Strona 1 z 2

Zawieszenie LOVELLS

: wt paź 26, 2010 3:15 pm
autor: Gobio
Witam,

Mam zamiar zainwestować w nowe zawieszenie do Samuraia :) i tu mam dylemat. Mianowicie byłem zdecydowany na zawieche OLD MEN-a, ale teraz znalazłem nową tańszą ofertę na znanym portalu sprzedażowym australijskiej firmy LOVELLS. Czy ktoś ma juz takie resory i cos więcej może mi o nich poiwedzieć ?? Na pierwszy rzut oka wyglądają ok nawet ciekawe mają zrobione uszy. Czekam na podpowiedzi. :roll:
http://allegro.pl/suzuki-samurai-resory ... 03203.html

Re: Zawieszenie LOVELLS

: wt paź 26, 2010 4:07 pm
autor: Mroczny
pytaj Zibiego
:)21

Re: Zawieszenie LOVELLS

: wt paź 26, 2010 5:54 pm
autor: Mieciu1
Na kangurowych forach ma dobrą opinię :)2 i gwarancja lepsza niż u konkurencji (przynajmniej na amory ).

Re: Zawieszenie LOVELLS

: wt paź 26, 2010 7:40 pm
autor: Gobio
Ha,
na stronie sprzedawcy już są pierwsze testy i foty. Z tego co pisz to dają z... długą gwarancję :)2 . Jutro zaczynam rozeznanie :D .

Re: Zawieszenie LOVELLS

: wt paź 26, 2010 8:39 pm
autor: RadziO413
Czy takie cudo można zastosować przy Spoa?

Re: Zawieszenie LOVELLS

: wt paź 26, 2010 11:11 pm
autor: ŁeLeK
Napewno, tylko wtedy pewnie gwarancja nie będzie obejmować :)

Re: Zawieszenie LOVELLS

: śr paź 27, 2010 7:17 am
autor: Zibi
A co ma spoa do gwarancji?

Re: Zawieszenie LOVELLS

: śr paź 27, 2010 12:40 pm
autor: ŁeLeK
A no właśnie coś ma, sam nie wiem. Kiedyś mocno rozglądałem się za zestawem resorów to wielu producentów zastrzegało sobie brak uznania gwarancji w przypadku montażu ich resorów w SPOA.

Re: Zawieszenie LOVELLS

: śr paź 27, 2010 1:18 pm
autor: Zibi
Lovels nie robi takich problemów.

Re: Zawieszenie LOVELLS

: śr paź 27, 2010 3:24 pm
autor: Myszono
Mam OME i Calmini i sam jestem ciekaw co to za cudo. niech no to ktoś wreszcie kupi i przetestuje :P

Re: Zawieszenie LOVELLS

: pt paź 29, 2010 12:38 pm
autor: krismac
siema,
z tego co czytam na tutejszych australijskich forach to ci co kupuja te sprezyny chwala je sobie, ponoc przez zastosowanie odwrotnych "oczek" na koncach resorow maja lepszy flex przy kompresji, ja do tej pory uzywalem tylko OME, ale nastepnym razem moze sprubuje lovells albo jeszcze inne tutejsze. ogolnie zeby byly jak najdluzsze (chyba EFS ma najdluzsze). jak kupuje nowe OME to i tak zmieniam ilosc pior,(jedne wyciagam inne :) dodaje).
pozdrowienia

Re: Zawieszenie LOVELLS

: sob paź 30, 2010 2:45 pm
autor: Zibi
Oczywiście większośc pomyśli o obiektywiźmie, ale zrzuciłem właśnie ome i założyłem levellsy. Resory są o wiele dłuższe, bardziej zwarte i pracują idealnie. Moje autko jest dośc mocno odchudzone więc założyłem +25 kg i spokojnie to wystarczy. Po orance zapierniczałem jak na springach, resorki wybierały idealnie nierówności. Zero niepokojących objawów itd.

Re: Zawieszenie LOVELLS

: sob paź 30, 2010 5:59 pm
autor: punix
Mógłbyś wrzucić zdjęcia jak się prezentuje na tych resorach? Bo opinia, gwarancja i cena jak najbardziej przekonują :)
Amortyzatory wrzucałeś dedykowane Lovellsa, czy coś innego?

Re: Zawieszenie LOVELLS

: sob paź 30, 2010 6:34 pm
autor: Myszono
Zibi ile dłuższe dokładnie? Trzaba coś kombinować czy standardowe mocowania i wieszaki moga być? Jak twoim zdaniem wygląda to w porównaniu z OME - chodzi o jazde w terenie oraz o lift?

Re: Zawieszenie LOVELLS

: sob paź 30, 2010 6:59 pm
autor: Zibi
Wieszaki orginalne spokojnie mogą zostać, wklejam kilka fotek - porównanie do ome i mojego samuraja co prawda bez amorów stoi ale i tak wysoko. Są o wiele dłuższe więc mogą mieć większy łuk, ale odległoś od ucha do ucha w poziomie jest ta sama. Cybanty oczywiście orginały. Z pocz atku założyłem resory z indeksem "C" czyli 100 kg więcej od orginału, auto było wyżej o 10 cm w stosunku do ome ale dla mnie były za twarde ( wyciagarka z syntetykiem i trochę powycinane auto jest). Teraz założyłem indeks B czyli ten najtańszy (+25 kg) Na tych stoi tez wyżej od old mana choć na tych fotkach tego nie widać - wypuszczone powietrze z pneumatycznych amorów.

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Zawieszenie LOVELLS

: sob paź 30, 2010 8:42 pm
autor: Mroczny
Zibi - nie zapomnij dodac, ze jestes dystrybutorem tychże :wink:

Re: Zawieszenie LOVELLS

: sob paź 30, 2010 8:43 pm
autor: punix
A amortyzatory jakie masz wsadzone? Wygląda to ciekawie :)

Re: Zawieszenie LOVELLS

: ndz paź 31, 2010 8:23 am
autor: Myszono
Czyli coś jak Mazurowe. Jak się sprawdzają pneumatyczne amory? Wyglądają jak od forda windstara, możesz napisać coś tym?

Re: Zawieszenie LOVELLS

: ndz paź 31, 2010 9:01 am
autor: Zibi
Ponieważ na początku teamatu było, ze jestem a właściwie firma dystrybutorem to tego nie powtarzałem aczkolwiek napisałem też że być może nie wszyscy uwierzą w bezstronnośc opini. Reklamować się nie musze bo zawias z takimi parametrami i gwarancją sprzedaje się sam.

1. Obrażasz mnie pisząc że takie jak mazurowe a właściwie takie jak z Walcza. Te resory pracują, uginają się i wybierają. Nie interesuje mnie w moim samochodzie resor, który jest twardy i można sobie zęby wybić. Mialem w sumie kilkadziesiat samurajów a dwa uzytkuje na codzień i cenię sobie dobre, pracujące zawieszenie. Pamiętajcie, że australia to przede wszystkim busz i ciężki teren wiec jedt gdzie jeździć. A skoro firma daje taką gwarancję to znaczy, ze każdy resor trzyma dokłądnie okreslone parametry. Jak spojrzycie na stronę producenta zrozumiecie dlaczego - to potęzny kompleks budujacy także pojazdy wojskowe, lokomotywy itd.

2. Amorki są z jeepa, nie pamietam jakiego, monroe. W zasadzie fajna sprawa ale problemem w terenie są poduszki gumowe - ma na nie co prawda nałożone osłonki z rury pcv ale i tak są narażone na przebicie gałęziami itd. Niestety jeden komplet juz zmieniałem po orawskich wertepach. Czuję, ze do kompletu dojdą amorki lovellsa.

Re: Zawieszenie LOVELLS

: ndz paź 31, 2010 9:16 am
autor: Myszono
Aha czyli od ciebie mam OME :). Nie chcę nikogo obrażać - poprostu skojarzyło mi się że wysokie i twarde :)

Re: Zawieszenie LOVELLS

: ndz paź 31, 2010 9:23 am
autor: Zibi
Żle po prostu zrozumialeś określenie twarde. chodziło mi o resory z indeksem C. Takie założyłem na początku ale moje auto jest lekkie i przesadziłem z twardością, Teraz mam B i jest super

Re: Zawieszenie LOVELLS

: pn lis 01, 2010 12:07 pm
autor: Ernest_SJ
Fajny i prosty mają ogranicznik skoku "w dół". Nie trzeba rzeźbić z wieszakami żeby się nie wywijały. A jak to wygląda z tymi indeksami wagowymi? Jak je dobrać do auta? Np wysoka blaszanka bez większych udziwnień + stalowe zderzaki, wyciągarka (elektryk) i koła 235/75 (jak z wysokością żeby budy nie ciąć?)

Pozdr.
E.

PS: Zibi chyba podpis w stopce powinieneś zmienić jak tak je zachwalasz ;)

Re: Zawieszenie LOVELLS

: pn lis 01, 2010 12:37 pm
autor: Zibi
Ja mam auto mocno odchudzone mimo 33 cali i 3 wyciągarek dlatego dałem i przód i tył +25 kg. Ale dla auta z stalowym zderzakiem i wyciągarką raczej już widzę przynajmniej przód wzmocniony.

Podpis zaktualizowałem :D

Re: Zawieszenie LOVELLS

: pn lis 01, 2010 8:33 pm
autor: Salata123
Nie szukałem czy gdzieś jest to opisane, bo mi się nie chce :)21 więc zapytam tu:

Czy LOVELLS gwarantuje, że przez 5 lat jeśli pęknie pióro, w jakikolwiek sposób, czy to będzie wielka wyrwa w asfalcie, czy ciągnięcie na wyciągarce czy rolka na rajdzie - cokolwiek - to daje nowy resor?

i jak wygląda taka reklamacja - resor połamany musi polecieć samolotem do kangurów i tak dalej czy może zupełnie inaczej?

Czy jeśli pęknie jedno pióro to wymianie gwarancyjnej podlega cały resor jako jeden element czy pióra?

jeśli tylko pióra to czy każde ewentualne nowe pióro ma znowu 5 lat gwarancji?

Re: Zawieszenie LOVELLS

: pn lis 01, 2010 8:48 pm
autor: Zibi
Jednym słowem nie da się odpowiedzieć na pytanie. Lovells wymaga jedynie dokumentacji fotograficznej i wymieniany jest na miejscu w polsce cały element. Warunkiem gwarancji jest jedynie używanie auta zgodnie z przeznaczeniem i prawidłowy montaż - czyli najwazniejsze - odboje. W au nie robią żadnych problemów z gwarancją.