Opony Continental CROSSCONTACT AT do Jimny

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
dariot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Kontaktowanie:

Opony Continental CROSSCONTACT AT do Jimny

Post autor: dariot » pn kwie 27, 2015 11:52 am

Witam. Od razu piszę, że nie interesuje mnie motanie autka, bo nie mam takich potrzeb - jeżdżę często po utwardzonych leśnych drogach choć zdarza się zjechać z nich. Opona MT nie wchodzi w grę, choć autko kozacko wygląda :) Znalazłem w sieci opony (Continental CROSSCONTACT AT) o rozmiarze fabrycznym a mianowicie: http://www.oponeo.pl/dane-opony/contine ... r#90507594

Czy ktoś używa takiej opony i może się podzielić opinią?
Pozdrawiam :)

bird7
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Re: Opony Continental CROSSCONTACT AT do Jimny

Post autor: bird7 » sob maja 23, 2015 6:13 pm

Jeżdżę na takich oponach od 2 lat, w sposób podobny do tego, jaki opisujesz. Przejechałem na nich około 40 kkm. Zużycie opon niewielkie po tym dystansie. Są dość głośne, mi to nie przeszkadza, to nie h/t. W zimie śliskie, na lodzie i śniegu bezwzględnie 4x4, inaczej nawet pod byle górkę nie pojedziesz - nic dziwnego to opony letnie. W lekkim terenie dają radę, po gałęziach można śmigać, wytrzymują. Słabo jednak oczyszczają się z błota, zamielesz kołami i masz zaklejony bieżnik. Za to po wyjeździe z błotka podczas przyspieszania rąbie błoto po nadkolach aż miło. Po sypkim piasku też przejadą, pod warunkiem że się nie zatrzymasz. Nie kopią się bardzo. Wodę odprowadzają dość dobrze. Ja jestem z nich zadowolony. Myślę że jak na a/t radzą sobie nieźle. Za całokształt dałbym im 4,5/5. Ale następna opona będzie m/t :wink:

Awatar użytkownika
pawel abramczyk

Kontaktowanie:

Post autor: pawel abramczyk » wt cze 09, 2015 8:12 pm

odpuść sobie takie wynalazki
po pierwsze albo opona letnia , zimowa albo AT