
Blokada-> LOCKER czy jak kto woli :)21
Moderator: Albert_N
No chyba żartujesz?Adam.Ż pisze:Wolę to niż manuala w tylnim moście...


Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Zależy co masz na myśli mówiąc wybieraj
Albo wziąłbym ARB i założył do przedniego mostu(chociaż teraz już mam blokadę przodu więc to raczej mało prawdopodobne)
Albo wziął ARB, sprzedał i kupił za to LockRighta i jeszcze kilka rzeczy
Mi jest wygodniej jeździć z LockRight-em. Nie muszę się zastanawiać czy załączyć czy nie, a chodzi prawie jak 100%, a nie jakieś LSD...

Albo wziąłbym ARB i założył do przedniego mostu(chociaż teraz już mam blokadę przodu więc to raczej mało prawdopodobne)
Albo wziął ARB, sprzedał i kupił za to LockRighta i jeszcze kilka rzeczy

Mi jest wygodniej jeździć z LockRight-em. Nie muszę się zastanawiać czy załączyć czy nie, a chodzi prawie jak 100%, a nie jakieś LSD...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
A ja wam powiem z doświadczenia, że najlepiej mieć i LSD i lockera w moście
Niemniej po mojemu, jeśli autem jeździ się na codzień, to dobrze jest mieć możliwość jak najpełniejszej kontroli nad napędem. Automaty świetnie robią w terenie, i pozwalają bez problemu w ten teren dojechać. Niemniej jak miałbym tak śmigać cały czas, to chyba bym się nieco wkurzył.

Niemniej po mojemu, jeśli autem jeździ się na codzień, to dobrze jest mieć możliwość jak najpełniejszej kontroli nad napędem. Automaty świetnie robią w terenie, i pozwalają bez problemu w ten teren dojechać. Niemniej jak miałbym tak śmigać cały czas, to chyba bym się nieco wkurzył.

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Ja jezdze narazie ze spietym caly czas tylem ( ze wzgledu na to ze testuje ) i nic sie dziwnego nie dzieje
to jest przynajmniej 100 % a nie prawie 100 % 
Do przodu tez chce zakladac blokade i z tad moje pytanie czy koronki z tylnego kosza da rady przelozyc na przod
?? ( chce zalozyc czyt. dorobic grube polosie ) 


Do przodu tez chce zakladac blokade i z tad moje pytanie czy koronki z tylnego kosza da rady przelozyc na przod


Da się. Ja tak mam zrobione. LockRighta trzeba umieć założyć, ale i trzeba też dbać o niego, a wiąże sięto z dbaniem o łożyska w tylnym moście, o w miarę dobry olej, o to by most nie był krzywy... Ja od jakichś 4 lat nie miałem problemów z LR
Rac się zęby przycięły ale winą tego był krzywy most(dość mocno skrzywiony)... Od tamtej pory (po założeniu i wzmocnieniu 2 mostu) jest wszystko dobrze. Gdy zaczynał głośniej/częściej strzelać wiedziałem że łożyska z tyłu są do wymiany... Po zrobieniu odciążonych półosi z tyłu w ogóle prawie nie strzela... co jakiś czas zdarzy się że raz strzeli...
Rac się zęby przycięły ale winą tego był krzywy most(dość mocno skrzywiony)... Od tamtej pory (po założeniu i wzmocnieniu 2 mostu) jest wszystko dobrze. Gdy zaczynał głośniej/częściej strzelać wiedziałem że łożyska z tyłu są do wymiany... Po zrobieniu odciążonych półosi z tyłu w ogóle prawie nie strzela... co jakiś czas zdarzy się że raz strzeli...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Re: Blokada-> LOCKER czy jak kto woli :)21
Witaj4x4suza pisze:Witam
Wlasnie ukonczylem prace nad blokada wlasnej konstrukcji ...narazie wszystko dziala i ma sie dobrze
Wzorowalem sie na blokadzie mercedesa g tak wiec modul zeba jest identyczny
Poniewaz wzorowalem sie na Mercedesie nieszczesne zalacznie mechaniczne w 410 zastapilem hydraulicznym
Pozdrawiam
I jak , robi toto ?
A w ogóle , to się mieści w seryjnej rurze , czy musi być grubsza?
Może jakiś rysunek z wymiarami

No i siłownik od czego ?
Będę wdzięczny za info .
Suzuki SJ 413 1987 plandeka, prawie fabryka
blokada
ja mam już blokadę w tylnym moście (hydrauliczną) i zastanawiam sie nad lock-rightem na przód tylko nie mogę takowej znaleźć na allegro itp są ale tylko na tył i jeszcze jedno czy mogę założyć na przód bo z tego co wyczytałem na forum to ona załacza sie automatycznie przy poslizgu jednego z kół .A co w przypadku gdy poślig nastąpi na asfalcie czy od razu blokada zerwie sie
i czy blokada wymaga grubszych pół osi lub innych wzmocnień układu napędowego (mam simex 29 cali)
za odpowiedzi serdecznie dziękuje
pozdrawiam

za odpowiedzi serdecznie dziękuje
pozdrawiam
Babell Extreme Off Road TEAM
Toyota LJ70 3.0 V6 KOCUR
Discovery TD5
Toyota LJ70 3.0 V6 KOCUR

Discovery TD5
było trenowane i nie robi za dobrze na przodzie...
Po pierwsze będzie ciężko/prawie wogóle nie będzie skręcać
po drugie przeguby i/lub półosie nie wyrobią ciągłej jazdy. Lepiej przełóż hydrauliczną na przód, a na tył LR
Po pierwsze będzie ciężko/prawie wogóle nie będzie skręcać
po drugie przeguby i/lub półosie nie wyrobią ciągłej jazdy. Lepiej przełóż hydrauliczną na przód, a na tył LR
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości