Strona 1 z 3
swap BMW
: pn lip 11, 2011 1:57 pm
autor: milas
wiem wiem
było
ale nieumie znalesc
jak cos to tylko skierujcie mnie na wlasciwy tor
ogólnie chodzimi po łbie plan na zime
bmw 20. 2,5 w benzynie
albo jakies lekkie v6
z czym to połaczyc coby było tez PTOmoze

Re: swap BMW
: pn lip 11, 2011 6:16 pm
autor: Salata123
w ramie vitary?
Re: swap BMW
: pn lip 11, 2011 6:17 pm
autor: edi41
4.0 v8 bmw + skrzynia 6b bmw + reduktor robur

Re: swap BMW
: pn lip 11, 2011 6:27 pm
autor: cordoba_2004
o masakra gąsienice gratis i wierzyczka karabinu maszynowego
Re: swap BMW
: pn lip 11, 2011 6:40 pm
autor: edi41
Następne tylko V8
Re: swap BMW
: pn lip 11, 2011 9:11 pm
autor: milas
juz raz byl prawie kupiony v 6 z bmw 2,5 ale niewyszlo
tak na ramie witary ot taki Kaprys
poprostu auto mi sie podoba
Re: swap BMW
: pn lip 11, 2011 9:56 pm
autor: kozioU
V6 z bmw?
A może 2.7 z GV XL-7? 180 koni i pto nie będzie potrzebne.

Re: swap BMW
: pn lip 11, 2011 9:57 pm
autor: edi41
Nadwozie część "przemienna" z inną ramą .
Re: swap BMW
: pn lip 11, 2011 9:59 pm
autor: daro 16v
kozioU pisze:V6 z bmw?
pewnie o r6 chodzi
Re: swap BMW
: wt lip 12, 2011 9:20 am
autor: milas
było coprawda bardzo malo ale był v 6
dlatego niekupiłem bo dostepnosc czesci znikoma
Re: swap BMW
: wt lip 12, 2011 12:36 pm
autor: corny
a gdzie to matowali to VY 2.5

a raczej w co

Re: swap BMW
: wt lip 12, 2011 6:12 pm
autor: kozioU
Re: swap BMW
: wt lip 12, 2011 6:56 pm
autor: majkii
Nigdzie nie było V6 od BMW a jedynie R6-ki,z siników w układzie V były 8 i 12 garowe.
Poniżej masz mały rozpis
http://www.bimmerforums.com/engine_faq.php
Dlaczego nie włożysz V6 od Vitary?
Re: swap BMW
: wt lip 12, 2011 7:49 pm
autor: daro 16v
rozumie ze czytales jaka maja polewe z kolesia?

Re: swap BMW
: wt lip 12, 2011 10:18 pm
autor: milas
Re: swap BMW
: wt lip 12, 2011 10:34 pm
autor: daro 16v
milas pisze:było coprawda bardzo malo ale był v 6
a o jakim ten myslal?

Re: swap BMW
: wt lip 12, 2011 11:28 pm
autor: Robsik
el rzędowa 6 z bemki to też ogień, tylko ze długie i nie zmieści raczej

Re: swap BMW
: śr lip 13, 2011 7:12 am
autor: ogolny
R6 nie jest lekki ma od 150 KM w górę zależnie od generacji ( M20,M50, M52), Myślę że wystarczyło by 1,8IS które ma 140 km i 160Nm.
Re: swap BMW
: śr lip 13, 2011 12:08 pm
autor: Robsik
W sumie jak porównywałem dwie bemki kumpla 1.8IS 140KM i 2.0 Vanos 150KM to wielkiej różnicy nie było
a zaoszczędzić można na wadze i na długości silnika, który do Vitki 1.6 już się zmieścić powinien bez problemu.
Re: swap BMW
: śr lip 27, 2011 8:42 pm
autor: Tomek Kulik
Co do oznaczeń silników, to kiedyś wpadła mi w ręce gazeta Auto Świat, redagowana przez dyletantów, gdzie silnik w BMW 320 był opisany jako V6... Potem czytają to osoby nieobyte z mechaniką pojazdową, ale chłonne wiedzy i powtarzają takie błędy.
Tak jak z reakcją "cywili" na osiągi wolnossącego diesla 1,9 PSA - połowa mocy dzisiejszych turbodiesli, a amator mówi: czipować!
Re: swap BMW
: pt lip 29, 2011 4:44 pm
autor: cybul
Mamy za sobą swapy: m30 obecnie zkończone (uturbione), m 62(4.4) też wsadzone jeszcze kosmetyka ale już gotowa. M60.Te jeszcze u nas na warsztacie. Temat przerobiony i zprawdzony. Ale jeśli bym miał radzic to jeśli r6 to 2JZ bez zakuwania przyjmuje 470 km i 700nm. Ale do offroadu jeden minus: waga. Przeniesienie napedów tez przerobione od podstaw, prosto bez awaryjnie i z pto.
To też od nas wyjechało. Co prawda teraz seria ale juz duża suszarka czeka i mocy przybywaj.
Teraz zaczynamy jmnego uturbiać

Pytajcie jesli taka potrzeba.
Re: swap BMW
: sob lip 30, 2011 7:31 am
autor: Kwadrat
uturbienie Jimnego ? Fajny projekt

na jakim silniku ?
My też myślimy nad zwiekszeniem mocy w naszych durszlakach
Napisz coś wiecej
Re: swap BMW
: sob lip 30, 2011 11:54 am
autor: cybul
Seria 1.3 jmny. turbina garret. Komputer, ukł. paliwowy wydechowy i strojenie by Cybul. Robilismy już cieniasa 1.4 na silniku punto wypluł 160km niutków nie pamietam ale grubo. dużo roboty, bo turbine trzeba było przerabiać (za późno budowała. po modach wstaje od 2k.) Jeździ już czas jakis i bardzo klient bardzo zadowolony. Napewno lepsze rozwiązanie niż swap silnika na stalowy, czy wiekszy bo skrzynia i napedy pozostaja standard. A i bezpiecznie bo moc pojawia się progresywnie i nie rwie krzyzaków, przegubów, czy reduktorów. Poduszki i łapy bedą mocniejsze i reduktor 413 zakuty flanszą. Bez flanszy rozrywało nam na wałku posrednim. Po operacji problemy sie skończyły.
Re: swap BMW
: ndz lip 31, 2011 7:12 pm
autor: milas
ale $$$$$$
Re: swap BMW
: pn sie 01, 2011 9:45 am
autor: NuVo
milas pisze:ale $$$$$$
Nie znam się ale sumując to pewnie wyjdzie identycznie jak swap
