Jak odróżnić wizualnie reduktor z 410 od 413

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Jankes
 
 
Posty: 177
Rejestracja: pn maja 02, 2005 8:14 am
Lokalizacja: Trójmiasto

Jak odróżnić wizualnie reduktor z 410 od 413

Post autor: Jankes » wt lut 19, 2008 7:17 am

Witam jak w temacie jak odróżnić wizualnie reduktor z 410 od 413
czy w 410 zawsze był hamulec ręczny przy reduktorze ?
jakieś widoczne różnice w obudowie
Jankes GR krótki zaw trail master opony 35 cali MT tel 501 140 885 alarmgaraz@vp.pl

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » wt lut 19, 2008 10:14 am

Ciężko. Nie ma takich różnic. Ktoś mógł odkręcić hamulec i będzie dupa... Można rozróżnić tylko stary typ 410 wizualnie bo jest zaokrąglona obudowa.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Stachu-80
Posty: 1779
Rejestracja: pn lut 19, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Sławno

Post autor: Stachu-80 » wt lut 19, 2008 10:18 am

Jedyny sprawdzony sposób to liczenie przełożeń, ale to nie jest ocena wizualna o która bylo pytanie. :roll:
Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4

Awatar użytkownika
Mazur
 
 
Posty: 827
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ

Post autor: Mazur » wt lut 19, 2008 10:24 am

wizualnie idealne (410 delux i 413) ...pozostaje tylko liczenie przelożeń
biuro@partner4x4.pl 600-017290
...a wódka nie ma smakować ma sponiewierać

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » wt lut 19, 2008 4:23 pm

Mazur pisze:wizualnie idealne (410 delux i 413) ...pozostaje tylko liczenie przelożeń
flansze na wały też mają takie same?
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
MALO
 
 
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 10, 2007 7:26 pm
Lokalizacja: LUBUSKIE

Post autor: MALO » wt lut 19, 2008 6:12 pm

Witam. Czy przy reduktorze z 413 też były dostawki do hamulca ręcznego ??

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Salata123 » wt lut 19, 2008 6:30 pm

MALO pisze:Witam. Czy przy reduktorze z 413 też były dostawki do hamulca ręcznego ??
były
flansze na wały też mają takie same?
mogą byc takie same na 8 albo inne na 10
wizualnie idealne (410 delux i 413) ...pozostaje tylko liczenie przelożeń
jak kiedys miałem dwie obudowy to była na nich mała roznica - inaczej "odlana" obudowa korka zlewowego. w 410 była taka płaska a w 413 była hmm - taka studnia :)21

musiał bym fotke pokazac...
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » wt lut 19, 2008 6:36 pm

kiedyś był temat ze zdjeciami reduktorów
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Salata123 » wt lut 19, 2008 7:11 pm

pomyłka - o korek wlewowy mi chodziło

a fotki mam tylko takie - kiepsko widać ale widac :)

Obrazek
Obrazek
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Piotr Karcz
Posty: 1640
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am

Post autor: Piotr Karcz » śr lut 20, 2008 5:54 am

maristez pisze:kiedyś był temat ze zdjeciami reduktorów
Daniel link do jakiejś olenderskiej stronki wkleił, co były reduktory obfotografowane i strzałkami wskazane detale...

Awatar użytkownika
MALO
 
 
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 10, 2007 7:26 pm
Lokalizacja: LUBUSKIE

Post autor: MALO » czw lut 21, 2008 12:06 pm

Dzięki. Spróbuję porównać te korki może bedzie różnica o której mówiłeś. :lol:

Awatar użytkownika
Jankes
 
 
Posty: 177
Rejestracja: pn maja 02, 2005 8:14 am
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Jankes » sob lut 23, 2008 7:36 pm

W tym który kupiłem flanszę miały miejszy rozstaw śrób o 5mm po przekątnej może to jakiś znak ?
Jankes GR krótki zaw trail master opony 35 cali MT tel 501 140 885 alarmgaraz@vp.pl

Awatar użytkownika
Jankes
 
 
Posty: 177
Rejestracja: pn maja 02, 2005 8:14 am
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Jankes » sob lut 23, 2008 7:37 pm

jutro pojade w teren popróbować powinna być różnica mocno odczuwalna ?
Jankes GR krótki zaw trail master opony 35 cali MT tel 501 140 885 alarmgaraz@vp.pl

januszmonster
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: pn gru 31, 2007 12:12 am
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: januszmonster » sob lut 23, 2008 11:03 pm

mysle ze to wlasnie ta roznica - pozatym wymieniales opony na wieksze czy tylko reduktor

ja wymienilem reduktor i opony na wieksze ( mysle ze za duze ) i teraz w sumie nie widze roznicy ( to znaczy ze jest hehe ) ale fakt jest taki ze kola mi nie zabuksowalyu dzis na górce (bardzo GORCE) - no tak zapomnialem mam blokade i przeglo przypalilem - bez blokady po prostu jedno kolo by sie zakrecilo i juz .... sorki ZBOCZYLEM z temata ale osbiscie po wymianie stwierdzam ze chyba juz lepiej wsadzic calmini 1:4 i to bedzie roznica !!! zwlaszcza w kosztach - co najmniej dwa razy :-) ale minus bo mozna se poukrecac i nawet nie poczuć podejrzewam :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości