Jimny w wersji rally
Moderator: Albert_N
Jimny w wersji rally
Witam!
Czy ktoś już z was przerabiał temat przystosowania Jimnego do rajdów szybkościowych w klasie T2 lub do szybkościówki ale bez zmiany silnika,mostów?Nosze się powoli z takim pomysłem ale jakoś w googole milczą i nic nie mogę znalezć.Jak ma ktoś pomysły jakie zawieszenie i czy reduktor z samuraia tysiączki może by zmotał?Na tegorocznych eliminacjach H4x4 w klasie amatorskiej zajął 2gie miejsce Jimny.
Pozdrawiam
Czy ktoś już z was przerabiał temat przystosowania Jimnego do rajdów szybkościowych w klasie T2 lub do szybkościówki ale bez zmiany silnika,mostów?Nosze się powoli z takim pomysłem ale jakoś w googole milczą i nic nie mogę znalezć.Jak ma ktoś pomysły jakie zawieszenie i czy reduktor z samuraia tysiączki może by zmotał?Na tegorocznych eliminacjach H4x4 w klasie amatorskiej zajął 2gie miejsce Jimny.
Pozdrawiam
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Do T2 nie da rady - nie ma homologacji. Zapomnij rowniez w klasie T2 o wymianie reduktora itp. pomyslach.
Do T1 mozna prawie wszystko, wiec i jimnika by sie dalo, niemniej jednak bedzie to zawsze krotkie i waskie, a wiec niestabilne i trudne w prowadzeniu przy wiekszych predkosciach....
Poczytaj moze regulaminy na stronie FIA lub PZMot.
Do T1 mozna prawie wszystko, wiec i jimnika by sie dalo, niemniej jednak bedzie to zawsze krotkie i waskie, a wiec niestabilne i trudne w prowadzeniu przy wiekszych predkosciach....
Poczytaj moze regulaminy na stronie FIA lub PZMot.
to widziales ?
http://daniels.lumena.com/suzuki/
http://daniels.lumena.com/suzuki/
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
czyli to:Albert_N pisze:to widziales ?
http://daniels.lumena.com/suzuki/
http://daniels.lumena.com/suzuki/Jimny_ ... lonski.htm

Albert, jak Twój "olive warrior" ?

- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Ale caly czas piszesz o T2, a do T2 go nie zrobisz, przyjmij to do wiadomosci...Mumin69 pisze:A może jakby go przystosował do reglaminu H4x4 w klasie amatorskiej?czyli silnik, reduktor i mosty nietknięte?
Do t2 to faktycznie troszke za mały jest.I tutaj właśnie ma dylemat.Czy przerabiać go całkowicie do t2?czy przystosować go do h4?
H4 to inna sprawa, tam moze wygrac seryjne auto w miare nieumeczone, czyli niezawodne. Ale co bedzie z H4x4 w przyszlym roku to tylko Gryszczuk wie...
Moj serdeczny przyjaciel ma w jamniczku :
- reduktor 410 (chociaz podobniesz sporo rzezby)
- wchacze na uniballach by trasek
- zawias OME
- kolektor dolotowy Calmini
- wydech ala'clamini
To to looto
pieknie sie tym jezdzi po prostu pieknie
no i są wyniki...co prawda tylko amatorskie rajdy... ale w tym sezonie z pudła nie schodził...a w wiekszosci pierwszy plac
- reduktor 410 (chociaz podobniesz sporo rzezby)
- wchacze na uniballach by trasek
- zawias OME
- kolektor dolotowy Calmini
- wydech ala'clamini
To to looto

pieknie sie tym jezdzi po prostu pieknie
no i są wyniki...co prawda tylko amatorskie rajdy... ale w tym sezonie z pudła nie schodził...a w wiekszosci pierwszy plac

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość