
blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasuje?
Moderator: Albert_N
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
Podejrzewam, że GVII szybciej wyginą niż samurai'e.


Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
w Czechach miałem okazję przejechać się porobioną gv2 2.4 daje to rade
potrzebujesz torsena 


NO I JEST RZOPA
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
Co prawda, to wkradł się temat nie na temat.. ale, żeby udokumentować brak monopolu Samurajów i innych starych aut na wygrywanie zamieszcze, nietypowa listę wyników całego cyklu rajdów - Motointegrator 4x4 - z roku 2012 - klasa sport.
1. Suzuki X90
2. Patrol
3. Patrol
4. Patrol
5. Pajero
6. Pajero
7. GVII
8. Range Rover
9. Patrol
10. Patrol
to pierwsza dziesiątka na 35 aut w tej klasie... a że w sezonie 2013 chce walczyć jeszcze ostrzej, to potrzebuje szpery, i lepszych zawieszeń. Prawdopodobnie wszystkie auta , z czołówki, maja blokady przynajmniej jednej osi. Do Partola, wystarczy 15 minut poszukiwań w necie i zapas gotówki... do GV II potrzeba miesięcy pracy , poszukiwań i setek patentów. oczywiście, w rajdach extremalnych gdzie liczy się wielkość auta, samuraje, bob coś co wygląda podobni jeszcze długo będą wygrywać.. i to jest piękne i cieszy.. bo " Małe jest piękne"
. Co zreszta widać tez w tych wynikach, bo chłopaki z X90 , pozamiatali, jak należy. 
1. Suzuki X90
2. Patrol
3. Patrol
4. Patrol
5. Pajero
6. Pajero
7. GVII
8. Range Rover
9. Patrol
10. Patrol
to pierwsza dziesiątka na 35 aut w tej klasie... a że w sezonie 2013 chce walczyć jeszcze ostrzej, to potrzebuje szpery, i lepszych zawieszeń. Prawdopodobnie wszystkie auta , z czołówki, maja blokady przynajmniej jednej osi. Do Partola, wystarczy 15 minut poszukiwań w necie i zapas gotówki... do GV II potrzeba miesięcy pracy , poszukiwań i setek patentów. oczywiście, w rajdach extremalnych gdzie liczy się wielkość auta, samuraje, bob coś co wygląda podobni jeszcze długo będą wygrywać.. i to jest piękne i cieszy.. bo " Małe jest piękne"


Suzi GV II 2,4 AT
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
"Nie samochód a technika zrobi z Ciebie zawodnika"...


Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
Blokady 100% to nie jest dobre kung-fu do szybkiej jazdy.
Raczej nikt nich nie używa na szybkościówkach. Najlepsze są torsen'y i LSD.
Zresztą trening czyni mistrza.

Raczej nikt nich nie używa na szybkościówkach. Najlepsze są torsen'y i LSD.
Zresztą trening czyni mistrza.

Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
W myśl zasady trening czyni mistrza, trenuję rozkładanie i składanie samochodu.
W myśl zasady, żeby zejść z masy, wywaliłem tylne fotele, tapicerki itd... Mógłbym jeszcze wywalić klimę i radio... ale przecież, jak kiedyś pojadę dookoła świata, to mogą się przydać . Znalazłem jeszcze dwa kilogramy masy wydającej się na całkowicie zbędną, ale nikt w suzuki nie wie po co to jest i radzą zostawić hihi

W myśl zasady , że blokada 100% nie jest najlepsza w moim przypadku, kazdemu kto mi da znać o producencie blokady typu Torsen do GV II , zanim ja sam znajdę, i kupie, stawiam skrzynke browara... Przez ostatni rok, zadałem pytanie o te blokady chyba juz każdemu producentowi... Bez skutku. Pozostał tylko DAK, który ja robił, ale chwilowo wstrzymał... Wole blokadę 90% niz żadną... do tyłu będzie 100 % ale postaram się nie cofać nigdy hihih
W myśl zasady nie samochód a technika... szukam zamiłowanego pilota... który umie coś więcej niż ja.. i niż picie piwska oraz banie się na fotelu obok hihi.. no i oglądam Dakar szlifując technikę buahahahaha. Ta zasada jest słuszna, ale z drugiej strony, jak się nie jest geniuszem kierownicy, to co pozostaje? Odp.. kupienie dobrych wspomagaczy, jak blokady, turbiny zawieszenia itd...
Niedługo zacznę docieranie dyfrów i treningi.. za jakieś 3 tygodnie może się uda.. Za dwa tygodnie, rajd na fotelu pasażera... tak dla kondycji psychicznej..

W myśl zasady, żeby zejść z masy, wywaliłem tylne fotele, tapicerki itd... Mógłbym jeszcze wywalić klimę i radio... ale przecież, jak kiedyś pojadę dookoła świata, to mogą się przydać . Znalazłem jeszcze dwa kilogramy masy wydającej się na całkowicie zbędną, ale nikt w suzuki nie wie po co to jest i radzą zostawić hihi


W myśl zasady , że blokada 100% nie jest najlepsza w moim przypadku, kazdemu kto mi da znać o producencie blokady typu Torsen do GV II , zanim ja sam znajdę, i kupie, stawiam skrzynke browara... Przez ostatni rok, zadałem pytanie o te blokady chyba juz każdemu producentowi... Bez skutku. Pozostał tylko DAK, który ja robił, ale chwilowo wstrzymał... Wole blokadę 90% niz żadną... do tyłu będzie 100 % ale postaram się nie cofać nigdy hihih

W myśl zasady nie samochód a technika... szukam zamiłowanego pilota... który umie coś więcej niż ja.. i niż picie piwska oraz banie się na fotelu obok hihi.. no i oglądam Dakar szlifując technikę buahahahaha. Ta zasada jest słuszna, ale z drugiej strony, jak się nie jest geniuszem kierownicy, to co pozostaje? Odp.. kupienie dobrych wspomagaczy, jak blokady, turbiny zawieszenia itd...
Niedługo zacznę docieranie dyfrów i treningi.. za jakieś 3 tygodnie może się uda.. Za dwa tygodnie, rajd na fotelu pasażera... tak dla kondycji psychicznej..
Suzi GV II 2,4 AT
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
http://www.eaton.com/Eaton/ProductsServ ... PCT_221471
może do nich napisz
a z wagi jak chcesz zejść fotele przód
laminat maska dzwi tylna klapa tapicerka wygłuszenia może sie nazbierać wiecej niż 20kg
i tak skończysz na lawecie wiec może przyśpiesz ten proces
może do nich napisz
a z wagi jak chcesz zejść fotele przód


i tak skończysz na lawecie wiec może przyśpiesz ten proces

NO I JEST RZOPA
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
a jak nie napisz do chłopaków może coś pomogą
http://bmwklubpoludnie.pl/viewtopic.php?t=727

NO I JEST RZOPA
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
To jest w okolicach dyfra przykręcane?K-Pax pisze: Znalazłem jeszcze dwa kilogramy masy wydającej się na całkowicie zbędną, ale nikt w suzuki nie wie po co to jest i radzą zostawić hihi
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
To jest przeciwwaga.
Są takie sprawy jak częstotliwość drgań własnych. Konstruktor tak dobiera parametry fizyczne układu by ustalić ją na wartości nie zagrażającej normalnemu funkcjonowaniu układu.
Są takie sprawy jak częstotliwość drgań własnych. Konstruktor tak dobiera parametry fizyczne układu by ustalić ją na wartości nie zagrażającej normalnemu funkcjonowaniu układu.
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
Można to też zinterpretować w ten sposób:KSikorski pisze:To jest przeciwwaga.
Są takie sprawy jak częstotliwość drgań własnych. Konstruktor tak dobiera parametry fizyczne układu by ustalić ją na wartości nie zagrażającej normalnemu funkcjonowaniu układu.
"Nasi inżynierowie mieli słabszy dzień a księgowi obcięli budżet na R&D. Ponieważ nowe zawieszenie rozpada się na atomy, powiesimy tam kawał mela. W folderach napiszemy że jest to megaterenowe auto i dajemy sobie premie za innowacyjność."

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
Może być tez tak... wielkość wibracji przenoszonych na auto, była niedopuszczalna dla klienta , na pięknych drogach w Japonii... a w terenie, wibracje kół 32 cale przekroczyły by, poziom maksymalny ich wskaźników i rozwaliły szkiełko...
To szpejo jest przykręcane do dyfra bezpośrednio i do półramy... Jest to już jego trzecia wersja w tym modelu auta, a więc coś tam knuja z tym... Z tyłu do dyfra przykręcili także jakieś szpejo już typowo jako tłumik drgań... I nie ma kogo spytać o to, bo pewnie pracuje nad tym od lat jeden gośc gdzieś schowany w japonii i nikt poza nim nic nie wiem.. A jak zmienie przełożenia,to może jeszcze inny byc potrzebny itp itd... Słowem.. Nie mam pojęcia co zrobić..
Może być też, że bez tego auto a zwłaszcza dyfry zaczną się rozkręcać... a to by było przykre...
To szpejo jest przykręcane do dyfra bezpośrednio i do półramy... Jest to już jego trzecia wersja w tym modelu auta, a więc coś tam knuja z tym... Z tyłu do dyfra przykręcili także jakieś szpejo już typowo jako tłumik drgań... I nie ma kogo spytać o to, bo pewnie pracuje nad tym od lat jeden gośc gdzieś schowany w japonii i nikt poza nim nic nie wiem.. A jak zmienie przełożenia,to może jeszcze inny byc potrzebny itp itd... Słowem.. Nie mam pojęcia co zrobić..
Może być też, że bez tego auto a zwłaszcza dyfry zaczną się rozkręcać... a to by było przykre...
Suzi GV II 2,4 AT
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
Myślę że nie ma po co tego ruszać. Tak sobie dla jaj by tego tam nie montowali.
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
- kb-autostyle
-
- Posty: 1313
- Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
- Lokalizacja: Moskwa
- Kontaktowanie:
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
żywy egzemplarz blokady wpadł w moje ręce. Pooglądany, pomacany, obfotografowany... mogę puścić go do potrzebujących 









Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
To do których modeli sie nadaje? Bo do GV II pisali, że nie robią!
A czekam na blokadę z utęsknieniem...

A czekam na blokadę z utęsknieniem...

Suzi GV II 2,4 AT
- kb-autostyle
-
- Posty: 1313
- Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
- Lokalizacja: Moskwa
- Kontaktowanie:
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
a DAKa nie zamówiłeś?
u Suzuka jest tyle tych modeli, ze ja nie umiem Ci odpowiedzieć do której idzie.
jak chcesz to mogę coś zwymiarować.
frezy na półosi 26.
u Suzuka jest tyle tych modeli, ze ja nie umiem Ci odpowiedzieć do której idzie.
jak chcesz to mogę coś zwymiarować.
frezy na półosi 26.
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
Do mnie dotarł w końcu DAK5 do Samuraja. W maju zacznę testować to cudo...
samurai '88 4.16 GTI.
LR disko 200
LR disko 200
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
chciałem zamówić cokolwiek, ale nikt nie robi do nowego modelu.. a przecież jest już produkowany od 7 lat! Maja jakiś problem techniczny z DAKami do tego modelu.... wiec czekam na testy tego od samurajka! 

Suzi GV II 2,4 AT
- kb-autostyle
-
- Posty: 1313
- Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
- Lokalizacja: Moskwa
- Kontaktowanie:
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
czy pan Suzuka, nowy rozmiar zastosował celowo, aby starsze dyfry nie pasowały.K-Pax pisze:chciałem zamówić cokolwiek, ale nikt nie robi do nowego modelu..
masz moze jakieś rozmiary dyferencjału z Twojego modelu?
skoro auto 7 lat na rynku a nikt nie wypuszcza blokady do niego to może jednak dotychczasowe pasują??!!
Re: blokada torsen Suzuki Grand Vitara, do jakich suzuk pasu
Jakby pasowały, to ktoś by się już pochwalił, że ma w ofercie do modelu produkowanego od 7 lat. Niestety ,jestem w tym wypadku pesymistą i czekam cierpliwie na właśnie taka informację od któregoś z producentów. Sprawdzałem tryby i są inne niż w starszych modelach...
Suzi GV II 2,4 AT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość