problem z1,6 8v
Moderator: Albert_N
problem z1,6 8v
witam mam problem z moją vitarą pierwszy raz od 3lat
może ktoś miał podobne problemy i pomoże usunąć usterkę
mianowicie na zimnym silniku obroty falują a jak się zagrzeje to ustaje ale podczas jazdy między ok 2500 a 4000 tyś/obr tak jakby go zalewało i traci moc ,dusi. jak trzyma się gaz delikatnie to w miarę a jak chce się przyspieszyć to go dławi.
świece, przewody itd.. wszystko nowe sprawdzona sonda,zakładana nowa bez poprawy
vitara 1,6 8v na wtrysku( ta 01,g16a)
może ktoś miał podobne problemy i pomoże usunąć usterkę
mianowicie na zimnym silniku obroty falują a jak się zagrzeje to ustaje ale podczas jazdy między ok 2500 a 4000 tyś/obr tak jakby go zalewało i traci moc ,dusi. jak trzyma się gaz delikatnie to w miarę a jak chce się przyspieszyć to go dławi.
świece, przewody itd.. wszystko nowe sprawdzona sonda,zakładana nowa bez poprawy
vitara 1,6 8v na wtrysku( ta 01,g16a)
Re: problem z1,6 8v
ja ztawiam na elektrozaworki powietrza takie dwa degsy na silniku po stronie wtrysku , dochdzą do nich podciśnienia i kable
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu
5.12 w mostach itp itd

Re: problem z1,6 8v
A można te elektrozaworki wymienić? Bo w sumie mam podobny objaw. Byłem już nawet w serwisie na komputerze i nic nie wykryli, więc dałem spokój i się przyzwyczaiłem. Ale jeśli to faktycznie to...
pozdr
pozdr
piwo
biała jak śnieg vitara - pa pa...
Czerwonoskóry xj 1988 - pa pa...
Toyota Hiace 4wd 2003
biała jak śnieg vitara - pa pa...
Czerwonoskóry xj 1988 - pa pa...
Toyota Hiace 4wd 2003
Re: problem z1,6 8v
Elektrozaworki są do pochłaniacza par paliwa i egr. Raczej nie rzutują na podane objawy.viperecki pisze:ja ztawiam na elektrozaworki powietrza takie dwa degsy na silniku po stronie wtrysku , dochdzą do nich podciśnienia i kable
Raczej zaworek wolnych obrotów, tps albo map sensor (albo po prostu dziurawy wężyk podciśnienia).
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
- witson
- jestem tu nowy...
- Posty: 75
- Rejestracja: czw maja 21, 2009 10:19 pm
- Lokalizacja: Jędrzejów / Świętokrzyskie
Re: problem z1,6 8v
na 90% masz problem z pompą paliwa, może miałeś mało paliwa w baku, syf się zbiera i przytarło pompe.
Re: problem z1,6 8v
wężyki wszystkie w porządku ,zaworki jak Kostuch napisał raczej nie mają wpływu jutro sprawdzę map sensor ,tps
Re: problem z1,6 8v
Jak mozna mapa sprawdzic??rafał1978 pisze:wężyki wszystkie w porządku ,zaworki jak Kostuch napisał raczej nie mają wpływu jutro sprawdzę map sensor ,tps
Suzuki Samurai 1,8 - PARARAŃCZA - sprzedana
Suzuki Vitara Cabrio+2"
Escort Cabrio RS2000 i inne
Suzuki Vitara Cabrio+2"
Escort Cabrio RS2000 i inne
Re: problem z1,6 8v
ogólnie nie wiem jakie wartości powinny być na wyjściu na kablu ale zawsze można wykręcić od znajomego na chwilkę i sprawdzić czy jest poprawa
Re: problem z1,6 8v
Bierzesz wężyk w usta i zasysaszSeba350 pisze:Jak mozna mapa sprawdzic??rafał1978 pisze:wężyki wszystkie w porządku ,zaworki jak Kostuch napisał raczej nie mają wpływu jutro sprawdzę map sensor ,tps

Na mierniku patrzysz, czy zmienia się napięcie wyjściowe podobnie do wykresu w manualu.
To samo można zrobić uchylając przepustnicę na pracującym silniku, ale nie wygląda tak profesjonalnie

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: problem z1,6 8v
to wiem że tak można zrobić tylko pytanie jakie wartości powinny być na mierniku w przypadku sprawnego map sensora
Re: problem z1,6 8v
No napisałem - zajrzyj do manuala, to naprawdę ułatwia życie.rafał1978 pisze:to wiem że tak można zrobić tylko pytanie jakie wartości powinny być na mierniku w przypadku sprawnego map sensora


Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość