Udoskonalanie Grand Vitary pomocy!
Moderator: Albert_N
-
- jestem tu nowy...
Udoskonalanie Grand Vitary pomocy!
Witam
Przyszła pora na udoskonalenie mojej GV 2.5 V6. Z racji wykonywanego zawodu praktycznie coddziennie jeżdżę po lesie. Najbardziej dokucza mi mały prześwit w GV. W temetyce off road jestem zielony więc zwracam się do kolegów z prośbą o pomoc. Mój plan jest następujący:
1. wymienić opony na AT BFgoodrich niestety nie mogę znaleść w rozmiarze pasującym do GV czyli 235/60/16 czy wejdzie ta o rozmiarze 235/70/16? Czy opona spełni dobrze zadanie całorocznej i nada się do jazdy na dłuższych trasach? czy może jest jakaś tańsza i równie dobra alternatywa dla tej opony?
2. podnieść ja troszkę do góry bez ingerencji w elementy zawieszenia tzn podłożyć podkładki pod sprężyny 35mm przód i 50mm tył. Czy wymusza to również wymianę amortyzatorów lub konieczne są nowe sprężyny? moje mają już przejechane ponad 170 tys i są już pewnie trochę zużyte.
3. Montaż stalowego zderzaka przedniego z wyciągarką( wyciągarka w dalszej przyszłości) Gdzie można nabyć taki zdeżak w koloże srebrnym ( takim jak boczne plastiki) w sieci znalazłem tylko jeden czarny w cenie powyżej 3k. Na ile jest to legalne i czy bez problemu przejdę przegląd z takim autem( auto nie tylko w teren)?
Za wszelkie od(pod)powiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam
Sławek
Przyszła pora na udoskonalenie mojej GV 2.5 V6. Z racji wykonywanego zawodu praktycznie coddziennie jeżdżę po lesie. Najbardziej dokucza mi mały prześwit w GV. W temetyce off road jestem zielony więc zwracam się do kolegów z prośbą o pomoc. Mój plan jest następujący:
1. wymienić opony na AT BFgoodrich niestety nie mogę znaleść w rozmiarze pasującym do GV czyli 235/60/16 czy wejdzie ta o rozmiarze 235/70/16? Czy opona spełni dobrze zadanie całorocznej i nada się do jazdy na dłuższych trasach? czy może jest jakaś tańsza i równie dobra alternatywa dla tej opony?