
drugie z możliwością skrętu

Jak zachowuje sie auto na czarnym ? jak przy dużych prędkościach? Czy nie słychać trzaskania się ich? jak z bezpieczeństwem? No i w końcu jak z wykrzyżami?
Moderator: Albert_N
gorzej jak ci zawias urwie. Wiesz jak sie głupio z mostem na pasach jeździ:)21NSS DAVX pisze:dobrze zamontowac ZAWIAS na resor w miejscu jego przykrecenia przez cybanty wtedy ładnie cały resor skreca sie
wiesz LESZEK takie patenty dobre są ale w teren i tylko teren A WYKONANIE MUSI BYC 100% zero pół środków a jeżeli ktoś chce auto w teren i na czarne i żeby tu i tu było SUPER to "takie rzeczy tylko w erze"leszek pisze:gorzej jak ci zawias urwie. Wiesz jak sie głupio z mostem na pasach jeździ:)21NSS DAVX pisze:dobrze zamontowac ZAWIAS na resor w miejscu jego przykrecenia przez cybanty wtedy ładnie cały resor skreca sie
ten patent też był trenowany działa fajnie ale na czarnym dość mocno odczuwało się prace zawiasów.
e tam zwykłe SPOA i dłuższe resory, w końcowej fazie resorakowania u siebie miałem to lepiej zrobione.młody_kon pisze:http://www.zukiworld.com/month_050104/f ... nstall.htm
było już gdzieś wcześniej... A taką zawiechę będę zakładał u siebie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości