Chcę nabyć vitarę 1,6 benzyna ze skrzynią biegów automatyczną.
Dotychczas jeździłem wyłącznie manualami. Proszę o wskazówki na co zwracać uwagę. Jakieś szczególne odgłosy, wibracje, szarpania, itp.(co jest "normalne" a co nie jest "normalne"). Włączanie i wyłącznie napędu 4x4 i reduktora (podobno trzeba gasić silnik?
Pozdrawiam
Piotr
Vitarka w automacie
Moderator: Albert_N
- czarny.piotr
-
- Posty: 162
- Rejestracja: śr wrz 10, 2008 11:44 am
- Lokalizacja: Miechów
Vitarka w automacie
czarny.piotr
Re: Vitarka w automacie
To na pewno nie jest normalneczarny.piotr pisze:(co jest "normalne" a co nie jest "normalne"). Włączanie i wyłącznie napędu 4x4 i reduktora (podobno trzeba gasić silnik?
Pozdrawiam
Piotr

Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...!
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...!

Re: Vitarka w automacie
jeśli to tylko w teren to pół biedy bo jazda codzienna jest mało ekscytująca i nieekonomiczna
a co do włączenia 4x4 w automacie to trzeba zgasić silnik wyjść z auta i dwa razy podskoczyć na prawej nodze

a co do włączenia 4x4 w automacie to trzeba zgasić silnik wyjść z auta i dwa razy podskoczyć na prawej nodze

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: Vitarka w automacie
sa u mnie w okolicy dwie vitary 1.6 8v w automacie . obie sprawuja sie znakomicie . jedna nawet jest do sprzedania jakbys byl zainteresowany to pytac pytac
. nadmienie ze obie sam kupowalem
ta jest do wziecia , naprawde zadbana sztuka

post ten nie jest oferta handlowa
skrzynia powwinna pracowac plynnie , powinna lekko ciagnac po wlaczeniu D czy R po puszczeniu hamulca powinna jechac sama bez urzycia gazu . biegi powinny sie wlaczacmiekko i bez jakichs szarpniec.
nie trzeba oczywiscie gasic auta by zmienic przelozenie w reduktorze, aby wlaczyc przelozenie zredukowane LO nalezy sie zatrzymac , przelaczyc skrzynie biegow na N i dopiero wtedy przelozenie na reduktorze na pozycje LO . z powrotem tak samo .


ta jest do wziecia , naprawde zadbana sztuka
post ten nie jest oferta handlowa

skrzynia powwinna pracowac plynnie , powinna lekko ciagnac po wlaczeniu D czy R po puszczeniu hamulca powinna jechac sama bez urzycia gazu . biegi powinny sie wlaczacmiekko i bez jakichs szarpniec.
nie trzeba oczywiscie gasic auta by zmienic przelozenie w reduktorze, aby wlaczyc przelozenie zredukowane LO nalezy sie zatrzymac , przelaczyc skrzynie biegow na N i dopiero wtedy przelozenie na reduktorze na pozycje LO . z powrotem tak samo .
jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

- czarny.piotr
-
- Posty: 162
- Rejestracja: śr wrz 10, 2008 11:44 am
- Lokalizacja: Miechów
Re: Vitarka w automacie
a ile ma kosztować ta "blondyna"? podobnego automatu szuka znajomy.
podaj jakieś telefony na priv.
pozdro
podaj jakieś telefony na priv.
pozdro
czarny.piotr
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: Vitarka w automacie
poszlo na pw , zdjecia i reszta 

jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość