Jakia największa opona na zapas w Samuraju
Moderator: Albert_N
Jakia największa opona na zapas w Samuraju
Witam,
jaką największą oponę można wsadzić na zapas, tak aby oczywiście klapa, zawiasy i cała reszta nie odpadła na pierwszym progu zwalniającym?
Czy koło 235/75/R15 spokojnie da radę?
jaką największą oponę można wsadzić na zapas, tak aby oczywiście klapa, zawiasy i cała reszta nie odpadła na pierwszym progu zwalniającym?
Czy koło 235/75/R15 spokojnie da radę?


W blaszance wrzuciłem zapas do środka bo światła poszły na klape. Rozwiązanie takie sobie ze względu na miejsce w środku ale za to kultura pracy klapy

Wcześniej przy jednej wtopie buda jakoś się przekrzywiła i jak sięgałem po rękawiczki to nie mogłem zamknąć klapy z powrotem - obniżyła się całość o jakieś 5 cm
Jak już mnie wyciągnęli to wszystko wróciło do normy 


Wcześniej przy jednej wtopie buda jakoś się przekrzywiła i jak sięgałem po rękawiczki to nie mogłem zamknąć klapy z powrotem - obniżyła się całość o jakieś 5 cm


Się to nazywa kąt skręcenia ramy cy cuś, kolega sie bronił z tagiego temata, jak zmierzyli w ciężarówce toWojtek-P pisze:...Wcześniej przy jednej wtopie buda jakoś się przekrzywiła i jak sięgałem po rękawiczki to nie mogłem zamknąć klapy z powrotem - obniżyła się całość o jakieś 5 cmJak już mnie wyciągnęli to wszystko wróciło do normy


Jeśli coś jest grzechu warte, to i grzech nie spróbować...
W czasie wyciąganiaWojtek-P pisze:Aha
Rozumiem, że ten kąt jest zmienny w czasie?

A'propos tematu to wydaje mi się że już lepiej ten zapas dać do środka do auta albo do zderzaka uchwyt dorobić, bo tam gdzie zawiasy od klapy są to jakieś takie słabe to miejsce

Jeśli coś jest grzechu warte, to i grzech nie spróbować...
Ja mam na klapie kopie simexa 235/75r15 która waży chyba z tonę i klapa siedzi na swoim miejscu
Jak masz zawias i blachę spoko to da radę
http://mojezmoty.fajnafotka.pl/default_ ... photoNr=43

Jak masz zawias i blachę spoko to da radę

http://mojezmoty.fajnafotka.pl/default_ ... photoNr=43
A może przynajmniej 215R15? Na razie woże kółko rowerowe 195R15 i zastanawiam sie czy dojadę gdziekolwiek na 3-ech 235/75 i jednym 195R15hadek pisze:Jeśli nie Masz body liftu lub przerobionego mocowania koła to zapomnij.Masmo pisze:A w Vitarze?? Też zmieszcze 235/75 na klapę??
Jesli Masz zdjety tylny zderzak to tak.
Ja woziłem na klapie 31/10,5 fedime, przerobiony uchwyt i skonczyło sie tym że kolo mam w srodku

Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
Odbojnik jak odbojnik ale nie ździw się jak po którymś z rzędu opieraniu na zapasie nie zamkniesz klapygalubap pisze:A ja się nie zgodzęZapas na tylnej klapie świetnie robi jako odbojnik, można się na nim oprzeć itp. gdyby nie zapas, to tylnej klapy bym już chyba nie miał
![]()

A trzyma się jeszcze?galubap pisze:PS. Wojtek, tylko nic nie pisz o moim zderzaku


- artur krzysztof wnorowski
-
- Posty: 901
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 11:17 pm
- Lokalizacja: SASKERS LAND
Tak tylko że jak wentyl wyrwie to i łatka nie pomorze a tak ostatnio miałem. Niby miałem BFG na zapasie ale wolałem wymienić dętkę. Najlepiej mieć do tego 3 łyżki do opon(zawsze je mam), lifta i dobrze by było pod drugie auto to podstawić.Stachu-80 pisze:Ano pomysł dobry tylko na sucho trzeba przećwiczyć zdejmowanie opony z felgi, a nawiasem mówiąc tzw. latka w spreyu nie była by lepsza, doraźnie pomoże.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Ja mam BF GOODRICH 235/75 r15 czyli dokładnie taka o jaką pytałeś... oprócz tego, że klapa bardziej napie... niż normalnie, to nie ma żadnej różnicy, nic się nie opuszcza. Miejsce koła jest na klapie, a nie w środku... Jak ktoś ma samuraia to wie ile tam jest miejsca po wsadzeniu koła do środka. Można zapomnieć o lebiodce i innych fantach. A tym co drzwi się obrywają od koła to szczerze współczuje heh 

"Trzymaj swoich przyjaciół blisko, ale jeszcze bliżej trzymaj swoich wrogów"
zdjęcie koła zapasowego z tylnej klapy to najlepsza decyzja jaką podjąłem w poprzednim sezonie
koło leży przypięte do podłogi - nic mi nie skacze, nic się nie urywa, widoczność do tyłu lepsza i Suzuka jeszcze szybciej się kończy niż z kołem a miejsca w środku jest wystarczająco dużo na imprezy na które i tak nie jeździ się w 4 osoby w aucie bo ławeczka tylna już dawno zalega w garażu.

koło leży przypięte do podłogi - nic mi nie skacze, nic się nie urywa, widoczność do tyłu lepsza i Suzuka jeszcze szybciej się kończy niż z kołem a miejsca w środku jest wystarczająco dużo na imprezy na które i tak nie jeździ się w 4 osoby w aucie bo ławeczka tylna już dawno zalega w garażu.
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości