@Kwinto77:
Z tego co czytałem i słyszałem to optymalnie 5 cm liftu zawiechy. @galubap teraz taką robi ale gotowe będzie pewnie za tydzień więc poczekaj
Do tego na pewno osłona pod silnik - ochroni drążki i niepancerne przednie zawieszenie.
Ja bym proponował wywalić wykładzinę czy jak to tam nazywacie. Jest mniej przytulnie, może nawet głośniej ale za to łatwiej się myje i nie szkoda w ubłoconych kaluszach wejść
Opony to chyba najważniejszy wybór. Jeździłem na starych AT-kach (jakieś yokohamy) poprzedniego właściciela a teraz mam nowe BFG MT. Specjalnej różnicy JA OSOBIŚCIE na asfalcie nie wyczuwam, nawet na mokrym. Nie wiem jak by się miało porównanie z BFG AT. Aha, jeżdżę samurajem więc też trochę inne prędkości i odczucia niż w vitce... Natomiast w terenie to bardzo in plus dla MT

- z tym się chyba wszyscy zgodzą. Wiadomo większe bezpieczeństwo na AT, więc może lepiej więcej razy wkleić niż na asfalcie mieć stres.
I jeszcze jedna sprawa. Zawsze trzeba pamiętać jakie gumy ma się założone
Masmo pisze:A co do AT to się nie zgadzam. Wcale nie ma takiej kolosalnej różnicy miedzy AT i MT w błocie.

Chętnie bym porównał
