Jimny w wersji rally

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Mumin69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: śr gru 10, 2008 3:44 pm
Lokalizacja: Małopolska

Jimny w wersji rally

Post autor: Mumin69 » śr gru 10, 2008 8:22 pm

Witam!

Czy ktoś już z was przerabiał temat przystosowania Jimnego do rajdów szybkościowych w klasie T2 lub do szybkościówki ale bez zmiany silnika,mostów?Nosze się powoli z takim pomysłem ale jakoś w googole milczą i nic nie mogę znalezć.Jak ma ktoś pomysły jakie zawieszenie i czy reduktor z samuraia tysiączki może by zmotał?Na tegorocznych eliminacjach H4x4 w klasie amatorskiej zajął 2gie miejsce Jimny.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » śr gru 10, 2008 8:40 pm

Do T2 nie da rady - nie ma homologacji. Zapomnij rowniez w klasie T2 o wymianie reduktora itp. pomyslach.
Do T1 mozna prawie wszystko, wiec i jimnika by sie dalo, niemniej jednak bedzie to zawsze krotkie i waskie, a wiec niestabilne i trudne w prowadzeniu przy wiekszych predkosciach....
Poczytaj moze regulaminy na stronie FIA lub PZMot.

Mumin69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: śr gru 10, 2008 3:44 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Mumin69 » śr gru 10, 2008 8:44 pm

A może jakby go przystosował do reglaminu H4x4 w klasie amatorskiej?czyli silnik, reduktor i mosty nietknięte?
Do t2 to faktycznie troszke za mały jest.I tutaj właśnie ma dylemat.Czy przerabiać go całkowicie do t2?czy przystosować go do h4?

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » śr gru 10, 2008 8:47 pm

Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » śr gru 10, 2008 8:55 pm

Albert_N pisze:to widziales ?
http://daniels.lumena.com/suzuki/
czyli to:
http://daniels.lumena.com/suzuki/Jimny_ ... lonski.htm

;)

Albert, jak Twój "olive warrior" ? :)21

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » śr gru 10, 2008 9:01 pm

zle mie sie zlinkowalo :)21
no ten, tego, postep prac nieco przyhamowal, robie zawieszenie :oops:
silnik uruchomiony, hamulce zrobione, ale czasu malo zeby dokonczyc...
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Mumin69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: śr gru 10, 2008 3:44 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Mumin69 » śr gru 10, 2008 9:09 pm

Widziałem :)2 Szkoda tylko ze mało fotek i mało konkretów ale zawsze coś.

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » śr gru 10, 2008 9:46 pm

Mumin69 pisze:A może jakby go przystosował do reglaminu H4x4 w klasie amatorskiej?czyli silnik, reduktor i mosty nietknięte?
Do t2 to faktycznie troszke za mały jest.I tutaj właśnie ma dylemat.Czy przerabiać go całkowicie do t2?czy przystosować go do h4?
Ale caly czas piszesz o T2, a do T2 go nie zrobisz, przyjmij to do wiadomosci...
H4 to inna sprawa, tam moze wygrac seryjne auto w miare nieumeczone, czyli niezawodne. Ale co bedzie z H4x4 w przyszlym roku to tylko Gryszczuk wie...

Mumin69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: śr gru 10, 2008 3:44 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Mumin69 » śr gru 10, 2008 9:46 pm

Fakt...pomyłka myslalem o t1

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » czw gru 11, 2008 12:16 pm

Moj serdeczny przyjaciel ma w jamniczku :

- reduktor 410 (chociaz podobniesz sporo rzezby)
- wchacze na uniballach by trasek
- zawias OME
- kolektor dolotowy Calmini
- wydech ala'clamini


To to looto :)2
pieknie sie tym jezdzi po prostu pieknie
no i są wyniki...co prawda tylko amatorskie rajdy... ale w tym sezonie z pudła nie schodził...a w wiekszosci pierwszy plac :)2

Awatar użytkownika
AsQa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 7:56 pm
Lokalizacja: kątownia
Kontaktowanie:

Post autor: AsQa » czw gru 11, 2008 1:04 pm

Elo elo
Drogi Scibo male sprostwanie, Carlos ma w jamniku
Kolektor wydechowy calmini a zawias to springi trail master z amortyzatorami 4Tshocks ze zmienną charakterystyką .
Generalnie zapitala fajowo.
Bede motała x-90:)

http://www.suzukownia.pl

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » czw gru 11, 2008 1:32 pm

AsQa pisze:Elo elo
Drogi Scibo male sprostwanie, Carlos ma w jamniku
Kolektor wydechowy calmini a zawias to springi trail master z amortyzatorami 4Tshocks ze zmienną charakterystyką .
Generalnie zapitala fajowo.
a skad ty wiesz ze ja o karolinie mowie
:)21

spoko rano jeszcze na kacu bylem :roll:

Mumin69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: śr gru 10, 2008 3:44 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Mumin69 » czw gru 11, 2008 1:52 pm

A co powiecie na Pajero 3.0V6 w manualu ?Może to autko lepiej przygotować do klasy T1 lub T2?Jeśli ktoś w ogole przerabiał temat to prosze o porade co robić.Czy motnać Suzuki które bedzie zdecydowanie tańsze czy spróbować Pajero z roczków 1992-1995?

Awatar użytkownika
trasek
 
 
Posty: 230
Rejestracja: pn wrz 08, 2003 6:31 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: trasek » czw gru 11, 2008 10:11 pm

Mumin69 pisze:A co powiecie na Pajero 3.0V6 w manualu ?Może to autko lepiej przygotować do klasy T1 lub T2?Jeśli ktoś w ogole przerabiał temat to prosze o porade co robić.Czy motnać Suzuki które bedzie zdecydowanie tańsze czy spróbować Pajero z roczków 1992-1995?
Wszystko zależy od budżetu :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość