Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
kacjen
- jestem tu nowy...

- Posty: 99
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 1:56 pm
Post
autor: kacjen » wt lis 22, 2011 5:28 pm
Lock Right to świetna sprawa (tania 100% blokada). Mam i polecam - pod warunkiem, ze nie używasz auta do codziennej jazdy. Da się jeździć po asfalcie, ale jest to mocno męczące.
Co do tej blokady w moście który podałeś, to nie wiem? Być może sprzedawca coś pomylił, bo w 93r. nie było GV. To mi wygląda na most od diesla GV I 2.0 Nie mam pojęcia czy tam było LSD, cz znowu w opisie są jakieś nieścisłości.
Jeśli to jest stalowy most - a na taki wyglada, to świetnie nadaje się na przeróbkę do Twojej Vitary.
-
Zibi
-

- Posty: 17616
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
- Lokalizacja: Wadowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zibi » wt lis 22, 2011 5:36 pm
Lock Right jest dobry jak nie jeżdzisz szybkościówek. Ja już 2 rozwaliłem a najwięsza tragedią jest, ze jak się rozwali to tracisz napęd. Teraz mam 100 % zapinaną na kompresor i to jest to.
-
kacjen
- jestem tu nowy...

- Posty: 99
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 1:56 pm
Post
autor: kacjen » wt lis 22, 2011 5:41 pm
no ja nie jeżdżę szybkościówek, dlatego chwalę... air locker jest lepszy ale dużo dużo droższy
z drugiej strony LR ma jedną zaletę jest zapięty zawsze, więc przy przeprawie nie trzeba o nim pamiętać. Mi wiele razy zdarzyło się wjechać w bagno na samym tyle - o ARB pewnie też można czasem zapomnieć

ale to taka luźna dygresja

-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » wt lis 22, 2011 6:03 pm
a 1 aukcja jest slavoka z tego forum
a 2 jest dziwna sprawa bo cena dobra dla samej obudowy z ta blokada w niej to koles moze myslec bo przewod doniej idzie ale to raczej odpowietrznik
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
WOLVERINE
-

- Posty: 161
- Rejestracja: pn lut 25, 2008 8:18 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WOLVERINE » wt lis 22, 2011 8:23 pm
a to przypadkiem nie jest ten patent pneumatycznego spinania sprzęgiełek?
-
NuVo
-

- Posty: 1284
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
- Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Post
autor: NuVo » wt lis 22, 2011 8:35 pm
Tak Wolv,to jest to.
Swoją drogą co to za handel profi 4x4 jak nie wiedzą co sprzedają...ehh...
Ważne że prawie goła baba jest oparta o ryndża i stary nagłówek żywcem byle jak wycięty z rajdów...
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » wt lis 22, 2011 8:37 pm
no i mnie uprzedziłeś jasne że ta blokada to "nowoczesne" sprzęgiełka ale dla obudowy warto łapać
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
NuVo
-

- Posty: 1284
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
- Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Post
autor: NuVo » wt lis 22, 2011 8:37 pm
Nawet lokalni znawcy forumowi polegli

Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » wt lis 22, 2011 8:39 pm
że kto niby mi... ko.... sl.... czy ktoś inny
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » wt lis 22, 2011 8:56 pm
u mnie żadnych bab nie ma

"kilka" sztuk tych lockrightów poszło do ludzi i nikt nie narzekał, no ale co kto lubi jak się ma więcej kasy to pewno, że można pakować ARBa czy jego chińskiego klona, na tył spokojnie starcza LR, takie moje zdanie, jak by kto reflektował to z aktualnej dostawy mam ostatnią blokadę a następna uj wie kiedy bo dular nie zachęca...
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » wt lis 22, 2011 9:18 pm
fakt co do lr z tyłu to polecam działa zawsze kiedy trzeba na czarnym tez da się śmigać (już czekam na śnieg lub lód będzie szucz drift king)
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » wt lis 22, 2011 10:02 pm
NuVo pisze:Nawet lokalni znawcy forumowi polegli

ja sie nieznam na tych nowinkach pneumatycznych
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
Robsik

- Posty: 466
- Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Post
autor: Robsik » śr lis 23, 2011 12:24 am
NuVo pisze:Nawet lokalni znawcy forumowi polegli

Niektórym się po prostu nie chce pisać w tak błahych sprawach

Plaskata Vitarka V6 z 32" simexem

-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » śr lis 23, 2011 11:13 am
slavok pisze:u mnie żadnych bab nie ma

"kilka" sztuk tych lockrightów poszło do ludzi i nikt nie narzekał, no ale co kto lubi jak się ma więcej kasy to pewno, że można pakować ARBa czy jego chińskiego klona, na tył spokojnie starcza LR, takie moje zdanie, jak by kto reflektował to z aktualnej dostawy mam ostatnią blokadę a następna uj wie kiedy bo dular nie zachęca...
Przynajmniej nie pisz w aukcji, że pasuje i do lj80 i samuraia i vitary, bo to bzdura

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » śr lis 23, 2011 12:16 pm
To w takim razie bzdury piszą w instrukcji montażu i na stronach producenta
http://www.richmondgear.com/0002pdfs/1000706MID.pdf
uświadom mnie gdzie robię błąd to poprawie, do samuraiów i vitar pasuje na 100%.
Wywaliłem to lj-80 skoro tak piszesz, przepisałem to co hamburgery napisały w sklepie i w instrukcji stąd była tam ljotka.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » śr lis 23, 2011 1:50 pm
slavok pisze:To w takim razie bzdury piszą w instrukcji montażu i na stronach producenta
http://www.richmondgear.com/0002pdfs/1000706MID.pdf
uświadom mnie gdzie robię błąd to poprawie, do samuraiów i vitar pasuje na 100%.
Wywaliłem to lj-80 skoro tak piszesz, przepisałem to co hamburgery napisały w sklepie i w instrukcji stąd była tam ljotka.
Wiesz, pełno jest ofert np. klocków hamulcowych do lj80 bo ktoś gdzieś palnął i się rozeszło (a lj80 ma tylko bębny od urodzenia).
Jak ktoś chce coś robić profesjonalnie, to odrobina wysiłku przy weryfikacji informacji nie zaszkodzi...
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » śr lis 23, 2011 2:01 pm
Poprawione, dzięki za sugestie, tak jak piszę przepisałem z instrukcji zawartej w pudełku, nie miałem na celu wprowadzać nikogo w błąd.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości