wyskakujący bieg reduktora

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Dyzek
 
 
Posty: 269
Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:37 pm
Lokalizacja: Wrocław

wyskakujący bieg reduktora

Post autor: Dyzek » pn sty 14, 2008 8:05 pm

Witam wszystkich
troszke poszukałem, ale takiego problemu nie znalazłem
wszystko działa ok poza przełożeniem reduktora (2H, 4H, N) działa superowo, ale gdy włącze reduktor i dostanie obciążenia to wyskakuje na luz, co to może być??
:cry: pozdrowionko
Pajerko '94, 2.8 Td, Suzi Samurai 1.3
gg 1058986

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn sty 14, 2008 8:31 pm

wygięta łata, słaba poduszka, zły drążek od reduktora(jeśli był red zmieniany)... było

Przy dużym obciążeniu drążek wali o budę i wyrzuca napęd
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

djbigos

Post autor: djbigos » pn sty 14, 2008 8:42 pm

Adam.Ż pisze:... było...
ale nie zapominaj ze funkcji "szukaj" nie wszyscy znaja :wink:
Ja zanim sie zalogowalem to przeczytalem ok 40 tematow z dzialu suzuki

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn sty 14, 2008 8:45 pm

Ja chyba wszystkie przeczytałem :wink:

Dlatego napisałem co może być
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
pepekk
 
 
Posty: 168
Rejestracja: pn cze 04, 2007 9:34 pm
Lokalizacja: Kielce/Rzeszów

Post autor: pepekk » wt sty 15, 2008 10:14 am

to ja podpowiem co zrobilem u siebie z tym samym problemem. Metoda niekoniecznie poprawna ale skuteczna.
Musisz wyciąć dziurę tak ze 3 cm w przód i 2 na boki w otworze w karoseri przez który wchodzi drązek od reduktora (oczywisce prawy gorny rog) , obciąć tez kawalek tej ramki co trzyma gume w tym samym miejscu i bedzie git. młotek i przecinak wystarczą
Czas roboty jakies 5 min. Dziala skutecznie juz ok 2 miechy. A przedtem to mnie h.j chcial strzelic jak na kazdym wyboju wyskakiwal reduktor.
Był samurai 86` , będzie jimny

Awatar użytkownika
Dyzek
 
 
Posty: 269
Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:37 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dyzek » wt sty 15, 2008 1:51 pm

pepekk pisze: A przedtem to mnie h.j chcial strzelic jak na kazdym wyboju wyskakiwal reduktor.
HIHI, mam podobny objaw :lol:
w weekend wezme sie do roboty, dzieki bardzo :)2
Pajerko '94, 2.8 Td, Suzi Samurai 1.3
gg 1058986

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » wt sty 15, 2008 5:04 pm

ja bym radził najpierw sprawdzić poduszki i łapę :wink:
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Dyzek
 
 
Posty: 269
Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:37 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dyzek » wt sty 15, 2008 5:28 pm

Adam.Ż pisze:ja bym radził najpierw sprawdzić poduszki i łapę :wink:
Sprawdzone, niestety dobre :roll:
Pajerko '94, 2.8 Td, Suzi Samurai 1.3
gg 1058986

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » wt sty 15, 2008 5:40 pm

to jeszcze może być inny drążek. Są co najmniej 2 trochę się od siebie różniące
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Żółty Wojtek
Posty: 302
Rejestracja: wt maja 10, 2005 4:23 pm
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Żółty Wojtek » wt sty 15, 2008 7:40 pm

Miałem coś podobnego, ale w moi wypadku wystarczyło rozciągnąc troche spręzynke od kulki blokującej 4L.
Zabieg 5-cio minutowy.

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Salata123 » wt sty 15, 2008 7:46 pm

w manualu sa podane wymiary tej sprężynki :) tzn długość
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
GreatOlo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: pt mar 02, 2007 11:59 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: GreatOlo » wt sty 15, 2008 11:07 pm

najpierw trzeba sprawdzic czy guma (mieszek) jest dobrze zalozony;) a pozniej szukac gdzies glebiej;)

Awatar użytkownika
Danio BB
Posty: 367
Rejestracja: pn gru 03, 2007 12:02 am
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Danio BB » wt sty 15, 2008 11:35 pm

Można też sprawdzić odległość od wykroju budy w pozycji 4H i jak jest dużo większa niż przy 4L to lekko wygiąć lewarek.(po wyjęciu,w imadle a nie na aucie.. :)21 )

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Salata123 » śr sty 16, 2008 12:26 am

może wypadać jak nie ma już łożysk.
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » śr sty 16, 2008 2:21 pm

może też wypadać od zbyt długiego korka spustowego jeśli nie oryginalny :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Dyzek
 
 
Posty: 269
Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:37 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dyzek » śr sty 16, 2008 3:38 pm

wiec mam troszke do sprawdzenia :x
a ma ktoś instrukcje obsługi lub napraw zeskanowane ?? to w weekend bym rozebrał całość i posprawdzał wszystko.
Pajerko '94, 2.8 Td, Suzi Samurai 1.3
gg 1058986

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości