Wysokosc seryjnego/ przerabianego samuraja
Moderator: Albert_N
Wysokosc seryjnego/ przerabianego samuraja
Potrzebuje znac odleglosc od progu albo innego charakterystycznego miejsca w samurajku, najlepiej seryjnym na seryjnych w miare kolach do podloza, dodatkowo wlasciciele potworow moga sie tez pochwalic wysokoscia sprzetow. Moj na przewymiarowanych 30kach ma 53 cm od progu do ziemi i zastanawiam sie czy nie za wysoko, szczegolnie ze mam waskie mosty.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
sj 425 606468554
Re: Wysokosc seryjnego/ przerabianego samuraja
Mysle ze bardziej miarodajne bedzie mierzenie dwoch niezaleznych od rozmiarow opon punktow, jak np. od srodka sprzegielka do krawedzi maski/rantu blotnika (jak nie jest podciety). Bo jeden bedzie mial zawyzone 30 cali, inny zanizone 31 a inny jeszcze cos innego.
Miejsce na Twoją reklamę.
Re: Wysokosc seryjnego/ przerabianego samuraja
szympro pisze:Mysle ze bardziej miarodajne bedzie mierzenie dwoch niezaleznych od rozmiarow opon punktow, jak np. od srodka sprzegielka do krawedzi maski/rantu blotnika (jak nie jest podciety). Bo jeden bedzie mial zawyzone 30 cali, inny zanizone 31 a inny jeszcze cos innego.
Blotnika za wiele nie mam

sj 425 606468554
Re: Wysokosc seryjnego/ przerabianego samuraja
ŁeLeK pisze:Ja od ziemi do progu mam 64cm
Nie przewraca sie


sj 425 606468554
Re: Wysokosc seryjnego/ przerabianego samuraja
meenia pisze:ŁeLeK pisze:Ja od ziemi do progu mam 64cm
Nie przewraca sie![]()
mam waskie mosty i odwrocone felgi, tak na oko wyglada jak wiezowiec, jeszcze nie wiem jak sie jezdzi, w sobote powinienem sie dowiedziec.
Powiem Ci tak. Ja tez mam wąskie mosty, felgi przespawane od Vitary. Na samym początku unikałem trawersów jak ognia, ale z czasem nabrałem do samochodu zaufania i jakoś rolki nie miałem



4x4 Tczew
Re: Wysokosc seryjnego/ przerabianego samuraja
ŁeLeK pisze:meenia pisze:ŁeLeK pisze:Ja od ziemi do progu mam 64cm
Nie przewraca sie![]()
mam waskie mosty i odwrocone felgi, tak na oko wyglada jak wiezowiec, jeszcze nie wiem jak sie jezdzi, w sobote powinienem sie dowiedziec.
Powiem Ci tak. Ja tez mam wąskie mosty, felgi przespawane od Vitary. Na samym początku unikałem trawersów jak ognia, ale z czasem nabrałem do samochodu zaufania i jakoś rolki nie miałemChociaż jak pilot stoi na progu.. to jakiś taki spokojniejszy się wydaje hehe
Takim wysokim się nie ścigam, chociaż podpatrzyłem u kolegi Vandall-a fajne rozwiązanie, żeby ''spiąć'' zawieszenie, żeby się tak nie bujał. Ale jak na razie to mam autko do przeprawy, a nie do ścigania
No wlasnie tez podpatrzylem

sj 425 606468554
Re: Wysokosc seryjnego/ przerabianego samuraja
Osobiście lansuję linki-z powodów które gdzieś już opisałem.
Linki powinny być nierdzewne i typu miekkiego/z miękkim rdzeniem/.Kupiłem se w sklepie żeglarskim.Na końcach konieczne są amortyzatory uderzeń-najlepiej na obu końcach.Widać to na obrazkach.
Przepinanie u nas robi tylko jeden facet,swoim ciężarem/staje na zderzak i przepina/.Uzyskujemy tym sposobem obnizenie pojazdu o ok 120-140 mm.
A z tymi wyścigami to i tak nie bardzo,bo praw fizyki nie da sie pokonać.Wysoki samochód po prostu podnosi koła i trzeba przystopować.Tzn przepinanie zawieszenia działa w dobrym kierunku,ale cudów nie ma.
Linki powinny być nierdzewne i typu miekkiego/z miękkim rdzeniem/.Kupiłem se w sklepie żeglarskim.Na końcach konieczne są amortyzatory uderzeń-najlepiej na obu końcach.Widać to na obrazkach.
Przepinanie u nas robi tylko jeden facet,swoim ciężarem/staje na zderzak i przepina/.Uzyskujemy tym sposobem obnizenie pojazdu o ok 120-140 mm.
A z tymi wyścigami to i tak nie bardzo,bo praw fizyki nie da sie pokonać.Wysoki samochód po prostu podnosi koła i trzeba przystopować.Tzn przepinanie zawieszenia działa w dobrym kierunku,ale cudów nie ma.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: Wysokosc seryjnego/ przerabianego samuraja
SJ Long, bez przeróbek zawieszenia, opony 215/80
- od ziemi do środka osi (sprzęgiełek) - 34,5 cm
- od ziemi do ramy (mierzone w połowie szer. drzwi) - 30,4 cm
- od ziemi do progu (mierzone w połowie szer. drzwi) - 38 cm
Ciągnąc offtop w kwestii zawieszenia to trafiłem ostatnio na takie rozwiązanie, a że mało jeszcze w życiu widziałem, to i nie wiem co o tym myśleć
http://www.twistedandes.com/foro/showpo ... stcount=19
- od ziemi do środka osi (sprzęgiełek) - 34,5 cm
- od ziemi do ramy (mierzone w połowie szer. drzwi) - 30,4 cm
- od ziemi do progu (mierzone w połowie szer. drzwi) - 38 cm
Ciągnąc offtop w kwestii zawieszenia to trafiłem ostatnio na takie rozwiązanie, a że mało jeszcze w życiu widziałem, to i nie wiem co o tym myśleć
http://www.twistedandes.com/foro/showpo ... stcount=19
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
Re: Wysokosc seryjnego/ przerabianego samuraja
jak dla ,mnie to wygląda na podwójne resory paraboliczne i ot cała filozofia i tak sie połamią i tak
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu
5.12 w mostach itp itd

Re: Wysokosc seryjnego/ przerabianego samuraja
Takie wykrzyże bardziej przydatne w trialu, niż w naszych warunkach.
Re: Wysokosc seryjnego/ przerabianego samuraja
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
- Marcel1989
-
- Posty: 195
- Rejestracja: ndz mar 16, 2008 6:30 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Wysokosc seryjnego/ przerabianego samuraja
Rozwiązanie często spotykane w amerykańskich samuraiach na amerykańskich zdjęciach
Można zrobić tak żeby nie chodziło o wykrzyże, można dać odbój w połowie 'górnego' pióra i masz zawieszenie o wiele bardziej "komfortowe"
Mamy takie rozwiązanie z tyłu u nas w pickupie i jest zdecydowanie bardziej dla ludzi
Pozdrawiam

Można zrobić tak żeby nie chodziło o wykrzyże, można dać odbój w połowie 'górnego' pióra i masz zawieszenie o wiele bardziej "komfortowe"
Mamy takie rozwiązanie z tyłu u nas w pickupie i jest zdecydowanie bardziej dla ludzi

Pozdrawiam
Samurai 1,3i
PTO + 4,16 + Silverstone 31"
PTO + 4,16 + Silverstone 31"
Re: Wysokosc seryjnego/ przerabianego samuraja
Bez komentarza
Tutaj z tona piachu na pace:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02f ... ce0ab.html
Przed klepaniem:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fec ... 901b1.html
No i po:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2f ... 8b72d.html
Ogólnie podniósł sie z przodu o 4cm a z tyłu 5,5 cm. O wiele lepiej teraz pracuje, przy okazji pozbyłem się gum i zapodałem polibusze.

Tutaj z tona piachu na pace:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02f ... ce0ab.html
Przed klepaniem:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fec ... 901b1.html
No i po:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2f ... 8b72d.html
Ogólnie podniósł sie z przodu o 4cm a z tyłu 5,5 cm. O wiele lepiej teraz pracuje, przy okazji pozbyłem się gum i zapodałem polibusze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość