Pierwszy śnieg i rów zaliczony :D

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kozioU » wt lis 07, 2006 9:51 am

ja też wolałbym zimówki ale cierpię na chroniczne niedofinansowanie :)21

Awatar użytkownika
sla66
 
 
Posty: 3183
Rejestracja: wt mar 21, 2006 11:43 am
Lokalizacja: W-wa pod płotem Nieporętu

Post autor: sla66 » wt lis 07, 2006 10:00 am

kozioU pisze:ja też wolałbym zimówki ale cierpię na chroniczne niedofinansowanie :)21
Ooo widzę , że nas jest kupa luda :)20
‘Nie jestem panem waszych sumień’ Zygmunt II August

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt lis 07, 2006 4:36 pm

No więc mówię, jak naprawdę nie ma kasy na daną chwilę to rozumiem śmigających na całorocznych, ale ostatecznie posiadanie dwóch kompletów wychodzi praktyczniej i taniej (bo jednak uniwersalne się zużywają szybciej).
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
gizmo
 
 
Posty: 1296
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 2:57 pm
Lokalizacja: Krzepice/Częstochowa/Bystrzanowice
Kontaktowanie:

Post autor: gizmo » wt lis 07, 2006 7:55 pm

jakie kupileś te zimówki, bo też się przymierzam :D
Żabka... po prostu Żabka :-)
4X4 EXTREME TEAM i koniec...
www.dobreherbaty.pl

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt lis 07, 2006 8:29 pm

Po prawdzie to teraz nie pamiętam. Jakieś BFG, ale które konkretnie? Jeszcze ich nie widziałem, bo od dwóch dni jeżdże jeepem- jimny'ego wypożyczyłem matce bo musiała odebrać dowód rejestracyjny itd. Jutro już dostaję bydlaczka w swoje ręce to doniosę co to za opony i jak się na nich śmiga :)2 Polecili mi je w ASO, i zaufałem im z jednego powodu- dali mi całą ofertę opon, powiedzieli, że te do jimny'ego są najlepsze, a były jednymi z tańszych ;) Zwykle w ASO zachwalają rzeczy najdroższe a tu proszę :D
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » wt lis 07, 2006 8:35 pm

przycinka w zł niekoniecznie jest współmierna do ceny towaru... przykładowo serwis oponiarski więcej zarabia na oponach z Rumunii niż na dunlopach
w ostatnim numerze AMiS jest test opon m+s do suvów. Zajęte miejsca:
1. pirelli scorpion ice & snow
2. dunlop grantrek wt m3
3. vredestein wintrac 4 xtreme
4. michelin latitude alpin hp
5. bridgestone blizzak LM-25 4x4
6. toyo w/t open country

Awatar użytkownika
gizmo
 
 
Posty: 1296
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 2:57 pm
Lokalizacja: Krzepice/Częstochowa/Bystrzanowice
Kontaktowanie:

Post autor: gizmo » wt lis 07, 2006 8:38 pm

no... ale SUV... to nie my :D

ja potrzebuję oponki na dojazdy do pracy i ewentualnie (jak żona wyrazi zgodę, lub co bardziej prawdopodobne, nie wyrazi sprzeciwu, na male wypady za miasto :D patrz zlot Suzuki :D )
Żabka... po prostu Żabka :-)
4X4 EXTREME TEAM i koniec...
www.dobreherbaty.pl

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » wt lis 07, 2006 8:52 pm

http://www.oeamtc.at/index.php?type=men ... u_closed=1 wybrać: "4x4-Vergleichstest"

testy, opinie nadsyłane przez użytkowników:
http://www.reifentest.com/index.html

ogólny serwis www opon
http://www.a1-winterreifen.de/

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt lis 07, 2006 9:21 pm

Nie no, na specyfice jazdy Suzuki się nie znałem, więc postanowiłem kolesiowi zaufać, zwłaszcza że jego argumentacja była całkiem sensowna. Ogólnie chodziło o to, że te zimówki BFG są ciut bardziej nastawione na przyczepność boczną od innych, co jak wszyscy w tym wątku wiemy, potrafi się przydać nawet bardziej niż przyczepność podłużna :)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kozioU » wt lis 07, 2006 10:01 pm

Te wyglądają nieźle:

Obrazek

Cooper Discoverer MS

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » wt lis 07, 2006 11:19 pm

Ja mam w miare dobre zimówki ale jak na razie szkoda mi zakładać bo jeszcze w teren można pojechać... Jak nawali dużo śniegu to wtedy.. Ciekawe jak będzie wyglądała trakcja w 40cm śniegu, czy może MT na puch lepszy :roll:

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt lis 07, 2006 11:31 pm

na puch raczej nie, ale na takie roztopione, głębokie błoto pośniegowe napewno ;)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » wt lis 07, 2006 11:38 pm

Czyli rozumiem, że na łąki pokryte pokaźną warstwą śniegu śmigać na zimówkach i jakoś da rade? Owszem łańcuchy ale to już inna sprawa :D

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt lis 07, 2006 11:54 pm

e no, nie popadajmy z jednej przesady w drugą ;) Ja przez puch rozumiem 5 cm puchu na drodze a nie metr na łące :wink:
Ps. żeby zaognić sytuację- łańcuchy nieeeeee, ale blokada by się przydała :wink: :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » wt lis 07, 2006 11:57 pm

mendelmax pisze:e no, nie popadajmy z jednej przesady w drugą ;) Ja przez puch rozumiem 5 cm puchu na drodze a nie metr na łące :wink:
Ps. żeby zaognić sytuację- łańcuchy nieeeeee, ale blokada by się przydała :wink: :)2
:) Miałem na myśli ok 30-40cm śniegu.. A z resztą i tak wypróbuje przy najlbiższej okazji :)2 blokady niestety nie mam..

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr lis 08, 2006 5:37 pm

Daj znać jak testy ;
Co do blokady to oczywiście nie twierdzę, że locker lepszy od łańcuchów, ale nawiązuję do tekstów Mrocznego, który ciut mnie krytykuje za chęć jej posiadania :wink: :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr lis 08, 2006 5:44 pm

nie ciut tylko mocno :)21
i nie zachęc posiadania ale za przeświadczenie, ze blokada to panaceum na wszystko

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr lis 08, 2006 5:57 pm

nie na wszystko tylko na wykrzyż....
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » śr lis 08, 2006 6:02 pm

mendelmax pisze:nie na wszystko tylko na wykrzyż....
Ostatnio tak wjechałem w betonowy rów na deszczówke, że tylko jedno najmniej potrzebne koło się kręciło, reszta nie. Wtedy blokada chyba by pomogła..

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr lis 08, 2006 6:03 pm

zdecydowanie, ale Mroczny ci powie, że lepsza w tej sytuacji wyciągara z kotwicą ;)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr lis 08, 2006 6:28 pm

mendelmax pisze:zdecydowanie, ale Mroczny ci powie, że lepsza w tej sytuacji wyciągara z kotwicą ;)
nie wiem, nie znam się na driftingu :)21

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr lis 08, 2006 6:34 pm

:lol: :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

vetrieska
Posty: 306
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Stąporków
Kontaktowanie:

Post autor: vetrieska » wt gru 12, 2006 1:20 pm

w terenie malym 4x4 z blokadą nie jezdzilem ale w ciezarowce albo ciagniku rolniczym blokada dyfra to POTĘGA!! Kto jezdzil ten wie. Dlatego rozumiem chęć Mendelmaxa.

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Re: Pierwszy śnieg i rów zaliczony :D

Post autor: seburaj » wt gru 12, 2006 1:51 pm

mendelmax pisze:Moi mili, dziś moim nowiutkim Jimnym pojechałem poćwiczyć jazdę na śniegu. Z początku 2WD trochę się stawiał, ale dał się opanować. Potem 4WD- bardzo ładnie jeździł, świetne panowanie, 5+. Niestety coś mnie pokusiło do wyłączenia 4x4, autko postawiło bokiem, kontra, drugi bok (lekkie cholerstwo :) ),
jezus maria, a czym sie rozni 4WD od 4x4 :o
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
sla66
 
 
Posty: 3183
Rejestracja: wt mar 21, 2006 11:43 am
Lokalizacja: W-wa pod płotem Nieporętu

Re: Pierwszy śnieg i rów zaliczony :D

Post autor: sla66 » wt gru 12, 2006 1:57 pm

sebastian dziurdzik pisze:
mendelmax pisze:Moi mili, dziś moim nowiutkim Jimnym pojechałem poćwiczyć jazdę na śniegu. Z początku 2WD trochę się stawiał, ale dał się opanować. Potem 4WD- bardzo ładnie jeździł, świetne panowanie, 5+. Niestety coś mnie pokusiło do wyłączenia 4x4, autko postawiło bokiem, kontra, drugi bok (lekkie cholerstwo :) ),
jezus maria, a czym sie rozni 4WD od 4x4 :o
taka , że przy 4WD wszystkie są sprawne a 4x4 nie ma popsutych :wink:
‘Nie jestem panem waszych sumień’ Zygmunt II August

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości