Witam
przeczytałem już sporo tematów o gaźnikach a;e nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania.
mam samuraia 1.3 na gaźniku 89r.
Ogólnie nie znam się na gaźnikach a w szczególności tym z automatycznym ssaniem a nie chce od razu wymieniać na jaki kolwiek inny.
Na zimnym silniku chodzi nieźle około 2500 obrotów ale nie gaśnie / jak się zamknie ssanie to na wolnych gaśnie po pewnej chwili.
Dowiedziałem się, że jest jakaś dysza od wolnych obr. itd. Gdzie jest ta dysza lub może ona ma jakiś filterek - w gaźniku ?
pomożecie?
Legendarny gaźnik 1.3
Moderator: Albert_N
Legendarny gaźnik 1.3
SAMURAI MANIA / JEEP WILLYS / Grizzly 700
Re: Legendarny gaźnik 1.3
Dysza wolnych obrotów jest otwierana elektrozaworem i pod nim się znajduje.
Łatwo go znaleźć, bo to jedyne ustrojstwo w gaźniku, do którego dochodzą kable.
Możesz wykręcić elektrozawór i spróbować przedmuchać/oczyścić dyszę, może pomoże
Na filterek wewnątrz bym nie liczył, z resztą stary gaźnik = nieustające źródło problemów, jak już Cię sponiewiera i będziesz chciał go wymienić na inny, to nie wymieniaj na kolejny stary...
Łatwo go znaleźć, bo to jedyne ustrojstwo w gaźniku, do którego dochodzą kable.
Możesz wykręcić elektrozawór i spróbować przedmuchać/oczyścić dyszę, może pomoże

Na filterek wewnątrz bym nie liczył, z resztą stary gaźnik = nieustające źródło problemów, jak już Cię sponiewiera i będziesz chciał go wymienić na inny, to nie wymieniaj na kolejny stary...
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości