Przekładnia kierownicza i okolice w Jimnym

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Jarek77
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: pn sie 17, 2009 5:56 am
Lokalizacja: lubuskie

Przekładnia kierownicza i okolice w Jimnym

Post autor: Jarek77 » śr sty 04, 2012 9:59 am

Mam Jimnego po lekkiej kraksie, na pewno wymieniony był jeden wachacz przedni(lewa strona) ale na przekładni jest też luz wg mnie trochę ponad normę i to tylko w pewnym położeniu-przy lekko skręconych w lewo kołach, na wprost czy też przy mocniejszym skręceniu luz jest w miarę ok. Możliwe jest, że nastąpiło wytrybienie na którymś ząbku czy też "ten typ tak ma"? Po przejechaniu kilku tys. km pojawiło się też dość silne telepanie na kierownicy podczas hamowania, podczas jazdy prawie niewyczuwalne, zmieniłem tarcze, klocki ale lepiej było tylko przez chwilę-ma to coś wspólnego z przekładnią czy też jeszcze trzeba poważniej przyjżeć się drążkom, byłem na stacji diagnostycznej ale tam chyba nawet najgorsza padlina jest sprawna bo Pan jeden z drugim nie znaleźli rzadnych luzów.

Awatar użytkownika
viperecki
Posty: 1749
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: JURA Podzamcze

Re: Przekładnia kierownicza i okolice w Jimnym

Post autor: viperecki » pt sty 06, 2012 12:27 am

ty sprawdź łożyska koła i zwrotnicy w przednim moście to wiele ci wytłumaczy
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu ;)5.12 w mostach itp itd

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość