Rozrząd Suzuki Grand Vitara
Moderator: Albert_N
Rozrząd Suzuki Grand Vitara
Posiadam Suzuki Grand Vitara wersje 3 drzwiowa z 2004 roku silniki 2,0 turbo diesel, i mam zapytanie co do tego silnika
jest to silnik z dolotem powietrza na masce, jak odkręcę korek wlewu oleju do silnika to widać łańcuszek i mam pytanie czy rozrząd jest na łańcuszku czy na pasku, jeżeli na pasku to co ile kilometrów trzeba wymieni paszek.
Nie gniewajcie się ale jestem nowicjuszem w posiadaniu Suzuki, bo mam ją zaledwie od tygodnia.
Pozdrawiam.
jest to silnik z dolotem powietrza na masce, jak odkręcę korek wlewu oleju do silnika to widać łańcuszek i mam pytanie czy rozrząd jest na łańcuszku czy na pasku, jeżeli na pasku to co ile kilometrów trzeba wymieni paszek.
Nie gniewajcie się ale jestem nowicjuszem w posiadaniu Suzuki, bo mam ją zaledwie od tygodnia.
Pozdrawiam.
Re: Rozrząd Suzuki Grand Vitara
Witam,mam też GV z tym samym silnikiem,rozrząd jest u mnie na pasek.Gość w servisie powiedział mi że były też wersje na łańcuch.Pierwszy raz czyli od nowości pasek wymienia się po 120 000km.Potem już częściej?Jak masz na łańcuch to bez obaw aż będzie go słychać.
GV 2.0HDI.5d+A/T235/70R16GY Wrangler. Zawiecha OME
Jazda w terenie ma podstawową zaletę-brak korków!
Jazda w terenie ma podstawową zaletę-brak korków!
Co masz na myśli aż będzie go słychać
?
Bom sam mam łańcuch i 170tys. mi strzeliło(przebiegu znaczy się
) i nie wiem czy to już
czy jeszcze nie.
Orientuje się ktoś z Was może ile tenże łańcuch kosztuje w Polsce bo nic nie mogę znaleźć na necie??

Bom sam mam łańcuch i 170tys. mi strzeliło(przebiegu znaczy się

Orientuje się ktoś z Was może ile tenże łańcuch kosztuje w Polsce bo nic nie mogę znaleźć na necie??
Zdjęcia , zdjęcia , zdjęcia
ja mam GV 2005 2.0 Hdi i mam pasek. Według zaleceń PSA powinno się go wymieniać co 120 tys lub 5 lat
Co do tego jak sprawdzić jeśli jest pasek to z przodu silnika tu gdzie jest pasek linowy obvudowa musi być plastikowa jeśli łańcuch to jest metalowa