
Prosze za to teraz podpowiedziec jakie sa za i przeciw swap-a do vitary '89 na wlasnie ten silnik. Z gory dziekuje za posty gdyz stoje wlasnie przed decyzja bo oryg. 1.6 8v wyzianal ducha ,a kiedys jeszcze bylo 16v:/
Moderator: Albert_N
Z tej wypowiedzi wnioskuję, że 1,6 D i 1,6 TD to różne rodzaje rzeźby... nie wydaje mi się, podstawy są takie sameMisiek Cypr pisze:VW 1.6 d jest strasznie slaby, a TD to ostra rzezba.
Lepiej 1.6 16V lub 2.0 16V od Vitary zapodac.
Jak ma byc prosty 1.6 8V
Nie kojaze zadnego nietypowego przekaznika w vitarze, tak jak nie wiem jaki problem stanowi padnieta usczelka pod glowica, jesli to 8v to 2 godziny roboty, jak 16 to troche dluzej.Janek;p pisze:Kilka miesięcy to troszkę długo;] zwłaszcza że teraz Vitarka jest zmorą moich mechaników gdy się okazało że w jednym poszła uszczelka pod głowicą ,a w 16v poszedł jakiś ważny przekaźnik który osiąga jakieś chore ceny:(
Dupa tamMisiek Cypr pisze:VW 1.6 d jest strasznie slaby, a TD to ostra rzezba.
Lepiej 1.6 16V lub 2.0 16V od Vitary zapodac.
Jak ma byc prosty 1.6 8V
Był taki silnik, tak samo 2.0V6 jeździ w Vitce i w Maździe 6 Xedos czy jakoś tak.Misiek Cypr pisze:Slusznie, podstawy te same.
W Vitce chyba jakis silnik mazdy jezdzil w orginale 2.0 TD?
Żaden silnik nie wytrzyma takiego traktowania. I na pewno gorzej zniesie je diesel z turbiną, niż wolnossący benzyniak.uszczelka eksplodowała z przegrzania silnika i zatarł się z braku oleju który wyszedł, bo musieliśmy wyjechać z wydm bo nikt by nie wydostał tego samochodu...
To znaczy padł sterownik po wjeździe w wodę? Jaki jest koszt naprawy? Sprawny sterownik można pewnie kupić za około 200pln.a 16v to elektrolityczny kondensator sterownika
Rzeźnikauto jak wspomniałem jeździło już na 1.6 16v ,1.6 8v oraz 1.3 16v z Jimny ,niestety wszystkie poległy w różny sposób
W końcu produkcji pod maskę trafiały nawet 2.0 HDI jedynego słusznego koncernuJogi4x4 pisze:Był taki silnik, tak samo 2.0V6 jeździ w Vitce i w Maździe 6 Xedos czy jakoś tak.Misiek Cypr pisze:Slusznie, podstawy te same.
W Vitce chyba jakis silnik mazdy jezdzil w orginale 2.0 TD?
Ale 1,6td jest oszczędniejszy, trochę lżejszy, kręci się wyżej, ma większą moc i nie ma problemu z klinem na wale.Jest jeszcze 1,9td montowany w golfach 3.
chyba sie mylisz silnik o ktorym piszesz pojawial sie w samuraiu ,w vitarze byl 2.0 z mazdy,nie biorac pod uwage pozniejszych hdiPIOTRek NIVA pisze:nie prościej 1.9d PSA z tego co się orientuję to w wersji td były montowane fabrycznie w Vitkach. Za wersją nieuturbioną przemawia dostępność dawców w postaci FSO Polonez.
POZDRO
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości