Krzywa rama? Jeśli tak to co?

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
PrzemoCK
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Krzywa rama? Jeśli tak to co?

Post autor: PrzemoCK » ndz sie 30, 2009 8:43 pm

Witam, jestem laik, dałem się namówić na samuraja ale to nie ważne, mam i już. Mój mechanik, który mi robił płyny, filtry, i inne wymiany mat. eksploatacyjnych stwierdził, że wg niego coś auto jest krzywe - wygląda na to, że to rama leci. Od początku też to widzialem, ale jak to laik nie przejąłem się. Teraz jednak zastanawiam się, czy nie trafiłem jakiegoś strupa i czy takie skrzywienie nie doprowadzi do jakiś kłopotów w eksploatacji, generalnie - jak sądzicie czego mogę się w związku z tym spodziewać...a jeśli nie rama to co to może być i czy w ogóle sobie tym d. zawracać? Dodam, że zamierzam jeździć na max możliwości jakie daje samuraj no i moje pseudoumiejętności, które mam nadzieję rozwijać. Pozdrawiam

Obrazek
Obrazek
Jak nie off-road, to off-topic

Awatar użytkownika
KSikorski

Re: Krzywa rama? Jeśli tak to co?

Post autor: KSikorski » ndz sie 30, 2009 10:44 pm

Na pierwszym zdjęciu wygląda to tak, jak byś miał czteroślada. Skrzywienie ramy to praktycznie rzecz nienaprawialna. Można tylko wymienić ramę. Jak chcesz, to wiem kto ma do sprzedania ładnie zrobioną ramę, przygotowaną już pod sprężyny :-)
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21

Awatar użytkownika
N2O

Post autor: N2O » ndz sie 30, 2009 10:50 pm

Najpierw obejrzyj dokładnie mocowania resorów. Może tam coś jest nie tak.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
PI7er

Post autor: PI7er » ndz sie 30, 2009 10:51 pm