Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » śr cze 30, 2010 9:23 pm
po zapodaniu 4,16 odrazu je wydarło myśle żeby zrobić jakąś gume śrubą na wylot ponoć maluch ma takie rozwiązanie czytałem to co pisał Kostuch tylko nie wiem czy taka gumka z resora wystarczy może jakieś propozycje jak to macie zrobione

jeśli to nie tajemnica
dzięki

NO I JEST RZOPA
-
Bartex
-

- Posty: 887
- Rejestracja: czw sie 18, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: Bartex » czw lip 01, 2010 8:04 am
Aśka&Kuba pisze:po zapodaniu 4,16 odrazu je wydarło myśle żeby zrobić jakąś gume śrubą na wylot ponoć maluch ma takie rozwiązanie czytałem to co pisał Kostuch tylko nie wiem czy taka gumka z resora wystarczy może jakieś propozycje jak to macie zrobione

jeśli to nie tajemnica
dzięki

Guma twarda i do tego pod nakrętki/podkładki też plasterki gumy... a potem urwie się łapa ale to potem
Przy okazji wysokością tych nowych gum można popoprawiać trochę ustawienie reduktora.
Bartek
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » czw lip 01, 2010 8:34 am
może poprostu tą starą poduszke przewiercić

NO I JEST RZOPA
-
Bartex
-

- Posty: 887
- Rejestracja: czw sie 18, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: Bartex » czw lip 01, 2010 9:05 am
Aśka&Kuba pisze:może poprostu tą starą poduszke przewiercić


najprostrze rozwiązanie
Bartek
-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » czw lip 01, 2010 9:34 am
jak guma jest wysłużona to przewiercanie i tak g. da bo reduktor będzie latał jak stara landara.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » czw lip 01, 2010 9:47 am
guma jest spoko ale siły za duże i wydarły śruby ze środka

NO I JEST RZOPA
-
zacho
-

- Posty: 186
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 4:20 pm
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: zacho » pt lip 30, 2010 9:06 am
Ja kupiłem zamienik(ktoś na forum polecił od mocowania silnika Forda Fiesty) Są trochę wyższe wiec reduktor idzie troszke w górę. Jeszcze nie jeździłem w większym terenie wiec nie wiem jak to sie spisuje

Suzuki Samurai ofcourse

-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » pt lip 30, 2010 10:44 am
normalnie się spisuje nie ma żadnych problemów.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » pt lip 30, 2010 7:35 pm
ja tam śmigam na oryginalnych.
Może ze 4 czy 5 razy sie zerwały ale to zawsze są w skrzyni i wymienić je to 15 min roboty

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
zacho
-

- Posty: 186
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 4:20 pm
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: zacho » pt lip 30, 2010 9:30 pm
Ale masz przewiercone ? Bo mi ostatnio 2 sie urwały. A ta co była przewiercona to się trzymała ale śruba zrobiła sie w litere S
Suzuki Samurai ofcourse

-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » sob lip 31, 2010 9:00 am
nie, nic nie rzeźbione z poduszkami

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
qwai

- Posty: 645
- Rejestracja: pn lip 13, 2009 7:41 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: qwai » sob lip 31, 2010 11:39 am
ja tez mam z fiesty Rok w blotku i dalej sa jak nowe : -)
Fascynaci 4x4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości