Strona 1 z 1

Silnik SJ410 PROBLEM

: wt kwie 08, 2008 10:07 am
autor: mm25mys
Witam mam SJ 410 i założyłem już piątą uszczelkę pod głowicę . Głowica
była planowana . Efekt jest taki że uszczelka jakby się rozpuszczała od płynu chłodzącego i zaciąga płyn do 1 i 2 cylindra w wyniku czego produkuje mgłę . Spotkał się już ktoś z takim przypadkiem ? Uszczelka jest firmy TAKOMA za 30zeta w PARTNERZE . Innego producenta nie udało mi się dostać . Może uszczelki wadliwe . Silnik czterocylindrowy .

Re: Silnik SJ410 PROBLEM

: wt kwie 08, 2008 11:33 am
autor: Piotr Karcz
mm25mys pisze:uszczelkę pod głowicę (..) firmy TAKOMA za 30zeta.
:o

Pod pokrywę klawiatury są droższe dobrej jakości :roll:

5 razy tej samej firmy zakładałeś?

: wt kwie 08, 2008 5:10 pm
autor: MALO
Poszukaj uszczelki dobrej jakości. Za dużo więcej niż 30 zł. :wink:

: wt kwie 08, 2008 8:35 pm
autor: Danio BB
Sprawdź powierzchnię bloku silnika. Albo od razu oddaj do planowania blok i głowicę.
Niestety wiąże się to z rozbiórką silnika na czynniki pierwsze.

: wt kwie 08, 2008 9:27 pm
autor: barney
@mm25mys zrób tak jak pisze @Danio BB daj blok do planowania i kup droższą tzn. lepszą uszczelkę, sam kiedyś tak miałem w moim sj410

Re: Silnik SJ410 PROBLEM

: śr kwie 09, 2008 11:30 am
autor: RomeKKK
mm25mys pisze:Witam mam SJ 410 i założyłem już piątą uszczelkę pod głowicę . Głowica
była planowana . Efekt jest taki że uszczelka jakby się rozpuszczała od płynu chłodzącego i zaciąga płyn do 1 i 2 cylindra w wyniku czego produkuje mgłę . Spotkał się już ktoś z takim przypadkiem ? Uszczelka jest firmy TAKOMA za 30zeta w PARTNERZE . Innego producenta nie udało mi się dostać . Może uszczelki wadliwe . Silnik czterocylindrowy .
A jakie przebiegi miał kolega między kolejnymi zmianami uszczelki ?

: śr kwie 09, 2008 11:16 pm
autor: mm25mys
WYTRZYMYWAŁO OKOŁO 1000 KM .
Mam już dość tego silnika . Jaki silnik ze skrzynią proponujecie założyć za wyjątkiem 1.3 oryginał bo na allegro już powariowali z tymi cenami . Mam na myśli polonez diesel , polonez rover , sierra 1.8 , bmw 1.8

: czw kwie 10, 2008 3:06 am
autor: Piotr Karcz
mm25mys pisze:WYTRZYMYWAŁO OKOŁO 1000 KM .
To po drugiej naprawie trzeba było zmienic warsztat :roll:

Ja wstawiałem swojemu SJ-towi z '87 roku przez 70 tyś. km i nie wiem do dziś jak głowica wygląda :wink:

Sprawdź w normalnym warsztacie blok i głowicę, załatw uszczelkę za 100 ...

: czw kwie 10, 2008 7:31 pm
autor: mm25mys
Już nie trzeba problem się sam załatwił . Zatarłem motor chwyciło tłoki i po problemie .