Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » ndz kwie 20, 2008 11:27 am
Witam
Mam pytanie czy ktoś w Polsce posiada taki zestaw w swoim samuraiku ,jak on sie sprawuje i jak z wytrzymałościa w polskich warunkach .
Link do zawieszenia :
http://tiny.pl/nqnx
Dzięki za wszelkie sugestie.

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
K260 Inowrocław

- Posty: 761
- Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
- Lokalizacja: Inowrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: K260 Inowrocław » ndz kwie 20, 2008 1:20 pm
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka

-
misiu

- Posty: 599
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:29 pm
- Lokalizacja: Gąbin / Płock
Post
autor: misiu » ndz kwie 20, 2008 2:51 pm
Michał i jak dowiedziales sie czegos? Tez jestem zainteresowany w najblizszym czasie.
-
Karson
-

- Posty: 5043
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
- Lokalizacja: Bilcza
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Karson » ndz kwie 20, 2008 3:30 pm
tu oryginalna strona z kompletami:
http://www.rocky-road.com/coil.html
Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie Samuraj z takim zawieszeniem...

Dowiedziałeś się Michał coś?
-
qqba
-

- Posty: 203
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 10:12 pm
- Lokalizacja: Szwecja
Post
autor: qqba » ndz kwie 20, 2008 9:14 pm
Musisz uważać na te sety z Usa.
Mam od Yj i się męczyłem przy składaniu szajsu

Błoto wciąga.
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » ndz kwie 20, 2008 9:34 pm
Dzwoniłem ,on nic nie wie bo mu kolega sciagał z usa.

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » ndz kwie 20, 2008 9:37 pm
Co do zawieszenia od YJ'ta to ja mam już go dość ,niedawno kupiłem nowe reory i już ich niema właściwie (usiadły) ,wiem jaka jest strona producenta rano napisałem do nich maila ale jeszcze nie mam odpowiedzi , doczytałem sie że moga dać twardsze sprężyny co w moim (silnik 2.0i) przypadku by sie przydało

,zestaw wyglada zachecająco a cena nie wysoka przy obecnym kursie $
Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
misiu

- Posty: 599
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:29 pm
- Lokalizacja: Gąbin / Płock
Post
autor: misiu » ndz kwie 20, 2008 9:38 pm

przeciez jezdzi tym samurajem
pytales o prace tego zawiasu?
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » ndz kwie 20, 2008 9:41 pm
misiu pisze:
przeciez jezdzi tym samurajem
pytales o prace tego zawiasu?
Nie, mnie interesowały inne rzeczy niż praca ,bo ona jest dobra(rozmawiałem z kolega z usa) ,raczej nie jeździ bo zbudował właściwie to pomnik który sprzedaje.
Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
misio

- Posty: 690
- Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: misio » ndz kwie 20, 2008 10:06 pm
a nie lepiej własną wydumke na springach zbudować niż dedykowany zestaw?
jak będe miał chwilę czasu to się zabiorę do tego, przynajmniej przód na springach zrobię, tył jeszcze trochę poczeka...
P.S pewnie za jakiś rok będe miał chwile czasu

Suzuki sj413 `85 nie motane

-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » ndz kwie 20, 2008 10:08 pm
może i lepiej ale wiele taniej nie wyjdzie 1000zł to same 4 wachacze + nowe tuleje do nich + spreżyny+zrobienie panhard'ów + robocizna. jeżeli bedzie to kosztowało w polsce wiecej niż 4000zł to będe sam motał.

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
misio

- Posty: 690
- Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: misio » ndz kwie 20, 2008 10:09 pm
nikt nie mówi, że ma być taniej...
może być lepiej, bo zawias robisz typowo pod siebie, a nie pod założenia jakie nałożył producent danego kitu...
Suzuki sj413 `85 nie motane

-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » ndz kwie 20, 2008 10:13 pm
misio pisze:nikt nie mówi, że ma być taniej...
może być lepiej, bo zawias robisz typowo pod siebie, a nie pod założenia jakie nałożył producent danego kitu...
Tak ale... ten kit jest już policzony dostajesz do niego instrukcje i wszystko sam spawasz. a tak to przeba liczyć dobierać itp. wszystko jest do zrobienia ale skoro jest całe zawieszenie to po co robić samemu(chyba że dla satysfakcji

) ,jakie by nie było to zawieszenie z usa bedzie lepsze od resorów

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
misio

- Posty: 690
- Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: misio » ndz kwie 20, 2008 10:17 pm
w sumie tak
i tak pewnie będę motał własną wydumkę

Suzuki sj413 `85 nie motane

-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » ndz kwie 20, 2008 10:23 pm
misio pisze:w sumie tak
i tak pewnie będę motał własną wydumkę

Jeśli zawieszenie z usa okaże sie zbyt drogie to ja też bede motał swoje. ale myślałem że może w polsce ktoś to ma

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
mm25mys
- jestem tu nowy...

- Posty: 83
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 11:01 am
- Lokalizacja: Mysłowice
Post
autor: mm25mys » pn kwie 21, 2008 1:31 am
a jak jest rozwiązany tylni wał . przy takiej wysokości auta powinno już go wyrwać . chyba że jest na podwójnym krzyżaku . ale i tak pewnie wibracje są nieziemskie .
jak ktoś będzie robił springi to niech pamięta o wałach .
I o co w tym wszystkim chodzi?
tel 518-554-198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości