Przedni most Vitara
Moderator: Albert_N
Przedni most Vitara
Witam wszystkich!
Jestem początkujący i nie bardzo znam się na szukaniu na forum tego co potrzebuję.
Mianowicie mam Vitare 93r. i pewnie jak większość mam problem z rozlatującym sie przednim mostem!
Chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt, co trzeba kupić i jak to przerobic żeby mieć sztywny most?
Jestem początkujący i nie bardzo znam się na szukaniu na forum tego co potrzebuję.
Mianowicie mam Vitare 93r. i pewnie jak większość mam problem z rozlatującym sie przednim mostem!
Chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt, co trzeba kupić i jak to przerobic żeby mieć sztywny most?
Vitara 1.6 8v,lift 2",opona 29"
Re: Przedni most Vitara
Taniej wyjdzie nauczyć się jeździć albo zmienić auto. 

Nie chce cię obrażać! Ale takie rady to pozostaw dla siebie.
Mi chodzi o pomoc bo wiem że tak przerabiają i chciałbym sie dowiedzieć jak.
Mi chodzi o pomoc bo wiem że tak przerabiają i chciałbym sie dowiedzieć jak.
- cordoba_2004
-
aleś kłozioł pokozołkozioU pisze:Taniej wyjdzie nauczyć się jeździć albo zmienić auto.
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.p ... +w+vitarze
poczytaj wszystko napisali
Jest GV i jimny - Głodówka zbawia duszę i leczy ciało
Jacy wrażliwi..
Generalnie opcji jest kilka: UAZ, samurai, albo na bogato od razu 2 mosty Toyota, Patrol.
Roboty dużo, koszty niemałe, efekt zależny od umiejętności motacza.
Najbardziej jak dotąd podoba mi się to co zrobił Hadek i najlepiej chyba byłoby podstawić mu auto i odebrać gotowe.
Zależy też czego oczekujesz po takiej przeróbce, vitara z odpowiednio przerobionym zawieszeniem i wymianą obudowy dyfra wcale nie jest gorsza od furek na sztywnych mostach, przy tym ma większy prześwit na IFS niż na sztywniaku. Do tego odrobina umiejętności i wymiatasz.
Co chciałem mało subtelnie przekazać we wcześniejszym poście ale widzę trafiłem w czuły punkt.

Generalnie opcji jest kilka: UAZ, samurai, albo na bogato od razu 2 mosty Toyota, Patrol.