Blokada-> LOCKER czy jak kto woli :)21

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
4x4suza
Posty: 459
Rejestracja: pn sty 29, 2007 4:37 pm
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: 4x4suza » pn cze 18, 2007 10:52 pm

Eeee tam automat to polsrodek :)21

Awatar użytkownika
4x4suza
Posty: 459
Rejestracja: pn sty 29, 2007 4:37 pm
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: 4x4suza » wt cze 19, 2007 8:25 pm

Rozebralem dzisiaj czesciowo blokade ( wyciaglem wodzik ktory przesuwa przesuwke ) i co ciekawe zadnych sladow zuzycia na przesuwce i na wodziku ( czego sie bardzo obawialem tzn myslalem ze sie to wypiluje bardzo szybko )


Pozytywnie :)21

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » śr cze 20, 2007 4:20 pm

4x4suza pisze:Eeee tam automat to polsrodek :)21
Ja jeżdżę na LockRigt-cie i spisuje się bardzo dobrze. Wolę to niż manuala w tylnim moście...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr cze 20, 2007 6:34 pm

Adam.Ż pisze:Wolę to niż manuala w tylnim moście...
No chyba żartujesz? ;) Ja rozumiem, że blokada automatyczna wielu ludziom nie przeszkadza, że jest tania, odporna itd, ale nie wmówisz mi, że jakby ci ktoś powiedział "wybieraj, lock-right czy ARB" to nie wziąłbyś ARB'a :wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » śr cze 20, 2007 6:43 pm

Zależy co masz na myśli mówiąc wybieraj :wink:
Albo wziąłbym ARB i założył do przedniego mostu(chociaż teraz już mam blokadę przodu więc to raczej mało prawdopodobne)
Albo wziął ARB, sprzedał i kupił za to LockRighta i jeszcze kilka rzeczy 8)

Mi jest wygodniej jeździć z LockRight-em. Nie muszę się zastanawiać czy załączyć czy nie, a chodzi prawie jak 100%, a nie jakieś LSD...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr cze 20, 2007 6:52 pm

A ja wam powiem z doświadczenia, że najlepiej mieć i LSD i lockera w moście :P

Niemniej po mojemu, jeśli autem jeździ się na codzień, to dobrze jest mieć możliwość jak najpełniejszej kontroli nad napędem. Automaty świetnie robią w terenie, i pozwalają bez problemu w ten teren dojechać. Niemniej jak miałbym tak śmigać cały czas, to chyba bym się nieco wkurzył. :wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » śr cze 20, 2007 8:53 pm

jaaa już nigdy nie kupie LR-a zawiodłem sie i koniec,ARB'y rządzą (ale taż sporo kosztują) wczoraj odebrałem półosie KAM'a więc powinno robić :)
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » śr cze 20, 2007 10:37 pm

bo LR trzeba umiec zamatowac dobry tez bym na arb nie zamienił daje wiele mozliwosci tylko trzeba je wykozystac :wink:
gg 6157522

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » czw cze 21, 2007 8:20 am

to prawda, do LR trza miec cierpliwosc w montazu, jest ktos ze slaska coby mi to poskladal tak, aby zaczelo robic? :)21 :) :lol:

Awatar użytkownika
4x4suza
Posty: 459
Rejestracja: pn sty 29, 2007 4:37 pm
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: 4x4suza » czw cze 21, 2007 9:34 am

Ja jezdze narazie ze spietym caly czas tylem ( ze wzgledu na to ze testuje ) i nic sie dziwnego nie dzieje :)21 to jest przynajmniej 100 % a nie prawie 100 % :)21


Do przodu tez chce zakladac blokade i z tad moje pytanie czy koronki z tylnego kosza da rady przelozyc na przod ???? ( chce zalozyc czyt. dorobic grube polosie ) :)21

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » czw cze 21, 2007 12:12 pm

Da się. Ja tak mam zrobione. LockRighta trzeba umieć założyć, ale i trzeba też dbać o niego, a wiąże sięto z dbaniem o łożyska w tylnym moście, o w miarę dobry olej, o to by most nie był krzywy... Ja od jakichś 4 lat nie miałem problemów z LR
Rac się zęby przycięły ale winą tego był krzywy most(dość mocno skrzywiony)... Od tamtej pory (po założeniu i wzmocnieniu 2 mostu) jest wszystko dobrze. Gdy zaczynał głośniej/częściej strzelać wiedziałem że łożyska z tyłu są do wymiany... Po zrobieniu odciążonych półosi z tyłu w ogóle prawie nie strzela... co jakiś czas zdarzy się że raz strzeli...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
M.G.D
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: wt wrz 06, 2005 9:44 pm
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Post autor: M.G.D » pn sty 28, 2008 9:45 pm

Witam po długiej przerwie, mam już całe ustrojstwo dorobione pozostało mi utwardzić materiał i wykonać sterowanie. Zastanawiam się tylko nad sterowaniem czy nie wykonać je na linke a do załanczania wykożystać dodatkowy lewarek od ręcznego.
suza 88

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn sty 28, 2008 9:54 pm

Ja mam zrobioną nową wajchę. Od ręcznego jakaś taka duża i wogóle nie bardzo była
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
graf17
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt maja 15, 2007 9:39 pm
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: Blokada-> LOCKER czy jak kto woli :)21

Post autor: graf17 » pn lut 04, 2008 2:42 pm

4x4suza pisze:Witam


Wlasnie ukonczylem prace nad blokada wlasnej konstrukcji ...narazie wszystko dziala i ma sie dobrze

Wzorowalem sie na blokadzie mercedesa g tak wiec modul zeba jest identyczny

Poniewaz wzorowalem sie na Mercedesie nieszczesne zalacznie mechaniczne w 410 zastapilem hydraulicznym


Obrazek


Obrazek


Obrazek

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek



Pozdrawiam :)21
Witaj
I jak , robi toto ?
A w ogóle , to się mieści w seryjnej rurze , czy musi być grubsza?
Może jakiś rysunek z wymiarami :)
No i siłownik od czego ?
Będę wdzięczny za info .
Suzuki SJ 413 1987 plandeka, prawie fabryka

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn lut 04, 2008 8:24 pm

trochę umiejscowienie niefortunne... łatwo uszkodzić kamieniem czy pieńkiem...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Robsik
Posty: 466
Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Robsik » pn lut 04, 2008 10:15 pm

Oj tam wazne ze robi a osłony mozna zawsze
dorobić odpowiednie....zbrojenie :lol:

Tez bym chciał takie coś do vitarki mojej tylko nie wiem jak sie do tego zabrać i ile to funduszy i wogole czy da rade w longu....

CHCIEC A NIE MÓC :cry:

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn lut 04, 2008 10:25 pm

Ja u siebie mam zrobione u góry mostu, czyli jest bardzo małe prawdopodobieństwo że się uszkodzi...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Robsik
Posty: 466
Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Robsik » pn lut 04, 2008 10:50 pm

Znaczy sie ze tez masz takie coś ??
Ja też chcem !! !! :x
Dajcie jakieś pomysły z jakiego materiału z czego przesówka
w wogóle co wiecie jeszcze-jakies info zeby taki
młody człek jak ja tez zajazył i ojca meczył
zeby cos takiego wykonać... :D Bo taka blokada oryginalna to za drogo...

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn lut 04, 2008 10:59 pm

a mam 8) Zrobiliśmy z tatą... zależy. Sama przesuwka to z jakiejś skrzyni biegów, a resztę to było toczone...
Najbardziej upierdliwe było ustawianie wszystkiego...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn lut 04, 2008 10:59 pm

Tylko że na tych zdj to jest na tyle...
A ja mam z przodu :D
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Naczkins
Posty: 503
Rejestracja: wt sty 22, 2008 5:30 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Naczkins » wt lut 05, 2008 6:06 pm

Jaki jest koszt takiej przeróbki?
Naczkinz


Człowiek człowiekowi wilkiem a zombi zombi zombi :D

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » wt lut 05, 2008 6:40 pm

nie wiem :wink: nie liczyliśmy tego :lol:
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
adam992
Posty: 568
Rejestracja: wt lis 20, 2007 5:42 pm
Lokalizacja: Toruń

blokada

Post autor: adam992 » pn lut 11, 2008 6:01 pm

ja mam już blokadę w tylnym moście (hydrauliczną) i zastanawiam sie nad lock-rightem na przód tylko nie mogę takowej znaleźć na allegro itp są ale tylko na tył i jeszcze jedno czy mogę założyć na przód bo z tego co wyczytałem na forum to ona załacza sie automatycznie przy poslizgu jednego z kół .A co w przypadku gdy poślig nastąpi na asfalcie czy od razu blokada zerwie sie ?? i czy blokada wymaga grubszych pół osi lub innych wzmocnień układu napędowego (mam simex 29 cali)
za odpowiedzi serdecznie dziękuje
pozdrawiam
Babell Extreme Off Road TEAM
Toyota LJ70 3.0 V6 KOCUR :)21
Discovery TD5

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn lut 11, 2008 7:51 pm

było trenowane i nie robi za dobrze na przodzie...
Po pierwsze będzie ciężko/prawie wogóle nie będzie skręcać
po drugie przeguby i/lub półosie nie wyrobią ciągłej jazdy. Lepiej przełóż hydrauliczną na przód, a na tył LR
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
adam992
Posty: 568
Rejestracja: wt lis 20, 2007 5:42 pm
Lokalizacja: Toruń

blokada

Post autor: adam992 » wt lut 12, 2008 5:05 pm

i tak też zrobię
serdeczne dzięki
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 5:45 pm przez adam992, łącznie zmieniany 1 raz.
Babell Extreme Off Road TEAM
Toyota LJ70 3.0 V6 KOCUR :)21
Discovery TD5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości