sparwdź organoleptycznie - wyjmij LICENCE i jak zgaśnie lampka CHECK to to to a zgaśnie co innego nie to nie to torafalkaka pisze:No wiec nadal stoje z tymi bezpiecznikami w miejscua opis mam taki piszac tak jak na opisie od lewej od drzwi gora opis jest nastepujacy ; 10A I 10A HEAD R-L| 10A HOME| 15 STOPHORN (tego nie bylo)|15AREAR DEFG |20A HEATER| a oto dol od drzwi |10A LICENCE| 10A TAIL R|10A TAIL L|20A CIGAR RADIO|15A IG-COIL METER| 10A TURN BACK|15A WIPER WASHER | No i ktory siedzi tam a niepowinien bo mam juzhelp me plis techniczny anglik nie kumam ale czy nie bedzie to LICENCE?
wiem ,ze bylo kody check engine
Moderator: Albert_N
Zuzia 1,6 Vitara
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem
Kender ja dzwonilem do Piotra z i przy zapalonym aucie wyjmowalem kolejno wszystkie bezpieczniki no i nic mruga do mnie jakby sie zabujala
no dosc kasztanienia na jednym rozlaczylem ale pompe chyba bo zgasla i nadal kod 12
normalnie jajo mozna zniesc a w kostce diagno niemam spinola mysle o tej przy aku a przy kompie nic podobnego nie zauwazylem co dalej?


byle do przodu ale z rozwaga GG 4567396
Dziś popołedniem (jak nie znajdziesz rozwiązania) wlezę pod kokpita i postaram się odnaleźć tą kostkę/zworkę, cyknę ci zdjęcie i po problemie (zdjęcie i tak obiecałem SLAW). Bo reszta to gdybanie.
Raz mi się udało ją znaleźć i zewrzeć a raz nie
skryła się skrycie gdzieś. Ale jest napewno.
Raz mi się udało ją znaleźć i zewrzeć a raz nie

Zuzia 1,6 Vitara
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem
piotrze mi się wydaje podkreślam wydaje, że u mnie jest kostka diagnostyczna osobno niż bezpieczniki, w każdym razie ostatnio jak szukałem pod kokpitem to nie była żadna z tych bezpiecznikowych, a przecież zwarłem ją kiedyś.....piotr_z pisze:jak widze nie masz bezpiecznika diagnostic. w zwiazku z tym przyczyna lezy w kostce diagnostycznej lub kabelkach laczacych te kostke z komputerem. moze byc gdzies zwarcie kabelkow. poszukam na schemacie jak one do kompa ida i ktore to sa.
pzdr

i u Slawa na stronie jest też pokazane że jest osobno
Zuzia 1,6 Vitara
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem
- Marta&Marek
-
- Posty: 1402
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 8:55 am
- Lokalizacja: Maślice :) Wrocław
- Kontaktowanie:
Było kilka wersji - inaczej miały hamerykańskie vitki, ale w tych "normalnych", kostka była tuż koło bezpieczników. W każdym razie trudno ją było z czymkolwiek pomylićkender pisze:piotrze mi się wydaje podkreślam wydaje, że u mnie jest kostka diagnostyczna osobno niż bezpieczniki, w każdym razie ostatnio jak szukałem pod kokpitem to nie była żadna z tych bezpiecznikowych, a przecież zwarłem ją kiedyś.....![]()
i u Slawa na stronie jest też pokazane że jest osobno
Krowa - KDJ95 skundlona przekaźnikiem z GMa 

Co do tej kostki to jest tak. wersje do 91 roku mialy kostke w silniku i bezpiecznik w skrzynce, po 91 roku mialy kostke w silniku i kostke obok skrzynki z bezpiecznikami. mam cos na temat problemu rafala tylko musze to madrze przelozyc na nasze. jeden z bezpiecznikow, tj. ten od tylnego oswietlenia jest w jakis sposob powiazany z szczytywaniem lub kasowaniem bledow. jak to sprawdze to sie odezwe.
piotr_z pisze:Co do tej kostki to jest tak. wersje do 91 roku mialy kostke w silniku i bezpiecznik w skrzynce, po 91 roku mialy kostke w silniku i kostke obok skrzynki z bezpiecznikami. .
tez kiedys muslałem ze jest jakis schemat tych wtyczek ale sam widziałem
kostke w silniku i w srodku w suce 89 r
autodata podaje ze te z biespiecznikiem były na rynek niemiecki ale podaje tez wersje z jakimis 2 kabelkami


gg 6157522
ok slaw a gdzie mam jej szukac mruga mi kodem 12 podczas jazdy i mam ja z niemcowni podesli fotke jesli mozesz pozdr wszystkichslaw211 pisze:piotr_z pisze:Co do tej kostki to jest tak. wersje do 91 roku mialy kostke w silniku i bezpiecznik w skrzynce, po 91 roku mialy kostke w silniku i kostke obok skrzynki z bezpiecznikami. .
tez kiedys muslałem ze jest jakis schemat tych wtyczek ale sam widziałem
kostke w silniku i w srodku w suce 89 r
autodata podaje ze te z biespiecznikiem były na rynek niemiecki ale podaje tez wersje z jakimis 2 kabelkami![]()
byle do przodu ale z rozwaga GG 4567396
wiele razy takie wtyczki diagnostyczne widziałem na fotkach ale nigdy sie z tym nie spotkałem
http://suzuki.info.pl/images/diagnostyk ... agnoza.JPG
http://suzuki.info.pl/images/diagnostyk ... agnoza.JPG
gg 6157522
Kody błędów komputera zapisane w jego pamięci mozna skasować przez usuwanie diagnostycznego bezpiecznika w modelach z bezpiecznikiem w skrzynce bezpiecznikowej albo przez wyjęcie bezpieczników lampy tylnej (tail lamp) ze skrzynki bezpiecznikowej (później modele).
a co do tego ciaglego swiecenia to trzeba poszukac zwarcia w obwodzie kostki diagnostycznej.
pzdr
a co do tego ciaglego swiecenia to trzeba poszukac zwarcia w obwodzie kostki diagnostycznej.
pzdr
otóż, na zdjęciu jest kostka, która po zwarciu podaje kod diagnostyczny. Może w opisywanym przypadku ktoś ją zwarł bo wymyślił, że jest przypadkiem rozpięta
http://kender2.dobrebopolskie.com/?link ... UID=198770

http://kender2.dobrebopolskie.com/?link ... UID=198770
Ostatnio zmieniony sob gru 24, 2005 1:21 pm przez kender, łącznie zmieniany 1 raz.
Zuzia 1,6 Vitara
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem
No kurna z tymi vitarami, pierwszy raz to widze. Ktory to rocznik? i normalna Vitara a nie amerykan?kender pisze:otóż, na zdjęciu jest kostka, która po zwarciu podaje kod diagnostyczny. Może w opisywanym przypadku ktoś ją zwarł bo wymyślił, że jest przypadkiem rozpięta![]()
http://kender2.dobrebopolskie.com/?link ... UID=198759
ale rafal poszukaj moze to byc przyczyna.
pzdr
90 rok, krótkie cabrio 8 zaworów i wygląda, że normalna - większość części jak w książce stoi że japońskie. Przy okazji mi wywaliło kod 44 - przełącznik biegu jałowego - to w tpspiotr_z pisze:No kurna z tymi vitarami, pierwszy raz to widze. Ktory to rocznik? i normalna Vitara a nie amerykan?kender pisze:otóż, na zdjęciu jest kostka, która po zwarciu podaje kod diagnostyczny. Może w opisywanym przypadku ktoś ją zwarł bo wymyślił, że jest przypadkiem rozpięta![]()
http://kender2.dobrebopolskie.com/?link ... UID=198759
ale rafal poszukaj moze to byc przyczyna.
pzdr


Zuzia 1,6 Vitara
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem
Kender strzal w 10 to jest to i juz nie mruga
dzieki wielkie tobie i Wszystkim kolegom ktorzy przez caly ten czas pomagali rozwiazywac moje problemy na tym forum-niebede wymienial kazdego z osobna bo to niezla lista pomocnych ludzi kto mi pomagal ten wie ,ze dziekuje wlasnie jemu
jeszcze raz wielkie dzieki jest
wspanialy prezent pod choinke moje check engine w normie
pozdrawiam wszystkich wesolych i zdrowych swiat 





byle do przodu ale z rozwaga GG 4567396
Czołem
Wpadłem do Was, bo na nissanie nie wiedzą
Otóż czy powyższe porady mają zastosowanie także do samuraja 1.3 kabrio z '94? Chwilowo jeżdżę takim pożyczonym od znajomego i mam kod 12 (wyczytałem, że ok). Nie mam przełącznika kasowania DTC koło kierownicy, puszka bezpieczników prosta, 14 gniazd bez oznaczonego gniazda diagnostycznego. Lampka zapaliła się kodem po wymianie uszczelki pod głowicą i paru poprawkach po jakimś pożal sie Boże elektryku... Acha, w serwisie poradzili, żebym 50 razy przekręcił kluczyk(!). Se w dupie chyba, bo nie pomogło. Ani odłączanie aku...
Będę wdzięczny za pomoc, drażni mnie ten flejm, a lampki nie odłączę na stałę, bo nie moja bryka...
M
Wpadłem do Was, bo na nissanie nie wiedzą

Otóż czy powyższe porady mają zastosowanie także do samuraja 1.3 kabrio z '94? Chwilowo jeżdżę takim pożyczonym od znajomego i mam kod 12 (wyczytałem, że ok). Nie mam przełącznika kasowania DTC koło kierownicy, puszka bezpieczników prosta, 14 gniazd bez oznaczonego gniazda diagnostycznego. Lampka zapaliła się kodem po wymianie uszczelki pod głowicą i paru poprawkach po jakimś pożal sie Boże elektryku... Acha, w serwisie poradzili, żebym 50 razy przekręcił kluczyk(!). Se w dupie chyba, bo nie pomogło. Ani odłączanie aku...
Będę wdzięczny za pomoc, drażni mnie ten flejm, a lampki nie odłączę na stałę, bo nie moja bryka...
M
A jakie są powyższe porady, bo nie chce mi się czytać trzech stron?mcorp pisze:Czołem
Wpadłem do Was, bo na nissanie nie wiedzą![]()
Otóż czy powyższe porady mają zastosowanie także do samuraja 1.3 kabrio z '94? Chwilowo jeżdżę takim pożyczonym od znajomego i mam kod 12 (wyczytałem, że ok). Nie mam przełącznika kasowania DTC koło kierownicy, puszka bezpieczników prosta, 14 gniazd bez oznaczonego gniazda diagnostycznego. Lampka zapaliła się kodem po wymianie uszczelki pod głowicą i paru poprawkach po jakimś pożal sie Boże elektryku... Acha, w serwisie poradzili, żebym 50 razy przekręcił kluczyk(!). Se w dupie chyba, bo nie pomogło. Ani odłączanie aku...
Będę wdzięczny za pomoc, drażni mnie ten flejm, a lampki nie odłączę na stałę, bo nie moja bryka...
M

Jak ci miga 12, to znaczy że ktoś niepotrzebnie wetknął bezpiecznik w gniazdo diagnostyczne (obok wszystkich innych gniazd na bezpieczniki) albo zmostkował złącze diagnostyczne (koło akumulatora taka kostka czterostykowa).
ps.
naprawdę przekręcałeś 50 razy kluczyk???

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości