Samurai-Spoa czy bodylift? Potrzebna rada.
Moderator: Albert_N
- plastic666
- jestem tu nowy...
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz maja 10, 2009 1:43 pm
- Lokalizacja: Ustka
Samurai-Spoa czy bodylift? Potrzebna rada.
Witam, parę lat temu bezmyślnie dałem się namówić na przełożenie resorów nad mosty... Mam pytanie czy jest sens, wrócić do oryginału i zastosować bodylifta, jakieś podkładki czy coś? I jakie mogą być tego ewentualne koszty tego. Chodzi mi o normalną pracę zawieszenia i wałów. Sądzicie że to dobre rozwiązanie? Czy gdy teraz mam resory nad mostem to bez przeróbek mogę je zamontować pod mostem? Pozdrawiam:)
Re: Samurai-Spoa czy bodylift? Potrzebna rada.
wg mnie i SPOA, i duzy bodylift sa bledem
lepiej wyciac rdze razem z nadkolami i porzadnie wyspawac. Jesli bodylift, to z 1 cal max wg mnie. Co do odwrocenia przerobek- pokaz foto, trudno z mglistego opisu wywnioskowac, coz tam masz w tym suzuku 


Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Re: Samurai-Spoa czy bodylift? Potrzebna rada.
Co ma dać ten bodylift - jeśli tylko nie mieszczą się koła to diaks w rękę i będzie taniej i skuteczniej 

Fascynaci 4x4
Re: Samurai-Spoa czy bodylift? Potrzebna rada.
Niewielki bodylift ma dobry wpływ na higienę podwozia - łatwiej wymyć błoto spomiędzy ramy, a budy 

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Re: Samurai-Spoa czy bodylift? Potrzebna rada.
jesli ma auto ma byc efektywne a nie efektowne wracaj do tego co fabryka wymyslila..
zdrowy fabryczny zawias bez mega wieszakow i innych tjuningowych wynalazkow+ duze koło +/-31 cali i naprawde samurai jezdzi wszedzie tam gdzie nie dojedzie hardcore stuningowany obrzyn z piecioma wyciagarkami hi liftami itp itd..
zdrowy fabryczny zawias bez mega wieszakow i innych tjuningowych wynalazkow+ duze koło +/-31 cali i naprawde samurai jezdzi wszedzie tam gdzie nie dojedzie hardcore stuningowany obrzyn z piecioma wyciagarkami hi liftami itp itd..
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Re: Samurai-Spoa czy bodylift? Potrzebna rada.
Na pewno miałeś wymienione przewody na dłuższe, więc teraz może trochę przeszkadzać. Ja podniosłem budę 4cm wstawiając profil 40x30mm ze ścianki 3mm. Dłuższe śruby i oryginalne gumy. Śruby 9,9. Przy okazji zabezpieczyłem ramę. Nie podłożyłem profili we wszystkich miejscach. Wzorowałem się na tym zestawie: http://puresuzuki.com/3_samurai_body_lift.htm
Po podniesieniu trzeba podciąć blachę z przodu i z tyłu lewarka reduktora, przedłużyć rurę do zbiornika. Ja jeszcze podniosłem przedni zderzak żeby nie było przerwy.
Daro
Po podniesieniu trzeba podciąć blachę z przodu i z tyłu lewarka reduktora, przedłużyć rurę do zbiornika. Ja jeszcze podniosłem przedni zderzak żeby nie było przerwy.
Daro

- plastic666
- jestem tu nowy...
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz maja 10, 2009 1:43 pm
- Lokalizacja: Ustka
Re: Samurai-Spoa czy bodylift? Potrzebna rada.
Niestety z tymi zdjęciami to będzie mega problem... Za szybko robi się ciemno. Ale może w niedziele dam rade;) Byłem oglądałem i zauważyłem ze mocowania resory zostały dospawane nad mostem, a te oryginalne są na miejscu więc myślę że jak po prostu zamontuje nowe resory według oryginału to będzie git? Jeśli chodzi o przód to mam zrobiono takie ustrojstwo jak zamienione wieszaki (ruchomy z tyłu, sztywny z przodu) nie wie czy to dobre rozwiązanie i czy przy powrocie do oryginału takie coś może zostać? Bodylift chciałem zastosować ze względu na to żeby koła się zmieściły, ale po przeczytaniu waszych wypowiedzi pomyślałem że zabawa z flexem będzie rozsądniejsza.
Re: Samurai-Spoa czy bodylift? Potrzebna rada.
i to bardzo tylko w tym celu mam zastosowane 3cmDidymos pisze:Niewielki bodylift ma dobry wpływ na higienę podwozia - łatwiej wymyć błoto spomiędzy ramy, a budy

NO I JEST RZOPA
Re: Samurai-Spoa czy bodylift? Potrzebna rada.
Atam wystarczy progi wyciąć i już kłopotów niemaAśka&Kuba pisze:i to bardzo tylko w tym celu mam zastosowane 3cmDidymos pisze:Niewielki bodylift ma dobry wpływ na higienę podwozia - łatwiej wymyć błoto spomiędzy ramy, a budy

Bartek
Re: Samurai-Spoa czy bodylift? Potrzebna rada.
bodylift to bzdura i tyle daje tylko optyczne wrażenie liftu lepiejwieszaki zmienić lub najlepiej cały zawias i wtedy masz konkret
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu
5.12 w mostach itp itd

Re: Samurai-Spoa czy bodylift? Potrzebna rada.
Eee tam, od razu bzdura, kwestia konkretnych potrzeb
W partolu mam 4cm bodyliftu i na fabrycznym zawiasie akurat mieszczą się opony 33x12,5 bez ocierania i przycinania czegokolwiek.
W suzie dla odmiany mam wycięte nadkola i zero bodyliftu, ba jest nawet gorzej, buda spoczywa na ramie

W partolu mam 4cm bodyliftu i na fabrycznym zawiasie akurat mieszczą się opony 33x12,5 bez ocierania i przycinania czegokolwiek.
W suzie dla odmiany mam wycięte nadkola i zero bodyliftu, ba jest nawet gorzej, buda spoczywa na ramie

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Re: Samurai-Spoa czy bodylift? Potrzebna rada.
ZAkladaj sprezyny. Jak zrobisz z głową bedziesz bardzo zadowolony. Prowadzenie auta, wykrzyze, niezawodnośc. Zrobisz raz dobrze i zapomnisz o temacie zawieszenia.
Profesjonalne przygotowanie aut do motorsportu i turystyki.
https://www.facebook.com/CYBUL.eu
https://www.facebook.com/CYBUL.eu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość