Strona 1 z 2
chyba uszczelka pod głowicą pomocy!! vitara 2.0v6
: śr lut 28, 2007 2:32 pm
autor: lukasuzuki
pewnego razu gdy wracałem do domu wywaliło mi wode z chłodnicy niemam pojęcia którędy bo niewidze żadnych wycieków. Miałem walnietą uszczelke na korku od chłodnicy i może tamtędy powietrze sie dostawało. Zamówiłem nowy korek za 130pln, będzie dopiero w piatek ale ja niemoge wytrzymać i strasznie sie z tym gryze bo jakby poszła uszczelka pod głowica to masakra. Noi jak zapalam samochód to jeszce świeci mi kontrolka check engine ale po odpaleniu zaraz gaśnie czy to jest normalne?? i jak sprawdzic czy uszczelka jest cała
: śr lut 28, 2007 2:39 pm
autor: Anchor
My Ciebie równie serdecznie witamy

: śr lut 28, 2007 3:07 pm
autor: lukasuzuki
mże wiesz coś na temat tego check
: śr lut 28, 2007 3:13 pm
autor: TomaszRT
lukasuzuki pisze:mże wiesz coś na temat tego check
Na pewno coś wie ale jak się nie przywitasz to Ci nic nie powie

: śr lut 28, 2007 3:27 pm
autor: lukasuzuki
sorki jestem łukasz i bardzo gorąco wszystkich pozdrawiam i proszę o pomoc

: śr lut 28, 2007 3:47 pm
autor: harris
obadaj czy zamiast oleju nie masz kawy z mlekiem w silniku...

: śr lut 28, 2007 3:52 pm
autor: hadek
zapalam samochód to jeszce świeci mi kontrolka check engine ale po odpaleniu zaraz gaśnie czy to jest normalne??
Normalne
: śr lut 28, 2007 3:53 pm
autor: lukasuzuki
olej wydaje sie być normalny czarny
Re: chyba uszczelka pod głowicą pomocy!! vitara 2.0v6
: śr lut 28, 2007 3:57 pm
autor: Kostuch
Re: chyba uszczelka pod głowicą pomocy!! vitara 2.0v6
: śr lut 28, 2007 4:02 pm
autor: hadek
A ja durnowaty myslałem że On ma vitare 2,0 v6 
: śr lut 28, 2007 4:06 pm
autor: lukasuzuki
bo ja mam vitare 2.0v6
: śr lut 28, 2007 4:13 pm
autor: mdeja
Musisz odczytać kody błyskowe - właśnie to check engine
Sam albo u specjalisty. Sprawdzałeś konsystencje oleju silnikowego? Jeżeli się miesza z płynem z chłodnicy to będzie z niego mleko - widoczne na bagnecie
: śr lut 28, 2007 5:36 pm
autor: lukasuzuki
jeśli olej jest normalny to napewno uszczelka jest cała??
: śr lut 28, 2007 5:42 pm
autor: hadek
No niekoniecznie musi byc cała. Znane sa przypadki gdy walnieta uszczelka pozwala na pompowanie cisnienia do układu chłodziwa.
Gdy cisnienie osiagnie wartosc krytyczna robi sie wielkie bum przez korek, wąż, zbiornik wyrównawczy.
Ślady oleju w chłodziwie moga o tym świadczyc.
: śr lut 28, 2007 6:28 pm
autor: lukasuzuki
ciśnienie jest dość spore ale jak mu przygazuje bo na wolnych obrotach jest spoko i właśnie niewiem czy to ciśnienie nie jest za duże bo węża mocno rozpręża w zalerzności od gazu
: śr lut 28, 2007 6:30 pm
autor: lukasuzuki
ciśnienie jest dość spore ale jak mu przygazuje bo na wolnych obrotach jest spoko i właśnie niewiem czy to ciśnienie nie jest za duże bo węża mocno rozpręża w zalerzności od gazu
: śr lut 28, 2007 6:31 pm
autor: hadek
To może weż zajedż do warsztatu coby mechanior posprawdzał co i jak biega.
No chyba ze Masz wiedze, narzedzia coby ewentualnie wykonac we własnym zakresie wymiany uszczelki, upss chyba 2

: śr lut 28, 2007 7:36 pm
autor: Twardy
Mam wrażenie, że jedynym Twoim problemem jest korek chłodnicy. Z tego co pamiętam w 2.0 V6 powinien utrzymywać 0.9 zanim przepuści do wyrównawczego - a to bez problemu jest wyczuwalne na przewodach. jeśli wyrzucił płyn zaraz po zgaszeniu silnika i był uszkodzony korek to poczekałbym na efekt po wymianie korka.
Check enigine tak ma, jakby się nie zapalał to znaczy że jest uszkodzony.
: śr lut 28, 2007 7:38 pm
autor: Twardy
lukasuzuki pisze:sorki j
estem łukasz i bardzo gorąco wszystkich pozdrawiam i proszę o pomoc

Witaj, uzupełnij jeszcze profil...
: czw mar 01, 2007 10:22 am
autor: z_power
hmm, węża spręża i rozpręża...

: czw mar 01, 2007 11:05 am
autor: lukasuzuki
i właśnie niewiem czy to "sprężanie i rozprężanie " to norma??? bo ten wężyk jest dość mocno rozprężony
: czw mar 01, 2007 7:37 pm
autor: lukasuzuki
a jesli chodzi o olej to jest taki brązowaty, chyba musze zrobic wymiane
: pt mar 02, 2007 7:41 pm
autor: lukasuzuki
noi załorzyłem korek wydaje sie byc spoko ale pojechałem do mechanika i on bez żadnego oglądania stwierdził uszczelka pod głowicą, niewiem co robić troche sie boje że chce mnie naciągnąć i oczywiścieniechce żeby mi nie spiernczył silnika jest ktoś z okolic, żeby mi kuknął na to autko, bo niemam pojęcia co robić. kolega poradził zebym wyjął termostat noi wyjąłem ma to ponoć zapobiec dalszemu niszczeniu silnika co Wy nato??
: pt mar 02, 2007 9:27 pm
autor: mdeja
Jedź do innego specjalisty jak w tą diagnoze nie wierzysz. W każdym razie działaj szybko a nie tak jak do tej pory - tyle ze w rzeczywistości a nie wirtualnie. W okolicach Mszany nie wiem jak jest = w moich okolicach 2 osobom bym ten silnik powierzył na taką robote
: pt mar 02, 2007 10:40 pm
autor: galubap
lukasuzuki pisze:(..)pojechałem do mechanika i on bez żadnego oglądania stwierdził uszczelka pod głowicą(..)
No niezły magik, jak bez oglądania to stwierdził

. Te typy (mechanicy) to mają chyba naciąganie we krwi (na szczęście są wyjątki), u mnie też już tacy jedni uszczelkę chcieli wymieniać

. Jedź to
dobrego i zaufanego mechanika i ,jak już kolega @mdeja napisał, nie zwlekaj, bo jak to faktycznie uszczelka, to narobisz sobie szkód.
Pozdrawiam:
Przemek