Strona 1 z 3
4:16 z reduktorów 410 i 413
: ndz sie 08, 2010 10:12 pm
autor: szuwarek
Witam.Potrzebuje drobnej pomocy chce zrobić sobie przełożenie 4:16 , mam juz reduktor 410 i bebechy od 413 ( kiedys mi wybuchł reduktor i leżą w kartonie , nie mam pojęcia co jest co

) więc mianowicie nie wiem które koła zębate są od przełożenia terenowego i szosowego , co potrzebuje z tych dwóch reduktorów aby wyszło 4:16

? .Mile widziane zdjęcia

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: ndz sie 08, 2010 10:39 pm
autor: Salata123
Wałek wejściowy z 410
wałek środkowy z 410
wałek środkowy z 413
koło zębate z wałka trzeciego największe jakie masz w kartonie
koło zębate z wałka trzeciego z 410 - najmniejsze
a do tego przyda Ci się kontakt do Adama Ż
z czystym sumieniem mogę polecić Ci 4.16 w jego wykonaniu - działa niezawodnie, długo - bardzo długo

(jeszcze tylko nie wiadomo jak długo bo żadne się nie zepsuło

)
Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: ndz sie 08, 2010 10:44 pm
autor: suzus
Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: ndz sie 08, 2010 10:49 pm
autor: Salata123
jak tylko znajdzie kontakt do Adasia to z resztą sobie poradzi

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: pn sie 09, 2010 6:57 am
autor: Adam.Ż
http://www.mallo.nl/english/4.16.htm
tu masz dokładnie opisane czego potrzebujesz
Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: pn sie 09, 2010 6:58 am
autor: Adam.Ż
Salata123 pisze:jeszcze tylko nie wiadomo jak długo bo żadne się nie zepsuło

)
prototyp jeszcze jeździ i ma sie całkiem dobrze
Przyjeżdżasz w tym roku do nas??
Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: pn sie 09, 2010 8:20 am
autor: Salata123
Ta... PP koliduje... już drugi rok pod rząd

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: pn sie 09, 2010 11:51 am
autor: szuwarek
Dzięki Panowie za pomoc

u nas na miejscu jest majster który spawa takie rzeczy , zrobił już dwa reduktory i jeździ , ja będe 3

Pozdrawiam
Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: pt sie 13, 2010 1:39 pm
autor: tom108
To masz jeszcze troche czesci do PTO
Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: ndz sie 22, 2010 9:32 am
autor: marcelradom
Witam. Gdzie można kupić gotowe 4,16. Mam uszkodzony reduktor od 1,3 i chciałbym zmienić w nim przełożenia.

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: ndz sie 22, 2010 11:17 am
autor: slavok
Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: ndz sie 22, 2010 12:45 pm
autor: Salata123
hah, nie wiem czy chciałbym mieć kute przełożenia

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: ndz sie 22, 2010 12:49 pm
autor: meenia
Salata123 pisze:hah, nie wiem czy chciałbym mieć kute przełożenia

Kola zebate sa czesto odkuwane, nie wiem czy chcesz, czy nie ale raczej takie wlasnie juz masz
Pozdrawiam
Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: ndz sie 22, 2010 12:53 pm
autor: Salata123
nie chce i nie mam

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: ndz sie 22, 2010 12:55 pm
autor: Salata123
a czemu? prawdopodobnie jestem pierwszą osobą przynajmniej w polsce która przerobiła reduktor samuraia na napęd wiskotyczny. - jest rewelacyjnie teraz!
Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: ndz sie 22, 2010 7:27 pm
autor: szerokimost
Salata123 pisze:a czemu? prawdopodobnie jestem pierwszą osobą przynajmniej w polsce która przerobiła reduktor samuraia na napęd wiskotyczny. - jest rewelacyjnie teraz!
rozwiń temat

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: wt wrz 07, 2010 7:15 pm
autor: marcelradom
Witam. Mam zamiar kupić reduktor 4,16 trial tough, jaka jest różnica między oryginałem? jaka max. prędkość na 4L?
Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: wt wrz 07, 2010 7:31 pm
autor: szerokimost
marcelradom pisze:Witam. Mam zamiar kupić reduktor 4,16 trial tough, jaka jest różnica między oryginałem? jaka max. prędkość na 4L?
Różnica jest taka że już nigdy nie będziesz chciał jeździć na oryginalnym

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: wt wrz 07, 2010 9:47 pm
autor: Adam.Ż
marcelradom pisze:Witam. Mam zamiar kupić reduktor 4,16 trial tough, jaka jest różnica między oryginałem? jaka max. prędkość na 4L?
od 20 do 90km/h
w zależności czy opony mają 14 czy 50 cali

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: czw wrz 09, 2010 7:38 pm
autor: toshimin
Hej;)
Właśnie wróciłem z warsztatu ze smutna miną...bo miałem przerobić mój reduktor na 4,16 ale w środku okazało się coś takiego:
http://twojezdjecie.pl/plikinew/9/9/991284056577.jpg
http://twojezdjecie.pl/plikinew/9/9/991284061013.jpg
jest to chyba jakis nietypowy reduktor...hamulec ma na wale...ten środkowy wałek co się przerabia jest w całości z wałkiem w środku i na zwykłych łożyskach...
co do przeróbki reduktorów to tu 2 miłe linki:
http://www.trail-gear.com/tech/zuk65gears/index.html
http://www.suzukiclubuk.co.uk/rocklobster.html
Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: czw wrz 09, 2010 8:18 pm
autor: Adam.Ż
nie tyle nietypowy, co po prostu starsza wersja 410.
Jedna sztuka była zrobiona z tego typu red na odpowiedzialność klienta ale nie dostałem odpowiedzi czy udało mu sie to złożyć czy nie.
Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: czw wrz 09, 2010 8:38 pm
autor: toshimin
Jak to zrobiliście?? przeceiż średnice kól z mojego i z 413 są praktycznie takie same....a w ogołe to koła mają zęby pod innym kątem...
Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: czw wrz 09, 2010 9:15 pm
autor: Adam.Ż
tak jak i normalnie sie robi
A koła współpracujące parami przekładasz.
To może Ty masz drugi red nowsza 410 a nie 413

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: czw wrz 09, 2010 9:18 pm
autor: Adam.Ż
jakbyś mógł zapodaj jeszcze zdj tych najmniejszych wałków - bo z tego co widzie i pamiętam wydaje mi sie że będzie to chodziło... Tzn da rade zmienić przełożenia, tylko wtedy nie wiem czy będzie 4.16, czy przypadkiem jeszcze nie coś wolniejszego ale tego na 100% nie moge powiedzieć.
Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413
: pt wrz 10, 2010 7:04 am
autor: toshimin
dzisiaj wieczorkiem wstawie foty wszystkich wałków