Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Dyzek
-

- Posty: 269
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:37 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Dyzek » pn sty 14, 2008 8:05 pm
Witam wszystkich
troszke poszukałem, ale takiego problemu nie znalazłem
wszystko działa ok poza przełożeniem reduktora (2H, 4H, N) działa superowo, ale gdy włącze reduktor i dostanie obciążenia to wyskakuje na luz, co to może być??

pozdrowionko
Pajerko '94, 2.8 Td, Suzi Samurai 1.3
gg 1058986
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » pn sty 14, 2008 8:31 pm
wygięta łata, słaba poduszka, zły drążek od reduktora(jeśli był red zmieniany)... było
Przy dużym obciążeniu drążek wali o budę i wyrzuca napęd
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
djbigos
Post
autor: djbigos » pn sty 14, 2008 8:42 pm
Adam.Ż pisze:... było...
ale nie zapominaj ze funkcji "szukaj" nie wszyscy znaja

Ja zanim sie zalogowalem to przeczytalem ok 40 tematow z dzialu suzuki
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » pn sty 14, 2008 8:45 pm
Ja chyba wszystkie przeczytałem
Dlatego napisałem co może być
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
pepekk
-

- Posty: 168
- Rejestracja: pn cze 04, 2007 9:34 pm
- Lokalizacja: Kielce/Rzeszów
Post
autor: pepekk » wt sty 15, 2008 10:14 am
to ja podpowiem co zrobilem u siebie z tym samym problemem. Metoda niekoniecznie poprawna ale skuteczna.
Musisz wyciąć dziurę tak ze 3 cm w przód i 2 na boki w otworze w karoseri przez który wchodzi drązek od reduktora (oczywisce prawy gorny rog) , obciąć tez kawalek tej ramki co trzyma gume w tym samym miejscu i bedzie git. młotek i przecinak wystarczą
Czas roboty jakies 5 min. Dziala skutecznie juz ok 2 miechy. A przedtem to mnie h.j chcial strzelic jak na kazdym wyboju wyskakiwal reduktor.
Był samurai 86` , będzie jimny
-
Dyzek
-

- Posty: 269
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:37 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Dyzek » wt sty 15, 2008 1:51 pm
pepekk pisze: A przedtem to mnie h.j chcial strzelic jak na kazdym wyboju wyskakiwal reduktor.
HIHI, mam podobny objaw
w weekend wezme sie do roboty, dzieki bardzo

Pajerko '94, 2.8 Td, Suzi Samurai 1.3
gg 1058986
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » wt sty 15, 2008 5:04 pm
ja bym radził najpierw sprawdzić poduszki i łapę

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Dyzek
-

- Posty: 269
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:37 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Dyzek » wt sty 15, 2008 5:28 pm
Adam.Ż pisze:ja bym radził najpierw sprawdzić poduszki i łapę

Sprawdzone, niestety dobre

Pajerko '94, 2.8 Td, Suzi Samurai 1.3
gg 1058986
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » wt sty 15, 2008 5:40 pm
to jeszcze może być inny drążek. Są co najmniej 2 trochę się od siebie różniące
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Żółty Wojtek

- Posty: 302
- Rejestracja: wt maja 10, 2005 4:23 pm
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Post
autor: Żółty Wojtek » wt sty 15, 2008 7:40 pm
Miałem coś podobnego, ale w moi wypadku wystarczyło rozciągnąc troche spręzynke od kulki blokującej 4L.
Zabieg 5-cio minutowy.
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » wt sty 15, 2008 7:46 pm
w manualu sa podane wymiary tej sprężynki

tzn długość
-
GreatOlo
- jestem tu nowy...

- Posty: 57
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 11:59 pm
- Lokalizacja: Olsztyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: GreatOlo » wt sty 15, 2008 11:07 pm
najpierw trzeba sprawdzic czy guma (mieszek) jest dobrze zalozony;) a pozniej szukac gdzies glebiej;)
-
Danio BB

- Posty: 367
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 12:02 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Danio BB » wt sty 15, 2008 11:35 pm
Można też sprawdzić odległość od wykroju budy w pozycji 4H i jak jest dużo większa niż przy 4L to lekko wygiąć lewarek.(po wyjęciu,w imadle a nie na aucie..

)
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » śr sty 16, 2008 12:26 am
może wypadać jak nie ma już łożysk.
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » śr sty 16, 2008 2:21 pm
może też wypadać od zbyt długiego korka spustowego jeśli nie oryginalny

-
Dyzek
-

- Posty: 269
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:37 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Dyzek » śr sty 16, 2008 3:38 pm
wiec mam troszke do sprawdzenia
a ma ktoś instrukcje obsługi lub napraw zeskanowane

to w weekend bym rozebrał całość i posprawdzał wszystko.
Pajerko '94, 2.8 Td, Suzi Samurai 1.3
gg 1058986
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości