CALMINI LIMITED SLIP DIFFERENTIAL UNIT
Moderator: Albert_N
CALMINI LIMITED SLIP DIFFERENTIAL UNIT
Pytanie czy to jest blokada wiskotyczna czy może coś innego? Kto ma i jak sie to sprawuje?
Samurai - seria
- na serio 
Pacierza i piwa nie odmawiam!


Pacierza i piwa nie odmawiam!
mozliwe ze masz racje ale jedziłem z takim lsd i bardzo miło to wspominam tylko miałem w przednim moscie mozna swobodnie ostro wchodzic w zakrety bez utraty kontroli itpAdamo pisze:Moim zdaniem szkoda kasy. Nie jest to blokada 100% więc jak złapiesz wykrzyż to nie pojedziesz dalejoblesnik pisze:Szkoda wydawać kasę?

gg 6157522
- romaniec tomasz
- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 14, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: koszalin
kolego rozumiem ze ta blokada na przodzie nie jest jakimszabojstwem dla rak, nie lamie rak jak kolo jedno na skreconych cos nagle zlapie.
chcialem takie cos zamowic na przod ale kilka osob mi odradzalo.
rozumiem ze bez wspomy da sie kierownica krecic?
chcialem takie cos zamowic na przod ale kilka osob mi odradzalo.
rozumiem ze bez wspomy da sie kierownica krecic?
pozdrawiam wszystkich off road-owiczów (509564911)
LockRight to jest mechanizm luzujący, który przez 90% czasu jest zapięty i rozpina się na zakrętach na twardym - wynika to przez "napędzanie" kosza satelitów przez półoś, a nie przez wał napędowy...
Na przodzie nie wytrzymają oryginalne przeguby i będzie bardzo ciężko skręcać kierownicą.
Na przodzie nie wytrzymają oryginalne przeguby i będzie bardzo ciężko skręcać kierownicą.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
- romaniec tomasz
- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 14, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: koszalin
To LSD to fabryczne suzukowe zdaje się jest.. Calmini ino sprzedaje..
LR i LSD konstrukcję mają całkowicie różną, ale do pewnego stopnia działają tak samo.. Różnica polega na tym, że praca LR jest zależna tylko od różnicy przyczepności kół na osi a praca LSD jeszcze dodatkowo od momentu obrotowego dostarczanego przez silnik. Jak chcesz to mogę bardziej szczegółowo wytłumaczyć..
LR i LSD konstrukcję mają całkowicie różną, ale do pewnego stopnia działają tak samo.. Różnica polega na tym, że praca LR jest zależna tylko od różnicy przyczepności kół na osi a praca LSD jeszcze dodatkowo od momentu obrotowego dostarczanego przez silnik. Jak chcesz to mogę bardziej szczegółowo wytłumaczyć..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
romaniec tomasz pisze:witaj adamie to ze lockright tak ma to wiem a czy lsd tak samo dziala? wydawalo mi sie ze sa to roznie dzialajace blokady calminiego.
lsd to zupełnie co innego, ale kolega Harley pytał o LockRighta...
Z lsd osobiście nie miałem styczności więc nie mogę się wypowiedzieć
to jest takie pi razy drzwi - ile się jeździ po szutrach, po prostej na czarnym i po terenie gdzie LR jest cały czas zapięty nawet na zakrętach, a ile po zakrętach na czarnym...maristez pisze:jak to obliczyłeś?
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
ja mysle ze to bedzie 1 albo jeszcze mniej procenta.Adam.Ż pisze:
to jest takie pi razy drzwi - ile się jeździ po szutrach, po prostej na czarnym i po terenie gdzie LR jest cały czas zapięty nawet na zakrętach, a ile po zakrętach na czarnym...maristez pisze:jak to obliczyłeś?
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
a ma ktos patent jak to LSD realnie kupic???
chce, jestem zdecydowany na 100 %, jak ktos wie gdzie lezy albo ma ktos plan przytargania to chetnie sie podlacze
jak dotychczas mi sie nie udalo i juz zrezygnowalem z prob
jrednak jesli by bylo bardzo chetnie kupie
chce, jestem zdecydowany na 100 %, jak ktos wie gdzie lezy albo ma ktos plan przytargania to chetnie sie podlacze
jak dotychczas mi sie nie udalo i juz zrezygnowalem z prob
jrednak jesli by bylo bardzo chetnie kupie
Pozdr
Arrtur
(GR89), (Cherokee96), (Sportage 99), (Samurai 0 ), Nissan d 22 i Fiat Fullback
Arrtur
(GR89), (Cherokee96), (Sportage 99), (Samurai 0 ), Nissan d 22 i Fiat Fullback
I nikt jeszcze nie wspomniał, że to się dość szybko w terenie zużywa?
LSD w terenie gdzie są duże wykrzyże robi tylko nieznacznie lepiej od otwartego dyfra, na ogół i tak nie wystarczy momentu żeby wyjechać. Co innego w płaskim błocie, szutrze itd.
Pragnę tylko przypomnieć, że wynaleziono to do samochodów sportowych żeby im koła nie buksowały na starcie, a nie do terenówek. Bo niestety, ale moment transmitowany na koło o lepszej przyczepności jest proporcjonalny do tej gorszej przyczepności. Czyli przy kole w powietrzu jest mizerny.
Dodajmy do tego pewne drobne upierdliwości o których trzeba pamiętać- koła muszą być idealnie równe, inaczej szybko umrze, trzeba stosować trochę droższy olej (ew. dodatek), zmieniać go częściej (lubi się przypalać), w zakrętach zimą pomaga kierowcom doświadczonym, ale nieobeznanym z tym typem jazdy przeszkadza.

LSD w terenie gdzie są duże wykrzyże robi tylko nieznacznie lepiej od otwartego dyfra, na ogół i tak nie wystarczy momentu żeby wyjechać. Co innego w płaskim błocie, szutrze itd.
Pragnę tylko przypomnieć, że wynaleziono to do samochodów sportowych żeby im koła nie buksowały na starcie, a nie do terenówek. Bo niestety, ale moment transmitowany na koło o lepszej przyczepności jest proporcjonalny do tej gorszej przyczepności. Czyli przy kole w powietrzu jest mizerny.

Dodajmy do tego pewne drobne upierdliwości o których trzeba pamiętać- koła muszą być idealnie równe, inaczej szybko umrze, trzeba stosować trochę droższy olej (ew. dodatek), zmieniać go częściej (lubi się przypalać), w zakrętach zimą pomaga kierowcom doświadczonym, ale nieobeznanym z tym typem jazdy przeszkadza.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości