Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
kamil1024
- jestem tu nowy...

- Posty: 32
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 1:48 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamil1024 » czw paź 01, 2009 3:54 pm
Ma może ktoś taki gaźnik od 1.3 z manualnym na zbyciu??

Chętnie zakupie

PW
N4X4D
-
Kabal
-

- Posty: 16840
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » pt paź 02, 2009 10:39 am
kamil1024 pisze:Ma może ktoś taki gaźnik od 1.3 z manualnym na zbyciu??

Chętnie zakupie

PW
Tu się nie opłaca, na allegro zresztą też, większość zna już zastosowanie alternatywne i zapotrzebowanie. Szukaj po okolicznych szrotach, ew autogiełda i szukasz sztrucla na części, mi znalezienie gaźnika zajęło dzień, ale myślę, że i tak przepłaciłem.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
-
kamil1024
- jestem tu nowy...

- Posty: 32
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 1:48 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamil1024 » pt paź 02, 2009 8:57 pm
Jeden już kupiłem, zapłaciłem 50zł(również na szrocie)i jestem zadowolony

, ale potrzebuje jeszcze jeden, ponieważ kolega ma nieustanne problemy z Aisanem

i prosił abym mu poszukał. Na allegro gość chce za gaźnik od Poniaka 1,3 - 200zł, to chyba za dużo

N4X4D
-
Kabal
-

- Posty: 16840
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » sob paź 03, 2009 8:29 am
tutaj jak ktoś ma to zawoła tyle samo albo i więcej

50 zł to tanio, ja we Wrocku dałem trochę więcej, ale przemiły gaźnikowiec uwolnił mnie via allegro od mojego aisana, więc nie straciłem na tym interesie zbytnio

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
-
kamil1024
- jestem tu nowy...

- Posty: 32
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 1:48 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamil1024 » sob paź 03, 2009 9:21 am

Po nabyciu gaźnika od Poniacza, swojego Aisana rozwaliłem na kowadle 2kg młotkiem

- i satysfakcja jest

N4X4D
-
Kabal
-

- Posty: 16840
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » sob paź 03, 2009 11:59 am
Ja aż tak emocjonalnie nie podchodzę do samochodu

może już za stary jestem na to, a może po prostu samochód nie ten

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
-
kamil1024
- jestem tu nowy...

- Posty: 32
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 1:48 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamil1024 » ndz paź 04, 2009 9:28 am

No musiałem sobie jakoś wynagrodzić te godziny spędzone przy Aisanie

N4X4D
-
vetrieska

- Posty: 306
- Rejestracja: ndz gru 25, 2005 8:23 pm
- Lokalizacja: Stąporków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: vetrieska » ndz paź 04, 2009 4:12 pm
ja mam pony w garazu, ale go nie sprzedam bo znajac prawa Murphy'ego jak sprzedam to Aisan zaraz zacznie swirowac.
SJ 413 '87 mota sie co nieco

-
kuba84

- Posty: 541
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: kuba84 » ndz paź 04, 2009 5:48 pm
zawsze tak jest
Ja zawsze oddaje czesci jak sprzedaje auto.Puki co mam maly stosi do samiego
A co do gaznika odradzam kupowanie z samochodu ktory jezdzil na gazie tak jak moj, bo teraz musze go oddac do gaznikowca ktory dorobi mi nowe membranki

SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba
-
kuba84

- Posty: 541
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: kuba84 » ndz paź 04, 2009 5:50 pm
vetrieska pisze:ja mam pony w garazu, ale go nie sprzedam bo znajac prawa Murphy'ego jak sprzedam to Aisan zaraz zacznie swirowac.
zawsze tak jest
Ja zawsze oddaje czesci jak sprzedaje auto.Puki co mam maly stosi do samiego
A co do gaznika odradzam kupowanie z samochodu ktory jezdzil na gazie tak jak moj, bo teraz musze go oddac do gaznikowca ktory dorobi mi nowe membranki
SORRY COS MI SIE ZLE PRZYCISLO

SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba
-
onagier
- jestem tu nowy...

- Posty: 30
- Rejestracja: pn maja 18, 2009 11:47 pm
- Lokalizacja: Siedlce
Post
autor: onagier » pt lis 13, 2009 5:57 pm
witam,
dzisiaj podpiąłem gaźnik od poniacza tak jak w opisie i brakuje mi wolnych obrotów. Chodzi dobrze nie dławi się bez problemu wkręca się do 7000 ale brak wolnych obrotów co może być tego przyczyną. Jak kręcę pokrętłem od wolnych obrotów to nic nie daje może być wkręcone do końca i tak gaśnie. A jak zaciągne ssanie to wkręca sie na 3000 obrotów.
Jeep XJ 4.0, 6,5", COOPER STT 33x12,5
GG 5154251
-
kamil1024
- jestem tu nowy...

- Posty: 32
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 1:48 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamil1024 » pt lis 13, 2009 6:49 pm
onagier pisze:witam,
dzisiaj podpiąłem gaźnik od poniacza tak jak w opisie i brakuje mi wolnych obrotów. Chodzi dobrze nie dławi się bez problemu wkręca się do 7000 ale brak wolnych obrotów co może być tego przyczyną. Jak kręcę pokrętłem od wolnych obrotów to nic nie daje może być wkręcone do końca i tak gaśnie. A jak zaciągne ssanie to wkręca sie na 3000 obrotów.
Hmm.... Ostatnio w moim Samim też działy się takie rzeczy. Zero reakcji na pokrętło wolnych obrotów. Wcześniej chodził jak złoto na 800 obrotów. Po wyjezdzie w teren nagle wróciły obroty i wszystko jest ok. Sam niewiem co to może być... Podłączam się do pytania.
N4X4D
-
PI7er
-

- Posty: 1106
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 1:37 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: PI7er » pt lis 13, 2009 8:00 pm
W gazniku od pony, podobnie jak w o ryginalnym jest zaworek sterowany elektrycznie podlaczony za pomoca 2/3 przewodów, sprawdz czy on działa. Zdemontuj go, wlacz zaplon i podpinaj/odlaczaj kostke od niego patrzac/słuchajac czy pracuje.
Ambulans High Roof 30" 1.6 4.16
604 083 564 Piotr
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » pt lis 13, 2009 8:05 pm
dodam że zaworek ten odpowiada za prace silnika na wolnych obrotach oraz za gaszenie silnika przez odcięcie paliwa do jednej dyszy
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
PI7er
-

- Posty: 1106
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 1:37 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: PI7er » sob lis 14, 2009 6:34 pm
viperecki pisze:dodam że zaworek ten odpowiada za prace silnika na wolnych obrotach oraz za gaszenie silnika przez odcięcie paliwa do jednej dyszy
Z tego co pamietam to oryginalny zaworek w gazniku samuraia byl na 3 przewodach, w ponym jest na 2 przwodach, ktos wie po co byl w oryginale dodatkowy przewód ?
Ambulans High Roof 30" 1.6 4.16
604 083 564 Piotr
-
kuba84

- Posty: 541
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: kuba84 » sob lis 14, 2009 6:41 pm
ja w aisianie mialem na jednym przewodzie, wiec ten drugi podpolem pod mase. aktualnie oddalem go do regeneracji i ten co go regenerowal ma zupelnie inny patent niz jest to przedstawione na forum. jak przetestuje i bedzie wszystko bedzie ok to puszcze fotki na forum zeby sie podzielic mysla techniczna. puki co widac ze gosciu usuna z temtat elektryke
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba
-
onagier
- jestem tu nowy...

- Posty: 30
- Rejestracja: pn maja 18, 2009 11:47 pm
- Lokalizacja: Siedlce
Post
autor: onagier » sob lis 14, 2009 6:52 pm
Okazało się że jeden przewód od zaworka nie stykał już są wolne obroty. Sugestia o zaworku okazała się trafna. U mnie w oryginalnym był jeden przewód tylko "+" a "-" był na masie, natomiast w tym od pony są dwa czerwony "+" a niebieski "-".
Mam kolejne pytanie. Przy nagłym dodawaniu gazu powstaje dziura i dopiero się wkręca. Czy to normalne? Wolne obroty ok 900 na rozkręconym max pokrętle. Czy tak może być że jest rozkręcone ? Mieszanka nie była ustawiana.
Jeep XJ 4.0, 6,5", COOPER STT 33x12,5
GG 5154251
-
kuba84

- Posty: 541
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: kuba84 » sob lis 14, 2009 6:58 pm
sa trzy opcje albo nie masz podlaczonego przyspieszacza zaplony, albo jest zle podpiety,lub tez masz uszkodzona pompke przyspieszacza
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba
-
cetus
-

- Posty: 239
- Rejestracja: sob lut 18, 2006 5:43 pm
- Lokalizacja: 3-miasto gdańsk, sopot
-
Kontaktowanie:
Post
autor: cetus » sob lis 14, 2009 10:27 pm
Sorry za glupie pytanie ale czy jest sens i co daje wymiana gaznika suzuki na gaznik od poloneza , subaru justy czy od hundaja ponny

? Prosze mine nie opieprzac tylko powiedziec mi co to daje

? W temacie suzuki jestem laikiem

- ale szie szybko ucze

GRZECZNI CHŁOPCY IDĄ DO NIEBA A ŻLI CHŁOPCY ... TAM GDZIE CHCĄ

-
kuba84

- Posty: 541
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: kuba84 » sob lis 14, 2009 11:04 pm
aisiany sa zawodne czesto swiruja, maja duzo podcisnien co bardzo utrudnia naprawe oraz regulacje.z tych gaznikow od hyundaya mozna uzyskac troszke wiecej "mocy" znaczy moze inaczej troche lepiej silnik sie wkreca
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba
-
cetus
-

- Posty: 239
- Rejestracja: sob lut 18, 2006 5:43 pm
- Lokalizacja: 3-miasto gdańsk, sopot
-
Kontaktowanie:
Post
autor: cetus » ndz lis 15, 2009 5:36 am
Czyli rozumiem , że najlepiej zapakować gażnik od hundaja pony ( czy są różne gazniki od pony ? )
GRZECZNI CHŁOPCY IDĄ DO NIEBA A ŻLI CHŁOPCY ... TAM GDZIE CHCĄ

-
kamil1024
- jestem tu nowy...

- Posty: 32
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 1:48 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamil1024 » ndz lis 15, 2009 9:38 am
Znajomy ma od Poloneza i na każdym wyj...e

przygasa i traci moc na 2 sekundy - moim zdaniem niewarto. Jeżeli chodzi o gaźniki od Pony to było troche rodzajów

... Najlepsze są te wyprodukowane przed 1993r z manualnym ssaniem

, ponieważ później zmianiały się przepisy dotyczące normy spalin i dodawali więcej podciśnień. Im więcej tych wężyków tym gorzej. Ja mam od Poniacza z 1992, który potrzebuje chyba tylko 2/3 podciśnienia i zasilanie paliwa. Ale jednak niema to jak wtrysk, gwarantuje wieczny spokój....

N4X4D
-
onagier
- jestem tu nowy...

- Posty: 30
- Rejestracja: pn maja 18, 2009 11:47 pm
- Lokalizacja: Siedlce
Post
autor: onagier » ndz lis 15, 2009 2:38 pm
Ja od kiedy kupiłem samuraia walczyłem z gaźnikiem Aisana co było dobrze to zaraz traciłem wolne obroty. Od wczoraj jeżdżę na gaźniku od Pony i różnica jest kolosalna mimo tego, że nie jest do końca wyregulowany. Nie wiem czy to wina starego gaźnika, że był już zużyty ale jak założyłem od pony to się zrobiło całkowicie inne auto. Od samego dołu praktycznie ciągnie w końcu można spokojnie kręcić bączki czego nie było w oryginalnym. Także nie ma co się zastanawiać. Jak to ktoś na forum napisał "lepiej zmienić gaźnik na pony niż tracić czas i nerwy na rozbieraniu aisana".
Jeep XJ 4.0, 6,5", COOPER STT 33x12,5
GG 5154251
-
kamil1024
- jestem tu nowy...

- Posty: 32
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 1:48 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kamil1024 » ndz lis 15, 2009 6:31 pm
N4X4D
-
cetus
-

- Posty: 239
- Rejestracja: sob lut 18, 2006 5:43 pm
- Lokalizacja: 3-miasto gdańsk, sopot
-
Kontaktowanie:
Post
autor: cetus » wt lis 17, 2009 7:57 pm
A powiedzcie mi jak jest ze spalaniem po wymianie gaznika orginalnego na ten od ponny

?
GRZECZNI CHŁOPCY IDĄ DO NIEBA A ŻLI CHŁOPCY ... TAM GDZIE CHCĄ

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości