wiem ,ze bylo kody check engine

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
kender
 
 
Posty: 111
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 7:05 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: kender » czw gru 22, 2005 10:51 am

rafalkaka pisze:No wiec nadal stoje z tymi bezpiecznikami w miejscua opis mam taki piszac tak jak na opisie od lewej od drzwi gora opis jest nastepujacy ; 10A I 10A HEAD R-L| 10A HOME| 15 STOPHORN (tego nie bylo)|15AREAR DEFG |20A HEATER| a oto dol od drzwi |10A LICENCE| 10A TAIL R|10A TAIL L|20A CIGAR RADIO|15A IG-COIL METER| 10A TURN BACK|15A WIPER WASHER | No i ktory siedzi tam a niepowinien bo mam juz :roll: help me plis techniczny anglik nie kumam ale czy nie bedzie to LICENCE?
sparwdź organoleptycznie - wyjmij LICENCE i jak zgaśnie lampka CHECK to to to a zgaśnie co innego nie to nie to to
Zuzia 1,6 Vitara
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem

rafalkaka
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn sie 29, 2005 10:27 am
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rafalkaka » czw gru 22, 2005 11:09 am

Kender ja dzwonilem do Piotra z i przy zapalonym aucie wyjmowalem kolejno wszystkie bezpieczniki no i nic mruga do mnie jakby sie zabujala :wink: no dosc kasztanienia na jednym rozlaczylem ale pompe chyba bo zgasla i nadal kod 12 8) normalnie jajo mozna zniesc a w kostce diagno niemam spinola mysle o tej przy aku a przy kompie nic podobnego nie zauwazylem co dalej?
byle do przodu ale z rozwaga GG 4567396

Awatar użytkownika
kender
 
 
Posty: 111
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 7:05 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: kender » czw gru 22, 2005 11:32 am

Dziś popołedniem (jak nie znajdziesz rozwiązania) wlezę pod kokpita i postaram się odnaleźć tą kostkę/zworkę, cyknę ci zdjęcie i po problemie (zdjęcie i tak obiecałem SLAW). Bo reszta to gdybanie.
Raz mi się udało ją znaleźć i zewrzeć a raz nie :roll: skryła się skrycie gdzieś. Ale jest napewno.
Zuzia 1,6 Vitara
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem

rafalkaka
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn sie 29, 2005 10:27 am
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rafalkaka » czw gru 22, 2005 11:49 am

bede wdzieczny bo narazie niemam pomyslu na rozwiazanie tego problemu bo ja wiedzy na temat tych aut niemam :oops: dzieki Wam sie powoli czegos dowiaduje :)2
byle do przodu ale z rozwaga GG 4567396

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » czw gru 22, 2005 1:43 pm

jak widze nie masz bezpiecznika diagnostic. w zwiazku z tym przyczyna lezy w kostce diagnostycznej lub kabelkach laczacych te kostke z komputerem. moze byc gdzies zwarcie kabelkow. poszukam na schemacie jak one do kompa ida i ktore to sa.
pzdr
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
kender
 
 
Posty: 111
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 7:05 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: kender » czw gru 22, 2005 1:55 pm

piotr_z pisze:jak widze nie masz bezpiecznika diagnostic. w zwiazku z tym przyczyna lezy w kostce diagnostycznej lub kabelkach laczacych te kostke z komputerem. moze byc gdzies zwarcie kabelkow. poszukam na schemacie jak one do kompa ida i ktore to sa.
pzdr
piotrze mi się wydaje podkreślam wydaje, że u mnie jest kostka diagnostyczna osobno niż bezpieczniki, w każdym razie ostatnio jak szukałem pod kokpitem to nie była żadna z tych bezpiecznikowych, a przecież zwarłem ją kiedyś..... :roll:
i u Slawa na stronie jest też pokazane że jest osobno
Zuzia 1,6 Vitara
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem

Awatar użytkownika
Marta&Marek
 
 
Posty: 1402
Rejestracja: wt sie 24, 2004 8:55 am
Lokalizacja: Maślice :) Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: Marta&Marek » czw gru 22, 2005 3:46 pm

kender pisze:piotrze mi się wydaje podkreślam wydaje, że u mnie jest kostka diagnostyczna osobno niż bezpieczniki, w każdym razie ostatnio jak szukałem pod kokpitem to nie była żadna z tych bezpiecznikowych, a przecież zwarłem ją kiedyś..... :roll:
i u Slawa na stronie jest też pokazane że jest osobno
Było kilka wersji - inaczej miały hamerykańskie vitki, ale w tych "normalnych", kostka była tuż koło bezpieczników. W każdym razie trudno ją było z czymkolwiek pomylić
Krowa - KDJ95 skundlona przekaźnikiem z GMa ;)

rafalkaka
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn sie 29, 2005 10:27 am
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rafalkaka » czw gru 22, 2005 3:53 pm

jak mrugalo tak mruga kod 12 czy ona mnie poderwac zamierza czy co :lol:
byle do przodu ale z rozwaga GG 4567396

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » czw gru 22, 2005 4:07 pm

Co do tej kostki to jest tak. wersje do 91 roku mialy kostke w silniku i bezpiecznik w skrzynce, po 91 roku mialy kostke w silniku i kostke obok skrzynki z bezpiecznikami. mam cos na temat problemu rafala tylko musze to madrze przelozyc na nasze. jeden z bezpiecznikow, tj. ten od tylnego oswietlenia jest w jakis sposob powiazany z szczytywaniem lub kasowaniem bledow. jak to sprawdze to sie odezwe.
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » czw gru 22, 2005 6:07 pm

piotr_z pisze:Co do tej kostki to jest tak. wersje do 91 roku mialy kostke w silniku i bezpiecznik w skrzynce, po 91 roku mialy kostke w silniku i kostke obok skrzynki z bezpiecznikami. .

tez kiedys muslałem ze jest jakis schemat tych wtyczek ale sam widziałem
kostke w silniku i w srodku w suce 89 r
autodata podaje ze te z biespiecznikiem były na rynek niemiecki ale podaje tez wersje z jakimis 2 kabelkami :D :D
gg 6157522

rafalkaka
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn sie 29, 2005 10:27 am
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rafalkaka » czw gru 22, 2005 6:31 pm

slaw211 pisze:
piotr_z pisze:Co do tej kostki to jest tak. wersje do 91 roku mialy kostke w silniku i bezpiecznik w skrzynce, po 91 roku mialy kostke w silniku i kostke obok skrzynki z bezpiecznikami. .

tez kiedys muslałem ze jest jakis schemat tych wtyczek ale sam widziałem
kostke w silniku i w srodku w suce 89 r
autodata podaje ze te z biespiecznikiem były na rynek niemiecki ale podaje tez wersje z jakimis 2 kabelkami :D :D
ok slaw a gdzie mam jej szukac mruga mi kodem 12 podczas jazdy i mam ja z niemcowni podesli fotke jesli mozesz pozdr wszystkich
byle do przodu ale z rozwaga GG 4567396

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » czw gru 22, 2005 10:43 pm

wiele razy takie wtyczki diagnostyczne widziałem na fotkach ale nigdy sie z tym nie spotkałem
http://suzuki.info.pl/images/diagnostyk ... agnoza.JPG
gg 6157522

rafalkaka
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn sie 29, 2005 10:27 am
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rafalkaka » czw gru 22, 2005 11:33 pm

Slaw211 klopot w tym ,ze ja niewidze takiego wejscia a bezpieczniki ma w rownych 2 rzedach i co dalej ta fotka mi nic nie mowi :-?
byle do przodu ale z rozwaga GG 4567396

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » pt gru 23, 2005 3:03 pm

Kody błędów komputera zapisane w jego pamięci mozna skasować przez usuwanie diagnostycznego bezpiecznika w modelach z bezpiecznikiem w skrzynce bezpiecznikowej albo przez wyjęcie bezpieczników lampy tylnej (tail lamp) ze skrzynki bezpiecznikowej (później modele).

a co do tego ciaglego swiecenia to trzeba poszukac zwarcia w obwodzie kostki diagnostycznej.


pzdr
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » pt gru 23, 2005 7:01 pm

piotr_z pisze:z moze byc gdzies zwarcie kabelkow. poszukam na schemacie jak one do kompa ida i ktore to sa.
pzdr


według schematu wtyk w kompie A3 powiniem miec napiecie 11-14V po podaniu masy powinien spasc do 0 V
gg 6157522

Awatar użytkownika
kender
 
 
Posty: 111
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 7:05 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: kender » sob gru 24, 2005 12:21 pm

otóż, na zdjęciu jest kostka, która po zwarciu podaje kod diagnostyczny. Może w opisywanym przypadku ktoś ją zwarł bo wymyślił, że jest przypadkiem rozpięta :roll:
http://kender2.dobrebopolskie.com/?link ... UID=198770
Ostatnio zmieniony sob gru 24, 2005 1:21 pm przez kender, łącznie zmieniany 1 raz.
Zuzia 1,6 Vitara
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » sob gru 24, 2005 12:52 pm

kender pisze:otóż, na zdjęciu jest kostka, która po zwarciu podaje kod diagnostyczny. Może w opisywanym przypadku ktoś ją zwarł bo wymyślił, że jest przypadkiem rozpięta :roll:
http://kender2.dobrebopolskie.com/?link ... UID=198759
No kurna z tymi vitarami, pierwszy raz to widze. Ktory to rocznik? i normalna Vitara a nie amerykan?

ale rafal poszukaj moze to byc przyczyna.

pzdr
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
kender
 
 
Posty: 111
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 7:05 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: kender » sob gru 24, 2005 12:58 pm

piotr_z pisze:
kender pisze:otóż, na zdjęciu jest kostka, która po zwarciu podaje kod diagnostyczny. Może w opisywanym przypadku ktoś ją zwarł bo wymyślił, że jest przypadkiem rozpięta :roll:
http://kender2.dobrebopolskie.com/?link ... UID=198759
No kurna z tymi vitarami, pierwszy raz to widze. Ktory to rocznik? i normalna Vitara a nie amerykan?

ale rafal poszukaj moze to byc przyczyna.

pzdr
90 rok, krótkie cabrio 8 zaworów i wygląda, że normalna - większość części jak w książce stoi że japońskie. Przy okazji mi wywaliło kod 44 - przełącznik biegu jałowego - to w tps :roll: czy gdzie ??, może jak skasuję błędy to wyjdzie że jest ok...
Zuzia 1,6 Vitara
uwaga: nie patrz w światło lasera pozostałym okiem

rafalkaka
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn sie 29, 2005 10:27 am
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rafalkaka » sob gru 24, 2005 2:31 pm

witaj kender to ta przy kompie jesli tak ide sprawdzic :)2
byle do przodu ale z rozwaga GG 4567396

rafalkaka
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn sie 29, 2005 10:27 am
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rafalkaka » sob gru 24, 2005 2:49 pm

Kender strzal w 10 to jest to i juz nie mruga :D dzieki wielkie tobie i Wszystkim kolegom ktorzy przez caly ten czas pomagali rozwiazywac moje problemy na tym forum-niebede wymienial kazdego z osobna bo to niezla lista pomocnych ludzi kto mi pomagal ten wie ,ze dziekuje wlasnie jemu :)2 jeszcze raz wielkie dzieki jest :)2 wspanialy prezent pod choinke moje check engine w normie :D pozdrawiam wszystkich wesolych i zdrowych swiat !!
byle do przodu ale z rozwaga GG 4567396

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » sob gru 24, 2005 3:30 pm

Gratuluje sukcesu. Jednak Vitara nigdy nie przestanie mnie zaskakiwac. Wesołych Świąt Panowie i Panie suzokomaniacy.


pzdr
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
mcorp
 
 
Posty: 172
Rejestracja: wt sie 24, 2004 6:46 am
Lokalizacja: W-wa, Hajnówka

Post autor: mcorp » śr lut 14, 2007 12:47 pm

Czołem

Wpadłem do Was, bo na nissanie nie wiedzą 8)

Otóż czy powyższe porady mają zastosowanie także do samuraja 1.3 kabrio z '94? Chwilowo jeżdżę takim pożyczonym od znajomego i mam kod 12 (wyczytałem, że ok). Nie mam przełącznika kasowania DTC koło kierownicy, puszka bezpieczników prosta, 14 gniazd bez oznaczonego gniazda diagnostycznego. Lampka zapaliła się kodem po wymianie uszczelki pod głowicą i paru poprawkach po jakimś pożal sie Boże elektryku... Acha, w serwisie poradzili, żebym 50 razy przekręcił kluczyk(!). Se w dupie chyba, bo nie pomogło. Ani odłączanie aku...

Będę wdzięczny za pomoc, drażni mnie ten flejm, a lampki nie odłączę na stałę, bo nie moja bryka...

M

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » śr lut 14, 2007 7:36 pm

mcorp pisze:Czołem

Wpadłem do Was, bo na nissanie nie wiedzą 8)

Otóż czy powyższe porady mają zastosowanie także do samuraja 1.3 kabrio z '94? Chwilowo jeżdżę takim pożyczonym od znajomego i mam kod 12 (wyczytałem, że ok). Nie mam przełącznika kasowania DTC koło kierownicy, puszka bezpieczników prosta, 14 gniazd bez oznaczonego gniazda diagnostycznego. Lampka zapaliła się kodem po wymianie uszczelki pod głowicą i paru poprawkach po jakimś pożal sie Boże elektryku... Acha, w serwisie poradzili, żebym 50 razy przekręcił kluczyk(!). Se w dupie chyba, bo nie pomogło. Ani odłączanie aku...

Będę wdzięczny za pomoc, drażni mnie ten flejm, a lampki nie odłączę na stałę, bo nie moja bryka...

M
A jakie są powyższe porady, bo nie chce mi się czytać trzech stron? :wink:
Jak ci miga 12, to znaczy że ktoś niepotrzebnie wetknął bezpiecznik w gniazdo diagnostyczne (obok wszystkich innych gniazd na bezpieczniki) albo zmostkował złącze diagnostyczne (koło akumulatora taka kostka czterostykowa).

ps.
naprawdę przekręcałeś 50 razy kluczyk??? :D
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
mcorp
 
 
Posty: 172
Rejestracja: wt sie 24, 2004 6:46 am
Lokalizacja: W-wa, Hajnówka

Post autor: mcorp » czw lut 15, 2007 12:09 pm

Po prawdzie to policzyłem odpalenia. Nie starczyło mi odwagi na kręcenie x50 - jeszcze by ktos zobaczył... :wink:

Dzięki za radę - sprawdzę kostkę, bo nie mam gniazda w puszce bezpieczników. Chyba, że to bezpiecznik od podswietlenia rejestracji - ktos tu pisal o takiej mozliwosci.

M

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości