od kogos Maxiboba i sprawdz co to robi w blocie i na podjazdach
jak utrzymasz jej predkosc obrotowa odpowiednia to ci szczena opadnie
mi opadla :)21
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » śr lip 04, 2007 10:15 pm

Potwierdzam w 100% :)2
Widziałem na własne oczy i :o :o :o
Suzuka plus maxi - miodzio :)
Nie wiem czy jest inny bieżnik który potrafi więcej?

Natomiast nie widziałem jak robią w glębokim błocie :roll:

Awatar użytkownika
rtrwoga
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pt lut 25, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: ze skarpy

Post autor: rtrwoga » śr lip 04, 2007 10:28 pm

graber mt ---- nic lepszego, szczena opadała nie jednemu :wink:

najlepsza guma jaką miałem okazję zetrzeć 8)
bałwan bałwanowi wilkiem ..........życie to podróż ,a nie osiaganie celu ...PATOLGIA...

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » śr lip 04, 2007 10:30 pm

Nie powiesz mi rafalku ze Maxi nie robi bajeczki :wink:
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
rtrwoga
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pt lut 25, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: ze skarpy

Post autor: rtrwoga » śr lip 04, 2007 10:31 pm

robi ale graber lepszy ci , a jak dokladnie oblukasz to prawie jak maxi
bałwan bałwanowi wilkiem ..........życie to podróż ,a nie osiaganie celu ...PATOLGIA...

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » śr lip 04, 2007 10:33 pm

rtrwoga pisze:graber mt ---- nic lepszego, szczena opadała nie jednemu :wink:

najlepsza guma jaką miałem okazję zetrzeć 8)
Po skonsultowaniu z google nie wyglada mi na specjalnie agresywna, bardziej na typowego MTka. Mowisz, ze lepsza od maxi? :o

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » śr lip 04, 2007 10:35 pm


Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » śr lip 04, 2007 10:38 pm

O graberach nie wypowiadam sie bo nie jedzilem a teoretyzowac nie lubie.
byc moze byc moze :)2
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
rtrwoga
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pt lut 25, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: ze skarpy

Post autor: rtrwoga » śr lip 04, 2007 10:47 pm

a co to jest typowe mt ?? krótka historia ......jechałem na pierwszą zmotę , w garażu leżały nowe bfg ( nagroda za ble ble ....) , mysle sobie mh...zakładam nowe bfg moze walka będzie zalezała od kawałka kapcia..i faktycznie nowe kapcie były fajne ,ale nie do terenu

próbowałem simexa , nalewek , bfg , graber no1 :)2 jeśli chodzi o suze jej masę i moc
bałwan bałwanowi wilkiem ..........życie to podróż ,a nie osiaganie celu ...PATOLGIA...

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » śr lip 04, 2007 10:56 pm

Dobrze wiedzieć, dzięki na info :)2

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » czw lip 05, 2007 7:47 am

czaykowski pisze:
Masmo pisze: Będą zaj.....biście wystawać poza obrys auta. Nie zmieszczą się w tylne nadkola. Bez konkretnego bodylifta zapomnij.
dlatego pytam o cięcie i pasy np czy cokolwiek na błotniki.
body lift odpada....
Dlaczego odpada? Dla Vitary jest to najlepszy lift pod duże koła.
Jeśli nie chesz (lub jeszcze nie robisz jak ja) bodylifta to szukaj felg z ET od -5 do 8. Zależy jeszcze jakie opony chesz wrzucić.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » czw lip 05, 2007 9:50 pm

Masmo pisze: Dlaczego odpada?
bo to lift który nic nie daje.
lepiej wyciąć niepotrzebne blaszki ...
te konkretne felgi mają zostać.

Awatar użytkownika
Koyot
Posty: 717
Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am

Post autor: Koyot » pt lip 06, 2007 12:57 pm

Obrazek
http://www.kazanow.za.pl/galeria007/galeria007.htm

SAMURAI /złoty/na maxi cross



1. przy takich felach proponuje wyciac blachy błotnikow o 5 cm tak jak jest slad po nakladkach gumowych/plastik


2. z orginalow najwiecej mialem ET -35 wiec -40 nie problem
ale mialem tez fele samuraia przespawne mialy jeszcze wiecej okolo -60

3. maxi cros w Suzukach robi wszedzie !! jest lekka - ciezkie samochody w kopnym piachu i blocie maja problemy !!


SIMEX podrabiany jest okropnie ciezki - tracisz przyjemnosc z jazdy


SUKA ma byc lekka, zwinna :)2 wymiata :wink:
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ

Awatar użytkownika
Pazuzu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: śr sie 02, 2006 8:34 am
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Pazuzu » pt lip 06, 2007 10:47 pm

Masmo pisze:
Kwinto77 pisze:Pazuzu napisał:
Na allegro macie dystansy na przód i na tył Vitarki do liftu 6cm.
jak masz to zapodaj adresik bo coś znaleźć nie mogę :o
Sorry ale też nie widziłem na A dystansów. Ktoś kiedyś sprzedawał jakiś kawałek ponacinanej rury, ale profesjonalnych dystansów nie widziłem.
Mimo wszystko wyższe sprężyny są chyba lepsze. :roll: Już teraz tak muszę gadać :wink: :D
Ja mam dystansy i amory od ploneza.
Moje spostrzeżenia są takie. Przy dystansie z tyłu 6 cm i polonez amorku wykrzyż się poprawił.
Zastosowanie dłużych sprężyn niestety ma to do siebie, że opona na wykrzyżach dobija w blotnik lub nadkole, a przy dystansie nie albo dużo słabiej
Wydaje mi się że dłuże sprężyny powadują wieksze bujanie auta.
Scenic RX4 2000
Suzuki Sidekick '93 automat, lift 2,5", MT
Patrol GR '94

Awatar użytkownika
fruzia86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 10:45 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: fruzia86 » sob lip 07, 2007 2:58 pm

ja też używam mojego resoraka niestety w większości do jazdy po mieście, wiec lift musial byc taki zeby zbytnio nie utrudnial jazdy po czarnym. buda poszla 2 cale w gore, wstawilam mtki 205/75/15 i bardzo sobie chwale. w terenie o niebo lepiej i na czarnym mniej trzepie. jedynymi utrudnieniami byla koniecznosc przedluzenia przewodow paliwowych co wielkim problemem raczej nie jest 8)
Kaśka

Awatar użytkownika
michal_cobra
 
 
Posty: 973
Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Warszawa/Wesoła

Post autor: michal_cobra » sob lip 07, 2007 4:29 pm

Nie trzeba przełużać przy 2calach. Można sie wyrobić z orygnalnymi.
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD :-)
gg 9559834; skype michal_cobra

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » ndz lip 08, 2007 6:57 pm

fruzia86 pisze:....buda poszla 2 cale w gore, wstawilam mtki 205/75/15 i bardzo sobie chwale.....
Body lift i kółka prawie seryjne??? Po co??? Nic nie zyskałaś. Ramę masz dalej bardzo nisko.
Ostatnio zmieniony ndz lip 08, 2007 8:19 pm przez Masmo, łącznie zmieniany 1 raz.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » ndz lip 08, 2007 7:43 pm

Pazuzu pisze: Ja mam dystansy i amory od ploneza.
Moje spostrzeżenia są takie. Przy dystansie z tyłu 6 cm i polonez amorku wykrzyż się poprawił.
Zastosowanie dłużych sprężyn niestety ma to do siebie, że opona na wykrzyżach dobija w blotnik lub nadkole, a przy dystansie nie albo dużo słabiej
Wydaje mi się że dłuże sprężyny powadują wieksze bujanie auta.
Nie wiem skąd takie teorie. Za "bujanie" odpowiedzialne są amortyzatory, a im twardze sprężyny tym bujanie będzie większe.
Na amorach S1106 i springach od Samary wykrzyż jest niesamowity, koło 29" jest daleko od nadkola a komfort jest super. Jedyny mankament to że przy dużych dziurach szybko przejechanych słychać delikatne obcieranie sprężyny o ramę.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

misiojanow1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 29, 2007 10:46 pm

Post autor: misiojanow1 » ndz lip 08, 2007 7:50 pm

wróce jeszcze do opon powiadacie ze maxicros robi super ale z tego co wiem najwiekszy rozmiar to 235/75 to nie za malo
uaz 2,9 slodka suzi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość