Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
sciba

- Posty: 2325
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
- Lokalizacja: Człuchów/Poznań
Post
autor: sciba » śr lip 04, 2007 6:30 pm
Czaja nie pchaj sie w zadne smiexopodroby bo to przereklamowane badziewie
jak ty chcesz sie scigac to tylko MAXIBOBEK

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
-
michal_cobra
-

- Posty: 973
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Wesoła
Post
autor: michal_cobra » śr lip 04, 2007 6:54 pm
Nie wiem czemmu tak uważasz ? Możesz to czymś uzasadnić
Co do tego ET to nie widziałem vitary na takich felgach ale nie zależnie od ET o zderzak nie będzie tarło. Co do błotnika też nie widze przeszkód.
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD
gg 9559834; skype michal_cobra
-
Karson
-

- Posty: 5043
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
- Lokalizacja: Bilcza
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Karson » śr lip 04, 2007 7:09 pm
Masmo pisze:Czyli ET gdzieś -40

Da się jeździć na takich felgach
Będą zaj.....biście wystawać poza obrys auta. Nie zmieszczą się w tylne nadkola. Bez konkretnego bodylifta zapomnij.
Skoro na Mangelsach 8", ET -20 i MT 31" da się jeździć to na 5,5" feldze samurajowskiej, nawet przy większym ET również.

Przy 235/75R15 simexopodobnych (ok. 30") oponach na tych odwróconych felach z samuraja obcierki o ramę nie będzie, wystarczy podciąć przednie błotniki i wklepać lekko nadkole od środka i będzie super śmigać.

-
czaya

- Posty: 2098
- Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czaya » śr lip 04, 2007 7:11 pm
tu nie ma Michał co uzasadniać i dyskutować.
maxi cross jest zupełnie inną oponą i do innych celów stworzoną.
wracając do tematu.
wierzę Ci na słowo ze to się wszystko zmieści.
bo to ET może zrobić spustoszenie...
ale jak sie nie spróbuje to się nie będzie wiadomo.
czekam jeszcze na Koyota, bo on musiał to w Vitarce przerabiać
a generalnie to dyskusja czysto teoretyczna więc sie Paweł nie ekscytuj

-
sciba

- Posty: 2325
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
- Lokalizacja: Człuchów/Poznań
Post
autor: sciba » śr lip 04, 2007 8:44 pm
Eee myslalem ze sie na jakas runde szykujesz albo cos

Kto jezdzil na MaxiBobach to wie o czym mowie i nie trzeba nic uzasadniac a simexpodrob jest dla mnie plackowa opona i juz

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
-
michal_cobra
-

- Posty: 973
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Wesoła
Post
autor: michal_cobra » śr lip 04, 2007 8:53 pm
No jeżeli chodzi o czasówki to simex odpada, ale jeśli o błoto i torfy to chyba jednak nie jest to zła opona. Miałem okazje widziej jak robi w terenie

michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD
gg 9559834; skype michal_cobra
-
sciba

- Posty: 2325
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
- Lokalizacja: Człuchów/Poznań
Post
autor: sciba » śr lip 04, 2007 8:57 pm
Pozycz od kogos Maxiboba i sprawdz co to robi w blocie i na podjazdach
jak utrzymasz jej predkosc obrotowa odpowiednia to ci szczena opadnie
mi opadla

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
-
Wojtek-P
-

- Posty: 1177
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Wojtek-P » śr lip 04, 2007 10:15 pm
Potwierdzam w 100%
Widziałem na własne oczy i
Suzuka plus maxi - miodzio
Nie wiem czy jest inny bieżnik który potrafi więcej?
Natomiast nie widziałem jak robią w glębokim błocie

-
rtrwoga
-

- Posty: 1098
- Rejestracja: pt lut 25, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: ze skarpy
Post
autor: rtrwoga » śr lip 04, 2007 10:28 pm
graber mt ---- nic lepszego, szczena opadała nie jednemu
najlepsza guma jaką miałem okazję zetrzeć

bałwan bałwanowi wilkiem ..........życie to podróż ,a nie osiaganie celu ...PATOLGIA...
-
sciba

- Posty: 2325
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
- Lokalizacja: Człuchów/Poznań
Post
autor: sciba » śr lip 04, 2007 10:30 pm
Nie powiesz mi rafalku ze Maxi nie robi bajeczki

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
-
rtrwoga
-

- Posty: 1098
- Rejestracja: pt lut 25, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: ze skarpy
Post
autor: rtrwoga » śr lip 04, 2007 10:31 pm
robi ale graber lepszy ci , a jak dokladnie oblukasz to prawie jak maxi
bałwan bałwanowi wilkiem ..........życie to podróż ,a nie osiaganie celu ...PATOLGIA...
-
Wojtek-P
-

- Posty: 1177
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Wojtek-P » śr lip 04, 2007 10:33 pm
rtrwoga pisze:graber mt ---- nic lepszego, szczena opadała nie jednemu
najlepsza guma jaką miałem okazję zetrzeć

Po skonsultowaniu z google nie wyglada mi na specjalnie agresywna, bardziej na typowego MTka. Mowisz, ze lepsza od maxi?

-
Wojtek-P
-

- Posty: 1177
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Wojtek-P » śr lip 04, 2007 10:35 pm
-
sciba

- Posty: 2325
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
- Lokalizacja: Człuchów/Poznań
Post
autor: sciba » śr lip 04, 2007 10:38 pm
O graberach nie wypowiadam sie bo nie jedzilem a teoretyzowac nie lubie.
byc moze byc moze

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
-
rtrwoga
-

- Posty: 1098
- Rejestracja: pt lut 25, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: ze skarpy
Post
autor: rtrwoga » śr lip 04, 2007 10:47 pm
a co to jest typowe mt

krótka historia ......jechałem na pierwszą zmotę , w garażu leżały nowe bfg ( nagroda za ble ble ....) , mysle sobie mh...zakładam nowe bfg moze walka będzie zalezała od kawałka kapcia..i faktycznie nowe kapcie były fajne ,ale nie do terenu
próbowałem simexa , nalewek , bfg , graber no1

jeśli chodzi o suze jej masę i moc
bałwan bałwanowi wilkiem ..........życie to podróż ,a nie osiaganie celu ...PATOLGIA...
-
Wojtek-P
-

- Posty: 1177
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Wojtek-P » śr lip 04, 2007 10:56 pm
Dobrze wiedzieć, dzięki na info

-
Masmo

- Posty: 2353
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Masmo » czw lip 05, 2007 7:47 am
czaykowski pisze:Masmo pisze:
Będą zaj.....biście wystawać poza obrys auta. Nie zmieszczą się w tylne nadkola. Bez konkretnego bodylifta zapomnij.
dlatego pytam o cięcie i pasy np czy cokolwiek na błotniki.
body lift odpada....
Dlaczego odpada? Dla Vitary jest to najlepszy lift pod duże koła.
Jeśli nie chesz (lub jeszcze nie robisz jak ja) bodylifta to szukaj felg z ET od -5 do 8. Zależy jeszcze jakie opony chesz wrzucić.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
-
czaya

- Posty: 2098
- Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czaya » czw lip 05, 2007 9:50 pm
Masmo pisze:
Dlaczego odpada?
bo to lift który nic nie daje.
lepiej wyciąć niepotrzebne blaszki ...
te konkretne felgi mają zostać.
-
Koyot

- Posty: 717
- Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am
Post
autor: Koyot » pt lip 06, 2007 12:57 pm
http://www.kazanow.za.pl/galeria007/galeria007.htm
SAMURAI /złoty/na maxi cross
1. przy takich felach proponuje wyciac blachy błotnikow o 5 cm tak jak jest slad po nakladkach gumowych/plastik
2. z orginalow najwiecej mialem ET -35 wiec -40 nie problem
ale mialem tez fele samuraia przespawne mialy jeszcze wiecej okolo -60
3. maxi cros w Suzukach robi wszedzie

jest lekka - ciezkie samochody w kopnym piachu i blocie maja problemy
SIMEX podrabiany jest okropnie ciezki - tracisz przyjemnosc z jazdy
SUKA ma byc lekka, zwinna

wymiata

GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ
-
Pazuzu
- jestem tu nowy...

- Posty: 87
- Rejestracja: śr sie 02, 2006 8:34 am
- Lokalizacja: Jaworzno
Post
autor: Pazuzu » pt lip 06, 2007 10:47 pm
Masmo pisze:Kwinto77 pisze:Pazuzu napisał:
Na allegro macie dystansy na przód i na tył Vitarki do liftu 6cm.
jak masz to zapodaj adresik bo coś znaleźć nie mogę

Sorry ale też nie widziłem na A dystansów. Ktoś kiedyś sprzedawał jakiś kawałek ponacinanej rury, ale profesjonalnych dystansów nie widziłem.
Mimo wszystko wyższe sprężyny są chyba lepsze.

Już teraz tak muszę gadać

Ja mam dystansy i amory od ploneza.
Moje spostrzeżenia są takie. Przy dystansie z tyłu 6 cm i polonez amorku wykrzyż się poprawił.
Zastosowanie dłużych sprężyn niestety ma to do siebie, że opona na wykrzyżach dobija w blotnik lub nadkole, a przy dystansie nie albo dużo słabiej
Wydaje mi się że dłuże sprężyny powadują wieksze bujanie auta.
Scenic RX4 2000
Suzuki Sidekick '93 automat, lift 2,5", MT
Patrol GR '94
-
fruzia86
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: ndz sty 14, 2007 10:45 pm
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: fruzia86 » sob lip 07, 2007 2:58 pm
ja też używam mojego resoraka niestety w większości do jazdy po mieście, wiec lift musial byc taki zeby zbytnio nie utrudnial jazdy po czarnym. buda poszla 2 cale w gore, wstawilam mtki 205/75/15 i bardzo sobie chwale. w terenie o niebo lepiej i na czarnym mniej trzepie. jedynymi utrudnieniami byla koniecznosc przedluzenia przewodow paliwowych co wielkim problemem raczej nie jest

Kaśka
-
michal_cobra
-

- Posty: 973
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Wesoła
Post
autor: michal_cobra » sob lip 07, 2007 4:29 pm
Nie trzeba przełużać przy 2calach. Można sie wyrobić z orygnalnymi.
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD
gg 9559834; skype michal_cobra
-
Masmo

- Posty: 2353
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Masmo » ndz lip 08, 2007 6:57 pm
fruzia86 pisze:....buda poszla 2 cale w gore, wstawilam mtki 205/75/15 i bardzo sobie chwale.....
Body lift i kółka prawie seryjne??? Po co??? Nic nie zyskałaś. Ramę masz dalej bardzo nisko.
Ostatnio zmieniony ndz lip 08, 2007 8:19 pm przez
Masmo, łącznie zmieniany 1 raz.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
-
Masmo

- Posty: 2353
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Masmo » ndz lip 08, 2007 7:43 pm
Pazuzu pisze:
Ja mam dystansy i amory od ploneza.
Moje spostrzeżenia są takie. Przy dystansie z tyłu 6 cm i polonez amorku wykrzyż się poprawił.
Zastosowanie dłużych sprężyn niestety ma to do siebie, że opona na wykrzyżach dobija w blotnik lub nadkole, a przy dystansie nie albo dużo słabiej
Wydaje mi się że dłuże sprężyny powadują wieksze bujanie auta.
Nie wiem skąd takie teorie. Za "bujanie" odpowiedzialne są amortyzatory, a im twardze sprężyny tym bujanie będzie większe.
Na amorach S1106 i springach od Samary wykrzyż jest niesamowity, koło 29" jest daleko od nadkola a komfort jest super. Jedyny mankament to że przy dużych dziurach szybko przejechanych słychać delikatne obcieranie sprężyny o ramę.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
-
misiojanow1
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pt cze 29, 2007 10:46 pm
Post
autor: misiojanow1 » ndz lip 08, 2007 7:50 pm
wróce jeszcze do opon powiadacie ze maxicros robi super ale z tego co wiem najwiekszy rozmiar to 235/75 to nie za malo
uaz 2,9 slodka suzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość