brak ładowania i zestaw kontrolek

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

brak ładowania i zestaw kontrolek

Post autor: rort_ » sob mar 10, 2007 9:36 pm

Brak ładowania i świecą się cały czas kontrolki od płynu hamulcowego, ręcznego i ładowania. Tomkowi dodatkowo 'check engine'. Gdzie i czego szukać?
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

protetyk
 
 
Posty: 3646
Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: protetyk » sob mar 10, 2007 10:39 pm

Najpierw poczekać aż wyschnie.

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: rort_ » ndz mar 11, 2007 3:31 am

No to ja rano (już jest rano?!) spróbuję...
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: rort_ » ndz mar 11, 2007 1:14 pm

No i koopa. Dalej to samo. Idę targać alternator. Zastanawiają mnie tylko te kontrolki. Jak to jest, że przed odpaleniem wszystkie świecą, a po odpaleniu powinny gasnąć? Że każda ma czujnik, to wiem, ale co powoduje, że świecą a później gasną? Co tym steruje?
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » ndz mar 11, 2007 2:05 pm

Tia... brod czolgowy, co? :)21

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: rort_ » ndz mar 11, 2007 2:49 pm

Tylko przymiarka do brodu była, ale to nie jego wina. Noo, może troszeczkę pomógł...
Ale już wiem co się stało. Alternator walnięty, a sterowanie tymi kontrolkami jest właśnie w alternatorze. Jutro alternator jedzie do lekarza, po odbiorze opowiem co mu było. :wink:
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » ndz mar 11, 2007 3:28 pm

Bylo mu brak szczotek :lol:
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
danp
 
 
Posty: 898
Rejestracja: pn kwie 24, 2006 7:59 am
Lokalizacja: Busko Zdrój
Kontaktowanie:

Post autor: danp » ndz mar 11, 2007 3:46 pm

Taaa u mnie też się szczotki skończyły i myślałem że w gliwicach będę nocował :)
Samurai '94, Collins Mudmax 29", lekko dłubnięty
black CR-V '08

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: rort_ » ndz mar 11, 2007 4:32 pm

Będę się cholernie cieszył, jeżeli to brak szczotek. Swoja drogą, to jeszcze z ciekawości go otworzę dzisiaj i sprawdzę. Może się okaże, że dały radę pokłony które Uzuk'owi składałem na zlocie... :wink:
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: rort_ » ndz mar 25, 2007 10:09 am

Dopiero teraz, ale może komuś się przyda: Brak szczotek + zużyte pierścienie na wirniku. Zawiozłem alternator do gościa i za godzinke był gotowy. Wyczyszczony i wymienione co do wymiany. Tera jest nówka, więc znowu trochę w wodzie porobi. Koszt 70PLN.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
margabr
 
 
Posty: 108
Rejestracja: czw maja 18, 2006 7:11 am
Lokalizacja: kaj taterki

Post autor: margabr » ndz mar 25, 2007 10:22 pm

Tera z innej beczki.
Kontrolki oczywiście gasną po odaleniu, a ładowania ni h....
Trochę nie "łapię" elektryki ale na mój gust to może padł regulator napięcia lub zatracił gdzieś masę bo wygląda że "wyparywuje" napięcie gdziś miedzy alternatorem a baterią :-?
ps. padło mi to tylko w Zielonej Górze i w tym momencie jeżdżę na dwa aku, a co napęd hybrydowy-pro eko :D
Frontera 2.2 DTI
Samurai Santana 1.3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość