Strona 1 z 1

Jimny korektor siły hamowania

: czw maja 05, 2016 8:18 pm
autor: KSikorski
Mam dwa korektory siły hamowania do jimny.
Jeden własny, oryginalny, drugi używany nabyty przypadkiem wraz z innymi gratami.
W obydwu po zdjęciu gumowej osłony widać bardzo ładny tłok wystający z obudowy, cały w fabrycznym smarze w kolorze miodu, i w obydwu ten tłok stoi na dębowo, a już na pewno pociąganie za sprężynkę łączącą korektor z mostem nie spowoduje jakiejkolwiek reakcji...

To się jakoś naprawia? A może to ma szansę dobrze działać tylko jak jest zalane płynem i odpowietrzone?

Edit: Czy dobrze myślę że zasada działania jest następująca:

W stanie spoczynku tłok jest maksymalnie schowany. W trakcie pracy zaczyna się wysuwać z korpusu i w pewnym punkcie pracy natrafia na opór w postaci dźwigienki połączonej z mostem sprężynką?