
AT versus MT
Moderator: Albert_N
- RYKO
- jestem tu nowy...
- Posty: 32
- Rejestracja: śr lip 28, 2010 5:28 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: AT versus MT
Sebastian dobrze ci napisał, jeszcze raz usiądź i zastanów się do czego ci potrzebny samochód, a wybór opon stanie się łatwiejszy 

Re: AT versus MT
napisałem - ostry teren poprzecinany długimi asfaltowymi odcinkami.Wiem że połączenie niefajne i jak się nie obrócić to dupa zawsze będzie z tyłu.Ale szukam opcju optymalnej.
O simexach nie myśle, ale z porzednich postów niejako wynika, że ''lajtowe'' mt będą lepsze w terenie od at, i niby drastycznie nie wpłyną ujemnie na większe zużycie paliwa czy marną przyczepność na mokrym czarnym.
O simexach nie myśle, ale z porzednich postów niejako wynika, że ''lajtowe'' mt będą lepsze w terenie od at, i niby drastycznie nie wpłyną ujemnie na większe zużycie paliwa czy marną przyczepność na mokrym czarnym.
Re: AT versus MT
pisza ci ostatni chlopacy dobrze
kupiles terenowy samochod kupuj trenowe opony bfg km2 bo dobre i popularne
i nie wywazaj otwartch drzwi
na asfalcie spoko! pojedziesz
a i zima tez dasz rade
P,
kupiles terenowy samochod kupuj trenowe opony bfg km2 bo dobre i popularne
i nie wywazaj otwartch drzwi
na asfalcie spoko! pojedziesz
a i zima tez dasz rade
P,
Re: AT versus MT
Kup bfg km2.
Bo na asfalcie pojedziesz bez bólu
A w terenie będziesz zawsze miał niedosyt/ uczucie że mogło by być lepiej - szczególnie jak wtopisz =]
Bo na asfalcie pojedziesz bez bólu
A w terenie będziesz zawsze miał niedosyt/ uczucie że mogło by być lepiej - szczególnie jak wtopisz =]
Suzuki Samurai & BMW & Opel & Ford in progress...
_____________________________________
_____________________________________
Re: AT versus MT
na BF to uczucie będzie mu towarzyszyć cały czas. Ja mam nalewke simexa i jeżdżę żeby poupalac z chłopakami tarasy po 100km nawet więcej i nie jest to takie strasznegruszek pisze:Kup bfg km2.
Bo na asfalcie pojedziesz bez bólu
A w terenie będziesz zawsze miał niedosyt/ uczucie że mogło by być lepiej - szczególnie jak wtopisz =]

1.6 16V Vitara
1.3 8V Samurai
2.8 TD-6 Patrol
1.3 16V Jimny 2004 jest
1.3 8V Samurai
2.8 TD-6 Patrol
1.3 16V Jimny 2004 jest
Re: AT versus MT
to uczucie miewam zawsze, gdy idę na przełaj przez pola w poszukiwaniu traktora co wytacha syfa z bagna.
- RYKO
- jestem tu nowy...
- Posty: 32
- Rejestracja: śr lip 28, 2010 5:28 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: AT versus MT
Pamiętaj, że każde pole ma swojego właściciela
(chyba,że tylko po nich chodzisz)
Kup sobie takie opony jakie będą spełniały twoje oczekiwania, ani popularność, ani zadowolenie innych nic nie wnosi do twojego życia.

Kup sobie takie opony jakie będą spełniały twoje oczekiwania, ani popularność, ani zadowolenie innych nic nie wnosi do twojego życia.
Re: AT versus MT
właśnie próbuję ustalić jakie opony spełnią moje oczekiwania, choć to niełatwe.
Re: AT versus MT
bierz mteka, po roku zobaczysz czy bardziej odpowiada Ci opona typu AT czy simex 

Jimny 

- nowy_dopiero_sie_uczy
- jestem tu nowy...
- Posty: 78
- Rejestracja: czw gru 13, 2007 3:18 pm
- Lokalizacja: Gliwice
Re: AT versus MT
eee no to niedaleko maszpitagoras pisze:....mam fajne hardkorowe tereny, ale muszę do nich dojechać po czarnym co najmniej 200 kilosów...

Ale ja też mam fajne tereny..pod Wrocławiem, pod Reszowem, pod Warszawą. Pod Gdańskiem też, ale to już rzadziej.....

wiecznie NOWY na Forum, Suzuki Samurai 1.3, 91
Re: AT versus MT
ale jak co do czego dochodzi to pożyczasz lawetęnowy_dopiero_sie_uczy pisze:eee no to niedaleko maszpitagoras pisze:....mam fajne hardkorowe tereny, ale muszę do nich dojechać po czarnym co najmniej 200 kilosów...![]()
Ale ja też mam fajne tereny..pod Wrocławiem, pod Reszowem, pod Warszawą. Pod Gdańskiem też, ale to już rzadziej.....

Jimny 

- RYKO
- jestem tu nowy...
- Posty: 32
- Rejestracja: śr lip 28, 2010 5:28 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: AT versus MT
Również jestem za mtekami
nie pożałujesz 


Re: AT versus MT
może na próbę takie, żeby za bardzo się nie wykosztować...
http://allegro.pl/opony-terenowe-4x4-20 ... 72381.html
http://allegro.pl/opony-terenowe-4x4-20 ... 72381.html
- sebastian2357
- Posty: 697
- Rejestracja: śr kwie 29, 2009 10:03 am
- Lokalizacja: Warszawa
Re: AT versus MT
Weź na próbę, nie bez powodu 3/4 suzuk jeździ na nalewkach. Ale po 4-5 latach nie zdziw się jak zaczną co parcieć opony.Poza tym nalewka dużo gorzej pracuje na obniżonym ciśnieniu. Z nalewek można śmiało polecić Fedimę, było dużo pozytywnych opinii.
TRJ120 '07 jest
KZJ95 '97 była
BJ73 '89 była
Samurai '93 rdzewieje pod domem
KZJ95 '97 była
BJ73 '89 była
Samurai '93 rdzewieje pod domem
Re: AT versus MT
a wg mnie ten bieznik bedzie taki sobie. Ja w suzuce wyznaje kopie geolandar 001 - 
wg mnie ten bieznik pasuje do charakteru przelozen i silnika w suzuce.

wg mnie ten bieznik pasuje do charakteru przelozen i silnika w suzuce.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Re: AT versus MT
dopisz jeszcze rozmiar jak już piszesz o silniku i przełożeniachAlbert_N pisze:a wg mnie ten bieznik bedzie taki sobie. Ja w suzuce wyznaje kopie geolandar 001 -
wg mnie ten bieznik pasuje do charakteru przelozen i silnika w suzuce.

Wesołych Świąt

Jimny 

- PITSJ413:)
-
- Posty: 174
- Rejestracja: pn gru 21, 2009 9:41 pm
- Lokalizacja: GIŻYCKO
Re: AT versus MT
a ja mam oponki z takim bieznikiem (PERSISHINI 225/70/15) i nie narzekam 
w terenie radza sobie swietnie a na sniegu to roznie bywa
po zaspach ida ok ale po ubitym sniegu troszke auto nosi ale da sie z tym zyc
tyle ze moja suzuka do fajnego terenu ma 1km a asfalt widzi tylko jak po LPG jade albo na przeglad 

w terenie radza sobie swietnie a na sniegu to roznie bywa



BYŁ SUZUKI SJ413 '85,SPOA,PERSISHINI 225/70/15
JEST SAMURAI 1.3i '92, SIMEX 195/80/15
JEST SAMURAI 1.3i '92, SIMEX 195/80/15
Re: AT versus MT
Nie jestem za nalewkami ale faktycznie te chyba są najlepsze z MT nalewek "do wszystkiego"Albert_N pisze:a wg mnie ten bieznik bedzie taki sobie. Ja w suzuce wyznaje kopie geolandar 001 -
wg mnie ten bieznik pasuje do charakteru przelozen i silnika w suzuce.
Ja osobiście polecał bym Kumho KL71, które kupisz 5szt za 2000pln a nie są nalewkami i rewelacyjnie zachowują się w każdych warunkach.
Jeździłem na różnych ATekach (Kumho, BFG, ruskie I-502) i po jeździe na Mtkach KL71 byłem BARDZO pozytywnie zaskoczony !
Zarówno na mokrej kostce i na śniegu nie odbiegają przyczepnością od ATeków.
Jeżeli znajdziesz odpowiedni rozmiar dla siebie tych KL71 to bym się nie zastanawiał
Ja nie znalazłem i tylko dlatego kupiłem inne

BFG KM2 też są spoko i polecam, ale są sporo droższe
(przy tym samym rozmiarze co KL71 są tak naprawdę sporo węższe, co dla niektórych może być plusem)
Z ATeków polecam Kumho KL78. Jeżdziłem też na BFG AT ale Kumho sporo lepsze w terenie, na czarnym to samo.
Tak w ogóle to zawsze jadąc w teren wszyscy mieli MTeki a ja ATeki KL78 i jakoś nie przypominam sobie, żeby oni przejechali a ja nie

- adas bombowiec
- Posty: 1676
- Rejestracja: sob paź 24, 2009 8:01 pm
Re: AT versus MT
Z wygladu wyglada na taki, co powinien robic lepiej w terenie od bfg 2.Albert_N pisze:
Re: AT versus MT
a poza terenem żłopać jak Ludwik Dorn
- RYKO
- jestem tu nowy...
- Posty: 32
- Rejestracja: śr lip 28, 2010 5:28 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: AT versus MT
Albo to polubisz, albo zapomnij o dobrych oponach.
Re: AT versus MT
spalanie w terenowce Cie martwi ? obawiam sie ze mozesz nie byc gotowy na utrzymanie takiego wozu (naprawy, przerobki,wiecej napraw). Akurat taki bieznik podniesie spalanie moze o 2 litry na 100km- no tragedia normalnie. ja rozumiem ze jak zalozysz 31 cali simexa to na asfalcie mozna sie martwic o spalanie, ale na zwyklym MT... kup se szosowki 195R15 i bedziesz mial male spalanie 

Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Re: AT versus MT
witam. tez szukam powoli jakichs mt do mego samuraia, a np takie kumho wejdzie do niemotanego samca, czy lepiej jakies 215 by byly? Dodam, że nie do topienia auto na razie, a do taplania po różnych leśnych duktach:
http://allegro.pl/opony-terenowe-4x4-22 ... 77333.html
obecnie mam od poprzedniego wlasciciela coopery discovery 195-80-r15 m+s, ale czegos mi brakuje i nie dają wszędzie rady gdzie bym chciał wjechać
pzdr
http://allegro.pl/opony-terenowe-4x4-22 ... 77333.html
obecnie mam od poprzedniego wlasciciela coopery discovery 195-80-r15 m+s, ale czegos mi brakuje i nie dają wszędzie rady gdzie bym chciał wjechać

pzdr
Re: AT versus MT
ja mam fedime ex evolution w samuraiu i w jeepie. w samcu robia caly rok i nie nazekam, a w jeepie zakladam na zime i sprawdzaja sie zajebiscie, mieszanka gumy jest mieka i fajnie sie sprawdza w zime, fajnie oczyszcza sie ze sniegu. wada jest halas , mowie o jeepie bo w samuraju to bez znaczenia bo i tak slychac silnik i dyfry 

SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba
692121109 Kuba
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: AT versus MT
225/70R15bigos pisze:dopisz jeszcze rozmiar jak już piszesz o silniku i przełożeniachAlbert_N pisze:a wg mnie ten bieznik bedzie taki sobie. Ja w suzuce wyznaje kopie geolandar 001 -
wg mnie ten bieznik pasuje do charakteru przelozen i silnika w suzuce.![]()
Wesołych Świąt

tez mam takie w swoim samcu i oponki tak jak napisal PITSJ413:) robia

Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość