..zakupilem niedawno Samuraia. Niestety autko nie p[racuje na benzynbie (jest zagazowany)
Poprzedni wlaściciel zamontowal gaźnik od Pony i prawdopodobnie pompka paliwa byla montowana nowa. Wspominal coś o ...jakiejś kaszanie z pompy maluchowskiej. Orientujecie się może jakiej dllugości powinien być popychacz pompki? Pompka na krótko pompuje, ale paliwo się cofa. Czy uszkodzona jest membrana?
Gaźnik ma zaślepione kompletnie wszytkie podciśnienia.
Samochód pali ponad 35 litrów gazu po mieście i ponad 40 w terenie.
Czy macie jakieś fotki jak powinno byc wszystko popodlączane? Ew czy jest ktoś z Łodzi do kogo może móglbym podjechac i porównać jak powinno to prawidlowo wyglądać?
Będę wdzięczny za pomoc ponieważ autko dość mocno bije mnie po kieszeni...
[SJ 413 87r] Problem z pompką paliwa i gaźnikiem
Moderator: Albert_N
Re: [SJ 413 87r] Problem z pompką paliwa i gaźnikiem
Przy gazie z gaźnika korzystasz tylko z ssania do rozruchu, z przepustnicy i z ustawienia wolnych obrotow. Jesli Ci pali 35 l gazu po miescie to bym zaczal od szukania przyczyn Twoich problemow gdzie indziej, od regulacji instalacji, w układzie zapłonowym, połączeniu odmy z układem ssącym itp. Dopiero jak uzyskasz wynik w okolicy 15 l gazu po miescie to mozesz zabrac sie za regulacje gaznika. Tak bedzie prosciej. Dla przykładu kiedyś walczyłem z niestabilnymi wolnymi obrotami i w ramach różnych eksperymentów zatkałem połączenie odmy z kolektorem ssącym. Obroty się ustabilizowały ale spalanie z 9 l/100 km po mieście przeszło na 14/100.
LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza
LJ-81 jeszcze lepsza

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość